Tilaa taksi, oon siellä viiden tunnin päästä.
e. Kyllä mä nyt lähen haneen paneen. Pitäkää pippelinne ojossa. mo.
Tilaan taksin ja ajan sinne ja sä vastavuorosesti ajat samaan aikaan tänne. No ei taas hyvin mee..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tilaa taksi, oon siellä viiden tunnin päästä.
e. Kyllä mä nyt lähen haneen paneen. Pitäkää pippelinne ojossa. mo.
Epäilen vahvasti :whip:Biroo: ei mua voi käskyttää:D
Epäilen vahvasti :whip:

Mun linjat on nyt niin sekasin ettei tästä tuu mitään. Pitäis varmaan mennä takasin nuss... nukkumaan. Tai ainakin yrittää nuss.. nukkua.Mukavan paljon porukkaa täällä juttelemassa. Pidetään linja kohdallaan.
Biroo: ei mua voi käskyttää:D
Hain pari perunapiirakkaa ja vissyä![]()
Siinä vaiheessa kun sulla on kumihuppu, lateksiset housut, käsiraudat, suukapula ja lyön sua piiskalla niin uskon että tottelet suhteeellisen kiltisti.Mä oon aika huono ottaa käskyjä vastaan, saati tottelemaan niitä![]()
Siinä vaiheessa kun sulla on kumihuppu, lateksiset housut, käsiraudat, suukapula ja lyön sua piiskalla niin uskon että tottelet suhteeellisen kiltisti.
Siinä vaiheessa kun sulla on kumihuppu, lateksiset housut, käsiraudat, suukapula ja lyön sua piiskalla niin uskon että tottelet suhteeellisen kiltisti.
Heh, seuraavaa miittiä odotellessa:evil:En oikein usko kyllä.
Plus että et saa noita vetimiä mun niskaan :D
Heh, seuraavaa miittiä odotellessa:evil:
Miksi et? Menee tyrmäystipat aivan hukkaan :itku:Mä en pääsekkään sinne seuraavaan miittiin :dance2:
Mitä Jugetsi mahtaa tarkoittaa?

Miksi et? Menee tyrmäystipat aivan hukkaan :itku:
Emmä nyt sille uskalla mitään tehdä, sehän vetää mua turpaan.Onhan siellä Leni. ;)
Miksi et? Menee tyrmäystipat aivan hukkaan :itku:
Emmä nyt sille uskalla mitään tehdä, sehän vetää mua turpaan.
Emmä nyt sille uskalla mitään tehdä, sehän vetää mua turpaan.
Ai ei niinku kelpaa pakkismiitti Suomen peräreijässä vesisateessa jossain räkälässä, vaan menet jonnekkin lämpimään juomaan halpaa viinaa ja katsomaan kauniita ihmisiä? Arvot kohdilleen neiti!Siksi kun meikäankka menee sinne Thaimaan lämpöön joulukuuks :hyvä: