Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai että ite sellaisen perustaisin ja palkkaisin "aviovaimoja" töihin, vai että ite menisin sellaiseen töihin? On sulla kyl ideat. :D En ole niin kylmäkiskoinen liikenainen, että jaksaisin kuunnella niiden muiden naisten itkuja, kun se mies ei "välitäkään oikeesti"....siinähän menis hermot.
Ite sellasen tietty perustaisit. Bisneksen kasvaessa tietenkin voi muitakin ottaa hommiin jos siltä tuntuu. Eihän noissa hommissa nyt keneenkään kiinnytä. Tehdään vaan kaikkia kotihommia ja käydään vaikka sen miehen kanssa leffassa tai kaupassa jos se niin haluaa. Ja palkka juoksee kokoajan.:)

Ite sellasen tietty perustaisit. Bisneksen kasvaessa tietenkin voi muitakin ottaa hommiin jos siltä tuntuu. Eihän noissa hommissa nyt keneenkään kiinnytä. Tehdään vaan kaikkia kotihommia ja käydään vaikka sen miehen kanssa leffassa tai kaupassa jos se niin haluaa. Ja palkka juoksee kokoajan.:)

Toi melkein kuulostaa jopa hyvältä plääniltä. :D

Nyt laitan pilsut pussiin ja meen postittaa syrran lahjan (vihdoinkin). Moi mussut! :haart:

Noni, nyt kaikki katos tässä välissä....:jahas:

Eikä kadonnu.:) Mä oon maisemissa, mutta teen kaikkea muuta välillä, kuten vaihdan järjestystä himassa yms..

Eikä kadonnu.:) Mä oon maisemissa, mutta teen kaikkea muuta välillä, kuten vaihdan järjestystä himassa yms..

Minkälainen järjestys sulla nyt on? Tai no, voi olla vähän vaikee kuvailla....:rolleyes:

Hööh, pitäis salille jaksella...jaksanko...?

Minkälainen järjestys sulla nyt on? Tai no, voi olla vähän vaikee kuvailla....:rolleyes:

Hööh, pitäis salille jaksella...jaksanko...?
Käänsin sohvat katolleen, telkkarin seinään päin ja stereot parvekkeelle.;)
Ei vaan. Siirsin sohvat eri järjestykseen niin saa sitten sen baarinurkkauksen kivasti tohon. Jonkun pitäis vaan jaksaa kantaa se tänne. Vapaaehtoisia??:)

Kyl sä jaksat mennä jumppaamaan. Itteä vaan niskasta kiinni ja menoks. Onneks itellä tänään välipäivä..
Mitäs täällä heteroillaan?

Pitäis mennä nukkumaan, muttei nukuta. Oon ihan sekaisin.

Täällä on aina hyvin heteropitoinen meininki. Ei kyllä sovellu jotenkin meikäläiselle.
Laitoin videothreadiin sun uimavideon..:D

e. Ainiin. Tota ja japskipokea en enää muistanutkaan. Siinäkin sä olit oi Columbuuuuu.:)

Te ootte kaikki sikkejä. :)

Vähän vetää vainoharhaiseks, kun luuri on tollasessa pöytälaturissa ja sen laturin alla syttyy ja sammuu tasaiseen tahtiin valo kun luuri latautuu. Välillä se tekee sellasen yllärivaloilmiön ja mun on heti pakko kääntyy kattoo et mitä tapahtuu....

Saakeli kun oli mahtava päivä! Kaikilta osa-alueilta.

Pimppiä en tosin saanut, mutta ei se haittaa. Kunhan saan virtuaalipersettä pakkishomoilta niin oon tyytyväinen.

Te ootte kaikki sikkejä. :)

Mä en kyllä nyt ymmärrä mistä sä puhut? Mikä toi sikke on? Jotain syötävää ehkä.. En tiedä..
Vähän vetää vainoharhaiseks, kun luuri on tollasessa pöytälaturissa ja sen laturin alla syttyy ja sammuu tasaiseen tahtiin valo kun luuri latautuu. Välillä se tekee sellasen yllärivaloilmiön ja mun on heti pakko kääntyy kattoo et mitä tapahtuu....
Kukahan se täällä sikki on. Halluja näkee jo..:D

Mä en kyllä nyt ymmärrä mistä sä puhut? Mikä toi sikke on? Jotain syötävää ehkä.. En tiedä..

Kukahan se täällä sikki on. Halluja näkee jo..:D

No näkisit ite, niin varmasti kääntyisit itekin kattoon...:D Nyt jotain äksönii, eli liikkumaan siis.

Sama täällä. Hyvältä tuntuu.

Tulin.

Pitää varmaan mennä nukkumaan, herätys 7 tunnin päästä.

Homot.
Hyvänyön pusu vielä molemmille "poskille" täältä!

Back
Ylös Bottom