Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tilaa taksi, oon siellä viiden tunnin päästä.

e. Kyllä mä nyt lähen haneen paneen. Pitäkää pippelinne ojossa. mo.

Tilaan taksin ja ajan sinne ja sä vastavuorosesti ajat samaan aikaan tänne. No ei taas hyvin mee..

Biroo: ei mua voi käskyttää:D

Hain pari perunapiirakkaa ja vissyä :kuola:

Mukavan paljon porukkaa täällä juttelemassa. Pidetään linja kohdallaan.
Mun linjat on nyt niin sekasin ettei tästä tuu mitään. Pitäis varmaan mennä takasin nuss... nukkumaan. Tai ainakin yrittää nuss.. nukkua.
Biroo: ei mua voi käskyttää:D

Hain pari perunapiirakkaa ja vissyä :kuola:

Ai ettei voi käskyttää. Tuu tänne niin kokeillaan.;)

Siinä vaiheessa kun sulla on kumihuppu, lateksiset housut, käsiraudat, suukapula ja lyön sua piiskalla niin uskon että tottelet suhteeellisen kiltisti.

En oikein usko kyllä.
Plus että et saa noita vetimiä mun niskaan :D

Siinä vaiheessa kun sulla on kumihuppu, lateksiset housut, käsiraudat, suukapula ja lyön sua piiskalla niin uskon että tottelet suhteeellisen kiltisti.

Kiltin ulkokuoren alta paljastuu villi alkuihminen.:whip:

Mitä Jugetsi mahtaa tarkoittaa?

Tarkoitin näitä sun ruoskalla hutkimisia yms. Kauheita fetissejä paljastuu..:eek:

;)

Emmä nyt sille uskalla mitään tehdä, sehän vetää mua turpaan.

Koitetaan yhessä. Yhdistetään voimat ja hyökätään kimppuun!

Veikkaan että Leni hakkais Batmaninkin.

Emmä nyt sille uskalla mitään tehdä, sehän vetää mua turpaan.

Se on kyllä totta, Leni vetää sua turpaan ja juottaa sulle sun omat silmätipat ja laittaa sut ja Dinhon kaksistaan häkkiin. :D

Siksi kun meikäankka menee sinne Thaimaan lämpöön joulukuuks :hyvä:
Ai ei niinku kelpaa pakkismiitti Suomen peräreijässä vesisateessa jossain räkälässä, vaan menet jonnekkin lämpimään juomaan halpaa viinaa ja katsomaan kauniita ihmisiä? Arvot kohdilleen neiti!

Ps. En ole enää sun kaveri.

Back
Ylös Bottom