Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hihii, lähenkin kahelta ja damin kautta kurvasen yhelle ja kotia. Toivottavasti ois uusin probody tullu tai mulla tulee tylsää ootella avoa ja pakua. Tainno, puhelimella voi selaa pakkista :D

Jes, tänään luultavasti tulee itelleki uudeks puhelimeks nokian n95 8gb. Alkaa vituttaa tuo vanha puhelin.

Mun vanha puhelin oli iPhone ja jopa se vitutti mua vähän :lol2:

Mun vanha puhelin oli iPhone ja jopa se vitutti mua vähän :lol2:
wtf, kaikkihan hehkuttaa sitä maasta taivaisiin? Itsellä ei siitä hirveästi käyttökokemuksia ole, joskus vähän kaverin luuria näprännyt. Toivottavasti tuo n95 ois nyt jees luuri, ettei tarviis heti alkaa sitä vaihtamaan :D

wtf, kaikkihan hehkuttaa sitä maasta taivaisiin? Itsellä ei siitä hirveästi käyttökokemuksia ole, joskus vähän kaverin luuria näprännyt. Toivottavasti tuo n95 ois nyt jees luuri, ettei tarviis heti alkaa sitä vaihtamaan :D

Niinhän ne hehkuttaa ja se on ihan pätevä laite. Mä haluun vaan mun puhelimelta hyvät _puhelin_ominaisuudet, muu on vaan plussaa. Tossa tais suunnittelussa mennä se plussa edelle :/

Niinhän ne hehkuttaa ja se on ihan pätevä laite. Mä haluun vaan mun puhelimelta hyvät _puhelin_ominaisuudet, muu on vaan plussaa. Tossa tais suunnittelussa mennä se plussa edelle :/
ok. Vois olla ahkera nyt, mennä tekee päivän aerobiset cs 1.6:sessa juoksemalla pari kertaa dust2:sen ympäri. Ja illalla vois herkutella gambinalla + ginlemonilla :urjo: :D

Mä voisin vetää vikat rutistuksen, hyvästellä poijjaat ja lähteä vittuhun :D

Jesu hei nyt jotain rotia tohon touhuun, vai meinaatko liittyä tähä homo-populaatioon?
oon jo liittyny :( Tulee katsos hyvät aerobiset ku tykittää dust2:sen pari kertaa ympäri, saa juosta kokoajan henkensä edestä ellei oo aimbotti ja wh päällä. Alkaa hikoiluttaa vähemmästäkin.

Voi hemmetti. Mulla on tonnit paukkunu enkä oo tajunnu pitää bileitä. Mä en pysty elämään tän asian kanssa.:(

Nousin ylös vähän aikaa sitten mahtavilta neljän tunnin yöunilta. En kyllä tiedä miksi. Väsyttää ihan sairaasti. Ei vaan malttanu jäädä tonne löhöömään.

Mun pappa tuli moikkaamaan mua unessa ja varmaankin se potkas mua perseelle ja oli sitä mieltä, että nyt kloppi ylös sieltä ja tekemään jotakin!:)
Ollaan sitten melki samikset..

Ollaan sitten melki samikset..
Me ollaan yhtä!

Taidan muuten tänään ottaa pari lonkeroa ihan vaan kostoks yhteiskunnalle.:kippis1: Sitten vois mennä nakkikioskille tappelemaan.

Back
Ylös Bottom