Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai että, hieno mies! :worship:
Arvostan sinua suuresti Juggis kulta
Lähdetkö mukaani pieksemään niitä onnettomia kadunmiehiä, jotka sattuvat tulemaan vastaan?

Ehdottomasti, ovat ne sen ansainneet! ..oppivatpahan olemaan kävelemättä vastaan, jumalauta!

odota hetki, syön nakkikeittoni
Hyvä. Ei tarvitse yksin laittaa kaikkia sitten vastaamaan teoistaan.
Tavatkaamme siis paikallisen nakkiksen edessä jo tuossa klo. 21.00. Ehdimme sitten kunnolla harrastaa turpaanvetoa siinä yön aikana.

Nyt mä lähen kyllä suihkuun ja sanon jo varmuuden vuoksi HEP!

e.Dinho perkeles. Sulla on samat harrastukset.:)

Heissan! :haart:

Me ollaan yhtä!

Taidan muuten tänään ottaa pari lonkeroa ihan vaan kostoks yhteiskunnalle.:kippis1: Sitten vois mennä nakkikioskille tappelemaan.

Pidetäänkö minimuotonen miitti? Tuun kyl selvinpäin ja autolla ni saa mailat mukaan :D

E:
Mites se meidän vanhus vielä on ylhäällä?
Nyt lasi lämmintä maitoa ja nukkumaan niin jaksat sitten illalla bingoon herätä.

Taitaa teiniä käydä kateeks ku saan ite ostettua konjakkini :D

E2: Ah ihanuutta!!! löysin lähes täyden eetupurkin päydältä :haart:

Korjattu. :haart:

Mikä toi hep-juttu oikein on?

Asiallista kommentointia Helsingin keskustassa tänään päivällä kolmen maissa: "Eks vittu kävele päin, saatana, tai mä tapan sut!" eräs Campari -pullon tyhjentäjä vaimokkeineen...

:hyper:

Mikä toi hep-juttu oikein on?

Asiallista kommentointia Helsingin keskustassa tänään päivällä kolmen maissa: "Eks vittu kävele päin, saatana, tai mä tapan sut!" eräs Campari -pullon tyhjentäjä vaimokkeineen...

:hyper:

Ihan asiallista menoa :wtf:

Ai mitä hep tarkoitta.. muhaha! :rolleyes:
Tähän ketjuun aktiivisesti kirjoittavat jos olisivat rehellisiä huutelisivat sitä jatkuvasti, varsinkin ollessaan yksin/eläimen kanssa kotona :D

Ihan asiallista menoa :wtf:

Ai mitä hep tarkoitta.. muhaha! :rolleyes:
Tähän ketjuun aktiivisesti kirjoittavat jos olisivat rehellisiä huutelisivat sitä jatkuvasti, varsinkin ollessaan yksin/eläimen kanssa kotona :D

En oo kovin tota hepittelyä seuraillut, kuhan välillä siihen täällä törmää...mutta vastaus oli suuntaa antava. ;)

Se on nyt niin, että ensi viikolla alotan hommat Espoossa (vittu ja pelottaa). Tänään viimeistelin pakkaamiset vanhalla konttorilla ja sit menin esittämään kyssärin talousjohtajalle, et pitääkö mun jäädä päivystämään konttorille neljään saakka. Kovin se yritti mulle hommaa keksii, mut luovutti sitten. :D Nappasin skumppapullon jääkaapista, pakkasin loputkin kamat ja lähin himaan.

Nyt lonkeroa, jotta pääsis perjantaitunnelmaan....:kippis1:

Huhhuh, menipäs reeni vituiks. Oli vähän "ei kiinnosta" -olo joten arvaatte miten 150% pystyi treenaamaan.... Noo, jos sitä rauhoittuisi, pelaisi cs:sää ja joisi gambinoa :kippis1:

Huh kun tuli oikein hiki tuossa äsken urheillessa...

Kaverit lähti ryyppäämään, itse jäin kämpille kasvattamaan lihaksia. Vähän kipee olo. Yleensä treenin jälkeen iskee vähän väsynyt olo, päätä särkee ja kurkku tuntuu tukkoiselta. Sama toistuu treenipäivän jälkeisenä aamuna. Toivottavasti ei oo ylirasitusta.

Viinaa vois ainakin jättää vähän vähemmälle...

Columbu! :sperma: Mulla on ollut suunnitteilla sellainen Etelä Amerikan reissu jo pidemmän aikaa, johon tulis kavereita pelkästään, ei sukulaisia taikka mitään sellaista. Joko Brasiliaan taikka sitten Meksikoon suuntautuisi tämä reissu. Miltäs kuullostaa?

Mulla ei välttämättä rahat riitä. Kun en ehkä saa kovin montaa diiliä niin ei tuu massiakaan kerättyä kauheasti..

Ideana kyllä aivan loistava, ja erittäin mielelläni lähden, jos vaan onnistuu!

Yleensä treenin jälkeen iskee vähän väsynyt olo, päätä särkee ja kurkku tuntuu tukkoiselta. Sama toistuu treenipäivän jälkeisenä aamuna. Toivottavasti ei oo ylirasitusta.
Jep, itellä sama homma. Alan olla niin tukossa ku vetäny tuota kaksjakoista 4krt/vko nyt pari kuukautta kovaa ilman taukoja, että ens viikon oon kyllä kokonaan pois salilta ja lepäilen (jos onnistuu). Alkaa vituttaa tämmöinen olo ku ei jaksa tehdä mitään, ruoka ei maistu ja ei tekis mieli muuta kuin nukkua.. Taidan alkaa datanomiksi.

Pidetäänkö minimuotonen miitti? Tuun kyl selvinpäin ja autolla ni saa mailat mukaan :D
Pidetään vaan. Jaetaan sitten jotain vuoronumeroita, että kuka saa vedellä ketäkin pitkin korvia. Mä haluun kyllä olla silti eka joka pääsee telomaan viattomia nakkisasiakkaita.:dance:

Pidetään vaan. Jaetaan sitten jotain vuoronumeroita, että kuka saa vedellä ketäkin pitkin korvia. Mä haluun kyllä olla silti eka joka pääsee telomaan viattomia nakkisasiakkaita.:dance:

Kait te muitakin vetelyyn löyhästi liittyviä palveluita sitten siellä kiskalla tarjoatta? :whip:

Back
Ylös Bottom