Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeesus mitä perverssejä te ootte<3
Uskon myöskin näin. "Tulemiseen" Jepu herää varmasti. Herääköhän sen avokkikin siihen? Voitaisiin ottaa Dinho messiin niin se hoitelis avokin :whip:Kyllä sä siihen heräät kun me "tullaan".:D
Kyllä mä kaiken saan purettua mutta tuskin niitä sitten enää saa kasattua..
Uskon myöskin näin. "Tulemiseen" Jepu herää varmasti. Herääköhän sen avokkikin siihen? Voitaisiin ottaa Dinho messiin niin se hoitelis avokin :whip:
Dinhon voisi tosin laittaa tekemään "asiaansa" toiseen huoneeseen, sillä en usko että nuoret silmäni kestävät nähdä kaikkea. Oletko ajatellut miten me hoidamme "tulemisemme" Jepun kanssa?Laitetaan avo patteriin raudoilla kiinni, niin Dinho voi sitten helpommin hoitaa sitä siinä. Se varmaan tulee taksilla pikana tänne kun kuulee tästä. On se niin hurtti homppeli.;)
Ei vittu jätkät oikeesti :lol2:
Dinhon voisi tosin laittaa tekemään "asiaansa" toiseen huoneeseen, sillä en usko että nuoret silmäni kestävät nähdä kaikkea. Oletko ajatellut miten me hoidamme "tulemisemme" Jepun kanssa?
En kestäisi ajatusta että Dinho valitsisikin meidät kohteekseen. Siinähän saisi sellaista kyytiä että Jepu ja avokki pakenisivat hätäpäissään ikkunasta ulos moisen toimituksen nähdessään.Katsotaan sitä sitten lähemmin kun olemme kontaktissa. Ikinä ei tiedä minkälaisia käänteitä matkaan tulee. Voi olla, että Dinho valitseekin vahingossa meidät kohteekseen ja silloin alkaa urakkahommat molemmilla. Pelottaa kyllä ajatuskin tästä. Mutta katsotaan mitä tuleman pitää..:whip:
Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun hän lukisi näitä juttuja :lol2:Miettikää, jos joku nuori, aloitteleva saliharrastaja erehtyy kurkkaamaan tähän threadiin tutustuessaan pakkikseen... :lol2:
Onko jälkiruokaa? Voin tarjota, jos on jäänyt kotiin?Onneks mulla on lounastauko kohta![]()
Onko jälkiruokaa? Voin tarjota, jos on jäänyt kotiin?
Hmph, ei sitten.Käyn kaupassa kuitenkin niin ostan sieltä jälkkärit, kiitti vaan :D
Onneks mulla on lounastauko kohta![]()
näissä jutuissa!Joku pisti painepesurin päälle tuolla ulkona, sen verran kovaa tota vettä tulee alas.![]()