Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ensimmäisenä jos multa kysytään niin se meiän Omenahotla mihin ollaan menossa. Sinne siis. Vielä mahtuu mukaan. Laita Lenille vaikka viestiä jos haluut tulla sinne.:)
Toisena sitten olisin ehdottanu tota Fuhreriä..:whip:

Tiiätkö millasia huoneita siellä on vapaana? tai siis ootteko varannu jotain? Meit olis 2 tulossa :)

Tiiätkö millasia huoneita siellä on vapaana? tai siis ootteko varannu jotain? Meit olis 2 tulossa :)

Meillä oli kaks neljän hengen huonetta varattuna. En tiiä onko Leni perunu jo toisen, kun meitä ei tuntunu olevan kuin kolme yöpyjää jossain vaiheessa. Kandee kysyä melkein siltä..

Meillä oli kaks neljän hengen huonetta varattuna. En tiiä onko Leni perunu jo toisen, kun meitä ei tuntunu olevan kuin kolme yöpyjää jossain vaiheessa. Kandee kysyä melkein siltä..

Joo kysyin mut menee hiukan hankalaksi, eli mennää kai hostellii :) tai sit vois tehä niin ettei nukkuis ollenkaan :hyper:

Mun tekis jostain syystä mieli sinne hotelliin mutta se nyt on ihan turhaa kun voin mennä himaankin :D

Mä haluun jo kotiin. Täällä on ihan tyhmää. Rannekin kipeä eilisestä kun teki enkunkoetta, enkä ole kirjoittanut käsin noin pitkää aikaa ikuisuuteen. :whip:

Mä en halua kotiin kun mä joudun melkeen samantien sieltä lähteä taas Ruoholahteen :/

Katos. Sinäkin paikalla pitkästä aikaa..:)

No joo, ollut kerrankin jotain muutakin elämää :thumbs: TJ olis aika väbä. Muutaman päivän päästä jo vedellään kimppakännejä! Jos nyt jaksaa lähteä...

No joo, ollut kerrankin jotain muutakin elämää :thumbs: TJ olis aika väbä. Muutaman päivän päästä jo vedellään kimppakännejä! Jos nyt jaksaa lähteä...

Ai sullakin on toi sama mikä mullakin on aina, "jos jaksaa lähteä" :D

Mitä? Muutakin elämää kuin pakkis?? En usko.:D

Ja turha ruveta mitään siellä nyt pokkuroimaan. Mä tuun vaikka hakemaan sut sieltä suomen pers.. kauneimmasta kaupungista..;)

Tänne ei paljoo kerkee muutamas päiväs tulla viestiä :D
Mitäs kaappihetskut?
Itselläni on tapana aina lukea viestit mitkä koulupäivän aikana on tullut, eli semmoiset 4-6sivua jos Fyyrer on aktiivisempi niin 6-15sivuu :D

Ps. Missä olet luuhannu ku ei sun viestei näy!

En mä tänne niin paljoo kirjottele :rolleyes:
Ollu vähän menoa tuolla ulkona..
Tuli melkein joku välipsykoosin ja paniikkikohtauksen välimuoto tosta "koulupäivä"-sanasta :wtf: Tänää kyl teki melkin mieli alottaa koulunkäynti ku kävin kääntymäs yhes ammattikorkeassa ja 97,2% ihmisistä siellä oli 20-25v naisia :kuola:

Alko olla jo ikävä Fuhreriä kun ei oo aikoihin näkyny. Heteroseksuaaliset jutut on lähes kokonaan hävinny tässä muutaman päivän aikana palstalta, kun ei oo isäntää näkyny.:rolleyes:

Laitetaas tähän nyt sitten heterovitsi perään joka tulee kuvastamaan perjantain toimintaa..:D

Miksi homobaarissa ei kannata ottaa lärvejä ?!
- Voi herätä pussit silmien alla...

Alkaaks homot hyppii pöydille ku heteroseksuaalisuuden rippeet häviävät..
Oli aika karu sun ennustus perjantaista, Pitäispä paikkansa :kuola:
Onks krapula menny jo?

Lisää laatuvitsejä:

Mitä eroa on pummilla ja marco bjurströmilla?

-Pummi nukkuu sillan alla..

Missäs vitussa tuo ufs stadin myymälä oikeen on kun ei millään näkynyt :o

Jaah, ei se ollut citykäytävällä, mistä sitä etsin vaan citycenterissä :D

Kyllä jo krappis on helpottanu. Onneks. Eilen illalla tuhosin viimeset rippeet salilla. En kyllä samanlaisia settejä oo vetämässä perjantaina.:D

En aio vetää ihan samanlailla kuin nyt pe. Yhen kaverin kanssa otettiin Pastilli shottipullo pakastimesta ja se oli valehtelematta viiden minuutin päästä tyhjä. Sitten otettiin toinen ja niin edespäin..:kippis1::D

Back
Ylös Bottom