Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tää viimesin oli ihan siistä syystä että homma ei toiminut, ei ollut mun hommaa toi. Tavallaan siis helpotus että se loppui, mutta vituttaa työttömänä oleminen.Omasta syystä vai itsestä riippumatta?
Hammas lohkesi tänään. Ei muuta kun huomenna soittamaan YTHS:n suuntaan. Jos hyvin käy saattaa ajan saada vielä tämän vuoden puolella. :dance: Tosin taitaa olla pakko mennä kipupäivystykseen. Hampaat poikki ja käpy jäässä, kirjaimellisesti :curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:

Sama homma. Jo viikon ollut sellasta pientä lämpöä ja hirvee nuha. Jo portaita noustessakin hengästyy niin, että salille menosta on turha haaveilla. Pahinta on, ettei pääse ees stalkkaamaan blondeja monnarille.Flunssa!! vittu! :curs:
. Muutin vuosi sitten uudelle paikkakunnalle töihin, sitten osa ulkoistettiin. No ei siinä mitää, puoli vuotta ulkoistuksesta mennyt ja taas vaihtuu työnantaja. Päästiin kunnon heittopusseiksi.Täysin samaa mieltä.Juuri tuommoiset ihmiset joka tänään teki mitä teki kauhalassa, perkeleen apinat, nirri pois tommosilta. :curs:!!
Juuri tuommoiset ihmiset joka tänään teki mitä teki kauhalassa, perkeleen apinat, nirri pois tommosilta. :curs:!!
Juuri tätä tarkoitin! :curs:Yleensä ne poistaa sen itse.. Harmi tosin että jotku ei älyä tehdä sitä jossain pellonreunassa vaan pitää mennä oppilaitoksiin agstaamaan:down:
Itse oon läheisen itsemurhan vierestä nähnyt, ja voin sanoa, että asiat ei ole _koskaan_ niin huonosti, että omaa nirriä tarvisi poistaa. Monesti omin silmin asiat vaan näyttää niin mustavalkosilta ja pettymykset jää helpoiten mieleen.
Asiasta voi tietenkin olla toistakin mieltä, mutta joka tapauksessa nää itsemurhat tehdään yleensä niin suuressa depressiivisuudessa, että ihminen ei kertakaikkiaan voi nähdä kuin negatiivisia asioita. Mainitsin läheisen itsemurhasta, ja siinä oli syynä vain velkaantuminen. Kaiken olisi voinut estää sanomalla sukulaisille, että asiat on vain niin huonosti, että pakko myydä iso sukutila pois. Puhuminen auttaa yleensä ja se tuo asioihin laajempaa näkökulmaa. Monesti elämässä tulee sellasia hetkiä, että kaikki tuntuu aivan ylitsepääsemättömältä, mutta jälkeenpäin ajateltuna kaikesta on kuitenkin hyvin selvinnyt.Olen päinvastaista mieltä. Kukaan ulkopuolinen ei _koskaan_ voi sanoa etteikö itsemurhan tekijällä asiat olisi niin huonosti jotta sen takia kannattaa itsensä tappaa. Monesti ulkopuolisen silmin asiat vaan näyttävät todellista paremmilta ja mahdollisuudet muutokseen positiivisemmilta.
Vain henkilö itse voi tietää ja tuntea tarkalleen ne syyt mitkä niin äärimmäiseen tekoon johtavat. Sivusta seuraajilla ei ole todellista käsitystä tuskan ja kärsimyksen määrästä joten niihin tuntemuksiin ei voi täysin samaistua. Kukaan ihminen ei täällä kuitenkaan elä kuin itselleen, joten miksi kärsiä jos on väsynyt siihen eikä tilanteeseen ole helpotusta luvassa [aina asiat eivät järjesty, itsemurhan syitä on monenlaisia]. Jos ei itsellään ole oikeutta/mahdollisuutta päättää omasta syntymästään niin kuolemastaan ainakin on.