Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa nähä mitä se sanoo mun jalasta.Aijoo, katos. Messut on ihania, varsinkin sisustus- ja ruokamessut :D Toi vois olla ihan hauska.
Tänään lääkäriSaa nähä mitä se sanoo mun jalasta.
Eikait s'ole poika mikhään
pitäsköhän jättää fysiikanki lukemiset viimeseen iltaan... kemiasta tuli vahva C viimesen illan lukemisilla :D
Huomenia, kohta taas KOULUNPENKILLE!
olen vaffa kirjoittamaan kemiajuttuja. wtsfff?!Mikki-i, ootko vaffa?
Kirjoituksissa?
wtf?
olen vaffa kirjoittamaan kemiajuttuja. wtsfff?!
moi pohjoinenvirta, oletko hummerisenvirran kavveri
akka...
En voinut uskoa todeksi! :wtf::D
diagnoosi: liian ylpee esimies. muuten ihan ok mutta ihan vitun ylpeä.Huomenta-päivää!
Mulla ei ole eläissäni ollut näin erikoista esimiestä. Se teki just klassisen käännöstempun mulle ihan pokkana. Meillä on yks projekti jota yhdessä väännetään ja oli pieni tenkapoo jonkun jutun suhteen. Noh, minä sit ehdotin ratkaisua joka toimisi. Hän ei joko sitä alussa ymmärtänyt tai antoi asian hautua päässä samalla kun keskusteltiin.
Hän sitten alkoi ehdottelemaan mulle erilaisia ratkaisuja, joista mikään ei ollut toimiva eikä järkevä. Kyseenalaistin jokaisen ehdotuksen ja kaikki sain kumoon, koska ne eivät vain toimineet.
Sitten pomo alkoikin puhua tästä mun ehdottamasta ratkaisusta kuin omana keksintönään. "Eikö tää toimis", "voisko näin tehdä" ja mä vaan nyökyttelin ja sanoin, että noin juuri sanoin. Selitti asian mulle vielä 15 kertaa ja meinas mennä hermot siinä vaiheessa. Lopuksi vain sanoin, että joo, sopii, tehdään näin kun kerta akka noin röyhkeesti teki.
En voinut uskoa todeksi! :wtf::D
Meidän pomo anto just työkaverille potkut vähän puun takaa :/
Kai oli liitossa?
Vai oliko kyseessä joku riki, koeaikana?
Ei ole liitossa ja ei mitään tietoa mistä hyvästä sai fudut. On ollut firmassa jo sata vuotta ja mitään valittamista ei ole ollut, mutta ko tyyppi ei ole pomon suurimpia suosikkeja.. En tiedä mitään, kun ei ole ainakaan toistaiseksi valottanut asiaa tämä kaveri.
Meillä on muutamia työntekijöitä, joita aina aika ajoin hiillostetaan pihalle, tai ainakin yritetään.
Pirullinen akka!
Saleen noitien sukua!
diagnoosi: liian ylpee esimies. muuten ihan ok mutta ihan vitun ylpeä.
menikö oikein?
ps. olen psykiatri. hihi

Hitto, tuo on perin vittumaista toimintaa!