Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai ei niinku kelpaa pakkismiitti Suomen peräreijässä vesisateessa jossain räkälässä, vaan menet jonnekkin lämpimään juomaan halpaa viinaa ja katsomaan kauniita ihmisiä? Arvot kohdilleen neiti!

Ps. En ole enää sun kaveri.

Haha :D
En mä osannut tammikuussa ennustaa että ois miitti ;)

Veikkaan että Leni hakkais Batmaninkin.

Se hakkais siinä samalla teräsmiehen ja hämähäkkimiehenkin. Chuck Norrisin kanssa vois tulla jo tiukkaa.

Se hakkais siinä samalla teräsmiehen ja hämähäkkimiehenkin. Chuck Norrisin kanssa vois tulla jo tiukkaa.

Se kutittais Chuck Norrisin kuoliaaks.

Koitetaan yhessä. Yhdistetään voimat ja hyökätään kimppuun!
Käyhän tämä, mutta nahka-asusteita käytetään! Vaadin sitä.

Byrd: En tiedä mitään niin innostavaa, kuin Dinhon kanssa kaksistaan suljetussa tilassa. Vielä ehkä olisi parempi jos oltaisiin kumpikin alasti :kuola:

Byrd: En tiedä mitään niin innostavaa, kuin Dinhon kanssa kaksistaan suljetussa tilassa. Vielä ehkä olisi parempi jos oltaisiin kumpikin alasti :kuola:

Ai pitiks siitä mainita erikseen :wtf: luulin että se on selvää...

:haart:

Oletan että luovut tästä reissusta meidän muiden hyväksi. Perut matkan ja mahdolliset korvausrahat sijoitetaan yhteiseen hyvään, eli miitin juomiin?

Jos en perunut reissua unelmaduunin takia, en kyllä tee sitä miitinkään vuoksi :lol2:
Mut voin vedellä siellä sateenvarjodrinkkejä hengessä mukana.

Käyhän tämä, mutta nahka-asusteita käytetään! Vaadin sitä.

Mä pukeudun vaan omaan nahkaani tai vaihtoehtoisesti sun nahkaan.:D

Kutittaminen on muuten kauheeta. Jo pelkkä ajatus siitä kutittaa..

Kuulemma. Mä en kutia mistään, mutta tuo mies senkin edestä :evil:

Voin lainata sinulle anustappia, mikäli mahdollisesti haluat kokeilla? Olen itsekäyttänyt sitä vain pari kertaa.

Se oliskin uus kokemus. Kaikkea uuttahan pitää kokeilla. Isä on joskus sanonut niin. Isäkin varmasti olisi silloin ylpeä pojastaan..

Se oliskin uus kokemus. Kaikkea uuttahan pitää kokeilla. Isä on joskus sanonut niin. Isäkin varmasti olisi silloin ylpeä pojastaan..
Olen samaa mieltä. Oma isänikin oli erittäin ylpeä minusta kun juhlavieraiden kanssa yllätti minut anustappi perseessä vetämästä käteen olohuoneessa.

Olen samaa mieltä. Oma isänikin oli erittäin ylpeä minusta kun juhlavieraiden kanssa yllätti minut anustappi perseessä vetämästä käteen olohuoneessa.

Tässä poikani Biroo. Hän on oikein mukava poika. Käykääpäs nyt lähemmin katsomassa kun hän leikkii tuolla. Eikö ole oikein mukavaa, että hänellä on näitä nahkapukuisia ystäviä tullut kylään.:whip:

Tässä poikani Biroo. Hän on oikein mukava poika. Käykääpäs nyt lähemmin katsomassa kun hän leikkii tuolla. Eikö ole oikein mukavaa, että hänellä on näitä nahkapukuisia ystäviä tullut kylään.:whip:
:lol2:

Tulee lievästi sanottuna levotonta juttua.

Back
Ylös Bottom