Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Omasta syystä vai itsestä riippumatta?
No tää viimesin oli ihan siistä syystä että homma ei toiminut, ei ollut mun hommaa toi. Tavallaan siis helpotus että se loppui, mutta vituttaa työttömänä oleminen.

Noissa muissa taas tuntuu että täälläpäin työnantajat tykkää kierrättää työntekijöitä :curs:

Hammas lohkesi tänään. Ei muuta kun huomenna soittamaan YTHS:n suuntaan. Jos hyvin käy saattaa ajan saada vielä tämän vuoden puolella. :dance: Tosin taitaa olla pakko mennä kipupäivystykseen. Hampaat poikki ja käpy jäässä, kirjaimellisesti :curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:

Tilanne ei sitten ollutkaan niin paha kuin aluksi näytti. Kipu pikkuhiljaa hellitti ja perjantaina sain varattua ajan tälle päivälle. Porauskin kesti alle tunnin ja sain uuden ajan pinnoitukseen yllättävän nopeasti, eli alle kuukauden sisällä. Tosin sanottiin että saattaa olla muutaman päivän kipeä hammas, kun porattiin sen verran syvältä.

Ei vittu!!

Parin viikon sisään kolmannet housut repes haaroista! Läskit jalat ja tulee helvetisti poljettua pyörällä nii sen siitä saa.. Voi vittu kun tulee kalliiksi ostella uusia!

Ja jos joku ihmettlee niin kyllä, tällä on yhteys tuohon mun opintolainakysymykseen Tyhmien kysymysten kerhossa :rolleyes:

Vitun työkuviot...ensin etin n. vuoden oman alan hommia ilman tulosta, sitten kun pääsee alan firmaan niin hommat on ihan hanttihommia, tyyliin kaman roudausta ym. sitte kun on vähän hiljasempaa niin sit vaikka mopataan pajan lattiaa. Näinhän sitä pääsee hyvin kiinni alan duuneihin :kakka:

Flunssa!! vittu! :curs:
Sama homma. Jo viikon ollut sellasta pientä lämpöä ja hirvee nuha. Jo portaita noustessakin hengästyy niin, että salille menosta on turha haaveilla. Pahinta on, ettei pääse ees stalkkaamaan blondeja monnarille.

Hohhoijjaa, perinteistä itseäni. Ajoin yliopistolle, kävin ostamassa toisen kotimaisen kurssille tarvittavan prujun, menin luennolle ihmettelemään kuinka porukka on täysin erin näköistä kuin viime kerralla, otin kontaktin luennoitsijaan, ja varmistuin että meikäläisen ryhmän istunto on sit h00menna samaan aikaan. Turha reissu, mut ostinpahan maitoa.

Ulkoistus :rock: . Muutin vuosi sitten uudelle paikkakunnalle töihin, sitten osa ulkoistettiin. No ei siinä mitää, puoli vuotta ulkoistuksesta mennyt ja taas vaihtuu työnantaja. Päästiin kunnon heittopusseiksi.
Nyt sitten pitäisi lähteä toiselle paikkakunnalle töihin joka päivä ja siitä en saa mitään korvauksia, eli tekisin huonompia hommia kuin nyt, muuta vähemmän käteen kuussa. Vittu.

Viikko aikaa löytää uusi duuni :(

Eilen meinas ojentajareeni tehä loppunsa, kun noin 50-60 ikäinen kuntoaan kohottava nainen teki vipareita vähän joka ilman suuntaan.

No eipä siinä nyt vielä mitään, mutta Radio Aalto soi ja sitten koitti hetki, kun Eros Ramazotti alkoi pauhaamaan. Nainen alko hiljalleen hyräilemään ja ottaa tanssiaskeleita 2 kg käsipainot käsissään. Yhtäkkiä se teki näitä kaikkia yhtä aikaa. Lauloi mukana, teki vipareita kaikkiin ilmansuuntiin, tanssi ja hytkyi. :D

Hitto kun olisi edes hieman keskittynyt lukiossa niin ei tarvitsisi tehdä 170 euron kielitestiä kun halajaa maailmalle, ARGH!!!

Juuri tuommoiset ihmiset joka tänään teki mitä teki kauhalassa, perkeleen apinat, nirri pois tommosilta. :curs:!!

Vittu saatana. Oli tuossa jokin aika sitten englannin YO kirjoitukset, ja vedin siitä ihan kivat pisteet. Mutta koska kuuntelu, joka oli ihan saatanan vaikea, meni päin vittua, niin paperit lähti koululta B:nä. Voi ristuksen perkele, ensin harjotellaan jollain helpoilla YO-kuunteluilla, ja sitten tulee supervaikea inuiittien koulutusta käsittelevä kuuntelu.

