Lähdetkö mukaani pieksemään niitä onnettomia kadunmiehiä, jotka sattuvat tulemaan vastaan?Ai että, hieno mies!
Arvostan sinua suuresti Juggis kulta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähdetkö mukaani pieksemään niitä onnettomia kadunmiehiä, jotka sattuvat tulemaan vastaan?Ai että, hieno mies!
Arvostan sinua suuresti Juggis kulta
Ehdottomasti, ovat ne sen ansainneet! ..oppivatpahan olemaan kävelemättä vastaan, jumalauta!Lähdetkö mukaani pieksemään niitä onnettomia kadunmiehiä, jotka sattuvat tulemaan vastaan?
Hyvä. Ei tarvitse yksin laittaa kaikkia sitten vastaamaan teoistaan.Ehdottomasti, ovat ne sen ansainneet! ..oppivatpahan olemaan kävelemättä vastaan, jumalauta!
odota hetki, syön nakkikeittoni

Korjattu. :haart:Hep! :haart:
Me ollaan yhtä!
Taidan muuten tänään ottaa pari lonkeroa ihan vaan kostoks yhteiskunnalle.:kippis1: Sitten vois mennä nakkikioskille tappelemaan.
Mites se meidän vanhus vielä on ylhäällä?
Nyt lasi lämmintä maitoa ja nukkumaan niin jaksat sitten illalla bingoon herätä.
Korjattu. :haart:

Mikä toi hep-juttu oikein on?
Asiallista kommentointia Helsingin keskustassa tänään päivällä kolmen maissa: "Eks vittu kävele päin, saatana, tai mä tapan sut!" eräs Campari -pullon tyhjentäjä vaimokkeineen...
![]()
Ihan asiallista menoa :wtf:
Ai mitä hep tarkoitta.. muhaha!![]()
Tähän ketjuun aktiivisesti kirjoittavat jos olisivat rehellisiä huutelisivat sitä jatkuvasti, varsinkin ollessaan yksin/eläimen kanssa kotona :D
Jep, itellä sama homma. Alan olla niin tukossa ku vetäny tuota kaksjakoista 4krt/vko nyt pari kuukautta kovaa ilman taukoja, että ens viikon oon kyllä kokonaan pois salilta ja lepäilen (jos onnistuu). Alkaa vituttaa tämmöinen olo ku ei jaksa tehdä mitään, ruoka ei maistu ja ei tekis mieli muuta kuin nukkua.. Taidan alkaa datanomiksi.Yleensä treenin jälkeen iskee vähän väsynyt olo, päätä särkee ja kurkku tuntuu tukkoiselta. Sama toistuu treenipäivän jälkeisenä aamuna. Toivottavasti ei oo ylirasitusta.
Pidetään vaan. Jaetaan sitten jotain vuoronumeroita, että kuka saa vedellä ketäkin pitkin korvia. Mä haluun kyllä olla silti eka joka pääsee telomaan viattomia nakkisasiakkaita.:dance:Pidetäänkö minimuotonen miitti? Tuun kyl selvinpäin ja autolla ni saa mailat mukaan :D
Pidetään vaan. Jaetaan sitten jotain vuoronumeroita, että kuka saa vedellä ketäkin pitkin korvia. Mä haluun kyllä olla silti eka joka pääsee telomaan viattomia nakkisasiakkaita.:dance: