Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan salee onkin. :D

Vaihda firmaa. Mutta yleensä tuo menee noin, että johtaja varastaa työntekijän idea ja ottaa kiitokset omiin nimiinsä.

No täällä on kunnon poljentaa muutenkin. Siksi mä täältä olen lähdössä heti kun kykenen, oon vaan nirso uuden paikan kanssa :lol2:

Seksiä työpaikalla?

:siitäpuhemistäpuute:

No tämähän on aivan neuvoteltavissa oleva asia :)

No eihän se vaadi kun että raahaan avokin omasta toimistostaan tohon viereiseen siivouskomeroon :)

Melko todennäköisesti kyllä olen :)

haluaisin mutta kovin kaukana :(

Ai perkele, maailma on pirullinen!
Notta!

e: :(

e2: yks naene(ei pakkotoiston "naene" kuitenkaan...) haukku mua:
vitun shamaanipaholainen

Mitäs sitten vaik olisinkin!
PErkele...

e3: mokoma noita-akka...

e4:
Olen wanhaa, Päijät-Hämäläistä sukua. ite meinaan, että olen viidennessä sukupolvessa... Wanha Isäni meinasi, että jopa kuudennessa sukupolvessa!

Kirjotin just 4 sivua paskaa siitä, mitä jossain vitun pikkurunoissa sanotaan elämästä. Ylläri olin taas eka joka lähti sieltä, en kyl tajua miten joku voi kirjottaa esseetä yli 3h :wtf:

Ja oikeesti mulla olis vielä koulua mut en jaksanu jäädä sinne.

Ja oikeesti mulla olis vielä koulua mut en jaksanu jäädä sinne.

Pahis!:D

Täällä on taas vaihteeks aika hiljasta. Porukka vissiin joutuu tekemään töitä näin maanantaina kun ei tänne kerkee.:)

Mä oon vaan hyöriny pitkin firmaa kun on ollut tylsää.. Ei täällä mitään töitä riitä ku on toi uus tekemässä kans :D

Hei Jugetsi kerro mulle mihin kannattaa majoittua Helsingissä ens vkoloppuna?

e. tai saa joku muukin kertoa :D

Fyyrerille ;)

Miittiinkö tulossa?

Joo, sinne juuri :)

Hei Jugetsi kerro mulle mihin kannattaa majoittua Helsingissä ens vkoloppuna?

e. tai saa joku muukin kertoa :D

Ensimmäisenä jos multa kysytään niin se meiän Omenahotla mihin ollaan menossa. Sinne siis. Vielä mahtuu mukaan. Laita Lenille vaikka viestiä jos haluut tulla sinne.:)
Toisena sitten olisin ehdottanu tota Fuhreriä..:whip:

Fyyrerille ;)

Aika yllättävä vastaus.;)

Back
Ylös Bottom