Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voisi käydä paskalla asiakkaiden vessassa. Tulee aina niin hyvä mieli kun saa sotkettua pöntön ja sinne menee mun jälkeen joku turkikseen pukeutunut ja meikattu hienosto mummo.

Vois hakea jotain välipalaa kohta. Puol viiteen ois tarkotus olla :/

Voisi käydä paskalla asiakkaiden vessassa. Tulee aina niin hyvä mieli kun saa sotkettua pöntön ja sinne menee mun jälkeen joku turkikseen pukeutunut ja meikattu hienosto mummo.

Jätä se paska sinne pönttöön niin saat vielä paremman fiiliksen.;)

En viitsi, tulisivat mulle vielä valittamaan jostain yleisistä käytöstavoista :jahas:
Tosin, joskus puskin niin ison kakan maailman ettei se suostunut menemään pöntöstä alas.

oota ku pääset tos 30 kilon pääst vääntää semmosta veristä huttua ku on pakki niin finaalissa :D

Jahas, tulin just salilta. Tuli sellanen yökötys, että loppuosa jäi vähän huonolle hapelle. Mutta taas on mentävä ->

Nyt otetaan taas pari jotta pääsee fiilikseen!!:kippis1:

Heh join pepsimaxia ja pääs niin sikamainen röyhtäys et pojat tossa parin metrin päässä käänty kattoo :D

Lauseen rakenne kyllä viittaa vahvasti siihen että herra menisi itse pyörittämään hyppynarua, eikä suinkaan hyppimään sen yli.

Lauseen rakenne kyllä viittaa vahvasti siihen että herra menisi itse pyörittämään hyppynarua, eikä suinkaan hyppimään sen yli.

No emmätiedä, sillon kun mä olin ala-asteella, hypittiin ja pyöritettiin vuorotellen.

En oo muuten koskaan osannu kunnolla hyppiä hyppinarua. Treeneissäkin kun oli alku lämpimäksi hyppynarua, niin valkku aina tuli sanomaan että "Kyllä sun pitää harjoitella tota vielä kotona, ei luonnistu oikein vieläkään". En osannut :itku:

Jokerit-Pittsburgh 10-0!! Hahhaha:hyvä:

Back
Ylös Bottom