Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähtekää nyt ryyppäämään, niin saan olla rauhassa täällä teiän viinanhuurusilta jutuiltanne.:D
No jos mä annan vaihturina sulle lihapullia? :lol2:
Vielä ehtii kun nopeesti alottaa.kamoon, mä en oo ottanu vielä mitään.
e. Leni: et VIELÄ. Kyllä sä kohta murrut, kun se Heineken-armeija tarpeeksi siellä karjuu.
No jos mä annan vaihturina sulle lihapullia? :lol2:
e. Leni: et VIELÄ. Kyllä sä kohta murrut, kun se Heineken-armeija tarpeeksi siellä karjuu.
Tapoin äsken erittäin sitkeän ampiaisen seiskalla ja hiuslakalla. Tulipahan lehdellekin jotain hyötykäyttöä :lol2:
Olis varmaan ollu ihan mielenkiintoset talkoot edessä.Tänne ei onneks oo tullu paljoo tekstiä muutamas tunnissa :D
Saatana, meinas eilen tulla hyvä tappelu, minä vastaan 6 kännistä apinaa :D
Huoltsikan pihalla kaiken lisäks, lopputilanne oli hieno, odottelin ihan täpinöissä koska eka niistä tulee päälle mut sit ne kaikki lähti peruuttelee autoon takas, yks huuteli jotain tappouhkauksia mut ei tullu paria metriä lähemmäks :D Olin ainut selvinpäin..
Olis varmaan ollu ihan mielenkiintoset talkoot edessä.
Isäntä heittelee känniääliöitä pitkin huoltsikan pihaa ja naiset ja lapset juoksee kauhuissaan karkuun. Poliisi herättelee Karhu-ryhmää apuun talviunilta, kun kukaan muu ei uskalla mennä sekaan. Lopulta tilanne olis selvinny siihen, kun sulla olis tullu niin kauhea nälkä, että olis ollu pakko lähteä syömään ja tempaset kääliöiltä tajun pois. End of story.:D
Sais aika supermies olla :D Se alko siitä ku jotku pojat paineli mopoillaan tööttiä siinä pihalla ja jutteli jonku 40v juopon kanssa ja sit siinä pakussa alko jengiltä mennä hermot ja ne rupes huutelee ja tuli sit siihen pihalle ja se äijä meni jotain sanoo et kaikki ok. Sit se yks saatanan kuikka rupes sille jotain uhoomaan ni laitoin kahvin sivuun ja kävin heittää sen niskasta vittuun siitä ja sanoin et jos ei ne lähe vittuun ni tapan ne kaikki siihen, ja sit rupes tulee sitä uhkausta niin saatanasti.
Yks semmonen 80kg hemmo haukku koko aika pakkasen raiskaamaks pulkannaruks ja uhkas ottaa hengen pois :D
Siihen se sit jäi. Olin kyl niin vitun raivareis et oisin toivonu et joku niist ois keränny ittensä ja tullu sieltä.
Se on hyvä että kundi jota pyörittelee yhellä kädellä rupee teikäläistä uhkailemaan. Olis vaan ollu melkoset hässäkät, jos ne olis kaikki innostunu tulemaan päälle.