Jos pistäisin illan tapahtumista kuvia, niin uskon ettei palsta enää koskaan olisi entisensä.:jahas: Mä olin ihan kiltisti.
Ompa tylsä vuoro taas. Onneks pääsee kohta safkikselle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos pistäisin illan tapahtumista kuvia, niin uskon ettei palsta enää koskaan olisi entisensä.:jahas: Mä olin ihan kiltisti.
Jos pistäisin illan tapahtumista kuvia, niin uskon ettei palsta enää koskaan olisi entisensä.
Ompa tylsä vuoro taas. Onneks pääsee kohta safkikselle.
No joo ei mulla kyllä oikeasti mitään kuvia olekkaan.Sulla mitään kuvia ole. Onneksi.
Mäki pääsen kohta syömään :dance: Tai no voisin mennä jo ku mul on 13.15 asti hypäreitä :<
Jee mulla alkaa loma perjantaina :dance: Oon vähä innoissani. Viikko pelkkää makoilua ja rentoutumista.
ja 16.pvä laivalle! Ja sit taas uudestaan 25.pvä :D
Mä lähden 10päivä laivalle eli ens perjantaina :kippis1:Mullakin alkaaja 16.pvä laivalle! Ja sit taas uudestaan 25.pvä :D
Vieläkö sun tyttös on Suomessa?![]()

Totta. Se syljen vaihto esimerkkinä.... huh. kyllä siinä oli tytön näköinen poika ihmeissään.Alyssa kyllä jätti minuunkin pysyvän jäljen. En varmaan koskaan unohda kaikkea sitä mitä tuon illan aikana näin.
Heh, ihanaa joo :whip::hyvä:Ihanaa, saat sitte olla koko viikon sen kanssa :haart:
Mä lähden 10päivä laivalle eli ens perjantaina :kippis1:
Ohan se joo. Sen takia anoinkin töistä vapaata että saisin olla sen kanssa![]()
:haart:hö.e. Dinho hiljaa :<
siitä eteenpäin onkin pelkkää sumeaa sitten...Dinho: Luulin ettet muista siitä baareilusta mitään :D

Vanha lempi on parempaa. NOT!Awww...nuorta lempeä.:haart:
mitä!?!?!???! Oonko mä sanonutkin jotain?Olit kyllä seurallisessa kunnossa jo silloin kun tämä tapaus järkytti meitä miitissä olijoita.
Joudun sitten tekemään teille tarkan raportin kyseisen lomaviikon tapahtumista, kun te kaikki kumminkin sitä haluatte.
Yleensä mä vaan jumitan.Onneks tässä ehtii vielä sitä ennen irrotella..Vanhuslempi on parhainta....yök.
Eikö ketään täältä kelpaa?Kiva ku aloitte puhuu miitistä, alko tekee mieli pussailla. Vois napata tosta jonkun mun luokkalaisen nörtin![]()
Kiva ku aloitte puhuu miitistä, alko tekee mieli pussailla. Vois napata tosta jonkun mun luokkalaisen nörtin![]()
Eikö ketään täältä kelpaa?