Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jes, tänään luultavasti tulee itelleki uudeks puhelimeks nokian n95 8gb. Alkaa vituttaa tuo vanha puhelin.Tainno, puhelimella voi selaa pakkista :D
Jes, tänään luultavasti tulee itelleki uudeks puhelimeks nokian n95 8gb. Alkaa vituttaa tuo vanha puhelin.
wtf, kaikkihan hehkuttaa sitä maasta taivaisiin? Itsellä ei siitä hirveästi käyttökokemuksia ole, joskus vähän kaverin luuria näprännyt. Toivottavasti tuo n95 ois nyt jees luuri, ettei tarviis heti alkaa sitä vaihtamaan :DMun vanha puhelin oli iPhone ja jopa se vitutti mua vähän :lol2:
wtf, kaikkihan hehkuttaa sitä maasta taivaisiin? Itsellä ei siitä hirveästi käyttökokemuksia ole, joskus vähän kaverin luuria näprännyt. Toivottavasti tuo n95 ois nyt jees luuri, ettei tarviis heti alkaa sitä vaihtamaan :D
ok. Vois olla ahkera nyt, mennä tekee päivän aerobiset cs 1.6:sessa juoksemalla pari kertaa dust2:sen ympäri. Ja illalla vois herkutella gambinalla + ginlemonilla :urjo: :DNiinhän ne hehkuttaa ja se on ihan pätevä laite. Mä haluun vaan mun puhelimelta hyvät _puhelin_ominaisuudet, muu on vaan plussaa. Tossa tais suunnittelussa mennä se plussa edelle :/
oon jo liittyny :( Tulee katsos hyvät aerobiset ku tykittää dust2:sen pari kertaa ympäri, saa juosta kokoajan henkensä edestä ellei oo aimbotti ja wh päällä. Alkaa hikoiluttaa vähemmästäkin.Jesu hei nyt jotain rotia tohon touhuun, vai meinaatko liittyä tähä homo-populaatioon?
polvi munille kaikille! Miehille ja naisille, nuorille ja vanhoille, lapsille ja vanhuksille!!
Most users ever online was 2,624, 31.12.2007 at 06:13.
Ollaan sitten melki samikset..Nousin ylös vähän aikaa sitten mahtavilta neljän tunnin yöunilta. En kyllä tiedä miksi. Väsyttää ihan sairaasti. Ei vaan malttanu jäädä tonne löhöömään.
Mun pappa tuli moikkaamaan mua unessa ja varmaankin se potkas mua perseelle ja oli sitä mieltä, että nyt kloppi ylös sieltä ja tekemään jotakin!![]()
Me ollaan yhtä!Ollaan sitten melki samikset..
Ai että, hieno mies!Taidan muuten tänään ottaa pari lonkeroa ihan vaan kostoks yhteiskunnalle.:kippis1: Sitten vois mennä nakkikioskille tappelemaan.