Ristus saatana

Vituttaa kyllä suunnattomasti myöskin toi kouluammuskelu. Onko pakko pilata muidenkin ihmisten elämä jos oma sattuu olemaan päin helvettiä? Itse oon läheisen itsemurhan vierestä nähnyt, ja voin sanoa, että asiat ei ole _koskaan_ niin huonosti, että omaa nirriä tarvisi poistaa. Monesti omin silmin asiat vaan näyttää niin mustavalkosilta ja pettymykset jää helpoiten mieleen.

Täytyy kai ruveta kattoon olan yli joka saatanan syrjäytyneen juipin kohdalla.

Itse oon läheisen itsemurhan vierestä nähnyt, ja voin sanoa, että asiat ei ole _koskaan_ niin huonosti, että omaa nirriä tarvisi poistaa. Monesti omin silmin asiat vaan näyttää niin mustavalkosilta ja pettymykset jää helpoiten mieleen.

Olen päinvastaista mieltä. Kukaan ulkopuolinen ei _koskaan_ voi sanoa etteikö itsemurhan tekijällä asiat olisi niin huonosti jotta sen takia kannattaa itsensä tappaa. Monesti ulkopuolisen silmin asiat vaan näyttävät todellista paremmilta ja mahdollisuudet muutokseen positiivisemmilta.

Vain henkilö itse voi tietää ja tuntea tarkalleen ne syyt mitkä niin äärimmäiseen tekoon johtavat. Sivusta seuraajilla ei ole todellista käsitystä tuskan ja kärsimyksen määrästä joten niihin tuntemuksiin ei voi täysin samaistua. Kukaan ihminen ei täällä kuitenkaan elä kuin itselleen, joten miksi kärsiä jos on väsynyt siihen eikä tilanteeseen ole helpotusta luvassa [aina asiat eivät järjesty, itsemurhan syitä on monenlaisia]. Jos ei itsellään ole oikeutta/mahdollisuutta päättää omasta syntymästään niin kuolemastaan ainakin on.

...

Omasta vitutuksesta: Sormet ja jalat alkoivat puutua jostain ihmeellisestä syystä puolisen tuntia sitten. Raajoja pistelee ja ääreisverenkierto on heikentynyt selvästi. Jalat ja kädet ihan jääkylmät. Todella vittumainen tunne. Argh.

Olen päinvastaista mieltä. Kukaan ulkopuolinen ei _koskaan_ voi sanoa etteikö itsemurhan tekijällä asiat olisi niin huonosti jotta sen takia kannattaa itsensä tappaa. Monesti ulkopuolisen silmin asiat vaan näyttävät todellista paremmilta ja mahdollisuudet muutokseen positiivisemmilta.

Vain henkilö itse voi tietää ja tuntea tarkalleen ne syyt mitkä niin äärimmäiseen tekoon johtavat. Sivusta seuraajilla ei ole todellista käsitystä tuskan ja kärsimyksen määrästä joten niihin tuntemuksiin ei voi täysin samaistua. Kukaan ihminen ei täällä kuitenkaan elä kuin itselleen, joten miksi kärsiä jos on väsynyt siihen eikä tilanteeseen ole helpotusta luvassa [aina asiat eivät järjesty, itsemurhan syitä on monenlaisia]. Jos ei itsellään ole oikeutta/mahdollisuutta päättää omasta syntymästään niin kuolemastaan ainakin on.
Asiasta voi tietenkin olla toistakin mieltä, mutta joka tapauksessa nää itsemurhat tehdään yleensä niin suuressa depressiivisuudessa, että ihminen ei kertakaikkiaan voi nähdä kuin negatiivisia asioita. Mainitsin läheisen itsemurhasta, ja siinä oli syynä vain velkaantuminen. Kaiken olisi voinut estää sanomalla sukulaisille, että asiat on vain niin huonosti, että pakko myydä iso sukutila pois. Puhuminen auttaa yleensä ja se tuo asioihin laajempaa näkökulmaa. Monesti elämässä tulee sellasia hetkiä, että kaikki tuntuu aivan ylitsepääsemättömältä, mutta jälkeenpäin ajateltuna kaikesta on kuitenkin hyvin selvinnyt.

Jos aletaan puhua ihmisen päätösvallasta oman elämän suhteen, niin mun mielestä on äärettömän väärin tehdä itsemurha jos on terveydeltään aivan normaali, mutta muut asiat vaan näyttää olevan huonosti - ainakin omasta mielestä. Se kannustaa ajatuksenakin vain lyhytjänteisyyteen eikä pyri ollenkaan sitkeään jaksamiseen. Armomurhan hyväksyn kyllä siinä tapauksessa jos ihminen on jo muutenkin vihannes eikä pysty enää vaikuttamaan ympäristöönsä mitenkään.

Back
Ylös Bottom