Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos on ''pakko'' vetää kännit kahdesti kuukaudessa, niin Kuinka paljon se haittaa kehitystä? Tiestysti yksilöllistä, mutta eikait nyt kellekkään niin paljon, että harrastusta kannattaisi lopettaa?
Tarkoitatko ehkä Coca-Cola Light Plussaa? Siinä mitään omegaa ole..:hyvä: B-vitamiineja siihen on lisätty. Jos syöt tasapainoisesti et tarvitse mitään tuollaisia. Kaikki nuo käy hampaille. Mountain Dew ei käsittääkseni eroa mitenkään mistään muista limsoista terveellisyyden suhteen. Samanlaista hiilihapotettua sokerilitkua.

oma käsitykseni on et kolme kertaa kuukaudes on ihan vitusti liikaa??? ymmärrän maximissannn 2kertaa kuukaudes mut mitähän vittua ??? tosin itse ei pahemmin maistu vaikkka oonki kriittisessä iässä;)Ei tietenkään kannata lopettaa harrastusta! Mitä tulee tuohon haittaan jonka alkoholi aiheuttaa, niin kannattaako sitä edes miettiä jos se on kuitenkin sellainen juttu josta et halua luopua pelkästään saliharrastuksen takia? Ite oon suhtautunu asiaan silleen rennosti, että juon jos juon ja kehitystä on kyllä tullu silti. En minä viitsi harrastuksen takia lopettaa kaljan juontia, sillä se on niin hyvää:kippis1: Ehkä kolme kertaa kuussa tulee juotua, enemmän tai vähemmän kerrallaan.
Se taas riippuu täysin henkilöstä minkälaiset juomatavat on omaksunut. Joillakin menee helposti se 10x kuukaudessa, joillakin taas pari kertaa vuodessa.oma käsitykseni on et kolme kertaa kuukaudes on ihan vitusti liikaa??? ymmärrän maximissannn 2kertaa kuukaudes mut mitähän vittua ??? tosin itse ei pahemmin maistu vaikkka oonki kriittisessä iässä;)
oma käsitykseni on et kolme kertaa kuukaudes on ihan vitusti liikaa??? ymmärrän maximissannn 2kertaa kuukaudes mut mitähän vittua ??? tosin itse ei pahemmin maistu vaikkka oonki kriittisessä iässä;)

Elikkäs mikä ois hyvä ihan perusrahka josta sais hyvin proteinia, vaikkapa väliapalksi/iltapalakis aina. Ja paljon sitä proteinia tulisi syödä päivässä?
Ei sitä mihinkään tarvi plissailla, uppoaa noinkin.Kun on tota maustamatonta heraa/maltoo jne, mihin sitä laitatte tai minkä kanssa sitä maustatte kerta se maustamatonta on?
)
No ainakin aamupalalle proteiinipitoista evästä ja siirrät ne omegat iltapalan yhteyteenJeps eli itelläkin tällähetkellä dietti.
Ja tuossa hiukan ruokailua kertokaapa mitä kannattaisi poistaa,lisätä/muuttaa?
Aamiainen
Kaurapuuroa + hunajaa, monivitamiinit, mineraalit ja omega3¨+ 3-4 lasia vettä
Päiväateria
Kouluruoka + 2 lasia maitoa
Harjoituksen jälkeen
palkkari
Ilta-ateria
Kotiruoka+ täysjyväleipä, vihanneksia.
Iltapala
Rahkaa
Itse en tuosta kaloreiden laskemisesta ole ikinä ollut perillä mutta tarvisinkin sellaista suuntaa antavaa neuvoa ruokailun parantamisesta. (jos on parannettavaa)
Mielipiteitä?![]()