Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisi käydä paskalla asiakkaiden vessassa. Tulee aina niin hyvä mieli kun saa sotkettua pöntön ja sinne menee mun jälkeen joku turkikseen pukeutunut ja meikattu hienosto mummo.
En viitsi, tulisivat mulle vielä valittamaan jostain yleisistä käytöstavoista :jahas:Jätä se paska sinne pönttöön niin saat vielä paremman fiiliksen.;)
Joku verkostomarkkinointijuttu kuitenkin, eli älä stressaa.![]()
En viitsi, tulisivat mulle vielä valittamaan jostain yleisistä käytöstavoista :jahas:
Tosin, joskus puskin niin ison kakan maailman ettei se suostunut menemään pöntöstä alas.
Olen nyt alkanu vähä yrittää kerää painoa. Voin raportoida tarkemmin sitten kun pääsen ton 30kg eteenpäin :Doota ku pääset tos 30 kilon pääst vääntää semmosta veristä huttua ku on pakki niin finaalissa :D
Viihdyitkin jo varsin pitkään. Hyvää päivän jatkoa rouva.Jahas, tulin just salilta. Tuli sellanen yökötys, että loppuosa jäi vähän huonolle hapelle. Mutta taas on mentävä ->
jeps, vois lähtee tohon pihalle narun jatkoks. Hauskaa iltaa ihmiset!
Lauseen rakenne kyllä viittaa vahvasti siihen että herra menisi itse pyörittämään hyppynarua, eikä suinkaan hyppimään sen yli.
Olette taas kirjoitelleet 200 viestiä täyttä paskaa tänne. Jes.