Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Läheinen sukulainen kuoli viiskymppisenä liikenneonnettomuudessa.miten siitä voi nuori perhe selviytyä? lapset perintötilalla, miniä sivullisena omassa kodossaan.juuri sain tietää, joten tulkoon nyt tilitys tänne.Mitä miniän olisi tehtävä? laitettava juuri tutustumaan päästyään satojavuosia kestänyt maanviljelyksen perinne myyntiin. vai ottaa velat niskoilleen ja ja etsiä vuokralaisia ja selviytymistä ilman myymistä niin että voisi kuolleen miehen ainoalle pojalle tarjota isänsä rakkaimman omaisuuden.

Kunnon GTA4 sessio tuli äsken otettua, on kyllä unelmien hyystö! :P

Niin on. Hyvä että sekaan mahtuu.

Nyt Pohjoisvirta äkkiä aamunapit huiviin ja päivä käyntiin. Niin sekavaa on.:wtf:

Kyllähän koulussa ruuat onkin tosi hyviä. Mun mielestä intissäkin oli ihan ok ruuat. Vai onkohan aika kullannut muistot?!:jahas:

Kyllähän koulussa ruuat onkin tosi hyviä. Mun mielestä intissäkin oli ihan ok ruuat. Vai onkohan aika kullannut muistot?!:jahas:

Intti ja koulusafkat oli mun mielestä myös aivan syötäviä tekeleitä. Tai aika on kullannut munkin muistot... :eek:

e:
Miksi naisille on välillä, aivan horroria kertoo oma ikänsä?
Mistä tälläinen "trauma" johtaa juurensa?
Itseinhoa, että ei halua vanhentua/kasvaa?

Nim. Asiasta kukkaruukkuun.

e2:
onanoikaa ja miettikää :wätfuck:

Viimeistä viedään!!

Ilmankos on niin hiljasta, Biroo on lomalla :D

Back
Ylös Bottom