Ärsyttävät asiat liikenteessä

Toi alle nopeusrajoitusten ajaminen rupes tänään vituttamaan aamuruuhkassa kehällä. nopeusrajoitus on siinä kohdassa 70km/h niin joku vitun uuno ajoi 50km/h. Joo, onhan siinä toki mutkia ja on betoniporsaita mutta jos ei helvetti uskalla ajaa niin käyttäköön julkisia. Kiva sitten yrittää ohitella siinä. Noin niitä ruuhkia just syntyy, ei siinä montaa idioottia tarvita ja sitten se jumi on valmis.
parhautta noi on rampeilla joista pitäis päästä vilkkaaseen liikenteeseen mukaan. rajoitus 70km/h ja jo kauas näkee että edessä kaveri köröttää 40km/h eikä aiettakaan kiihdyttää. ei auta kun härskisti vilkku päälle ja hypätä muun liikenteen eteen jos meinaa ehtiä ryhmittäytymään oikealle kaistalle.

Voisiko keksiä jonkun vähän vähemmän vaarallisen tavan viestiä? Tietoyhteiskunta ja silleen...
Juu, kyllä mä yleensä käytän vilkkua vasemmalle hetken ajan. Monesti ovat sitten tajunneetkin.
Noin niitä ruuhkia just syntyy, ei siinä montaa idioottia tarvita ja sitten se jumi on valmis.
Siinä tarvitaan juurikin vain yksi alinopeushidastelija hidastelemaan ja vaikutukset kasvavat eksponentiaalisesti jonossa taaksepäin.
...ylinopeushurjastelijan hurjastelemaan.

Joidenkin ihmisten ajatusmaailman mukaan sitä ohitettavaa kuitenkin on vielä, jos oikealla kaistalla ajava saavutetaan omalla ajonopeudella minuutin päästä.

Ryömiminen. Eli tää, että jätetään liikennevaloissa eteen puolitoista autonmittaa ja pikkuhiljaa ryömitään eteenpäin. Mikä vitun järki siinä on? Voiko joku kertoo? Ihan tajuttoman rasittavaa.

Täälläpäin se tyyli on sellanen, että se auto pysäytetään hetkeks ja sit ammutaan vähän eteenpäin ja taas ollaan hetki pysähdyksissä. Sen ymmärtäisin jos sitä ei pysäytettäis, mutta nii.

Mummot, jotka näyttää siltä, että ne hyppii alle. Jos on pyörällä tai jalan liikenteessä niin ne väistää aina eteen, yrititpä väistää miten vaan. Pahimpia on mummoryhmittymät, missä kolme mummoa kävelee keskellä katua peittäen ohitusmahdollisuudet.

Hahahha:D
Tää ei oo mitenkään ärsyttävää, huvittavaa kylläkin:D

Ajelin vanilla sellaista 100km/h maantiellä. Ei juuri ketään muuta liikenteessä.
Jostain risteyksestä sitten kääntyi joku perään ja oli äkkiä takapuskurissa kiinni.
80 lätkän autoni perässä nähtyään meni ohi samantien, jarrutti vauhtinsa siinä edessä 80km/h ja aukaisi ikkunan. Olin että wtf...... Tyyppi työntää ikkunasta ulos sellaisen pienen kyltin missä oli punaisella pohjalla kirjoitettu valkealla 80.
Siis :confused: Olikohan siellä 40-50-60-80-100 ja 120 kyltit myös?:D

www.varajeesuksetRY.com

pannaan nyt tännekkin:D

Hohohohoo, liikennevaloista kun läksin niin siellä oikealla puolella joku mummo kiilasi eteen puntollaan, ajettelin että senkus kiilaa ja laskin kylkeen. Omaan autoon (chevy van , painoi 2.6tonnia) ei tullut jälkeäkään mutta punto näytti hieman epämuodikkaalta
Oppivatpahan ajamaan saatana, ei voi ainakaan sanoa että kulkupeliäni huomannut....

On kyllä vittu ihme asenne tuollainen. "kyllä minä saan mennä kovempaa jos poliisi ei näe." minä minä minä.
Haluaisitko mahdollisesti kommentoida? Ei kyllä uskois että on samalta näppikseltä.

Tuokin nyt on siitä kiinni, mikä on oma ja takanatulevan vauhti. Jos takana on nopeampi, käyn oikealla ja päästän hänet minun edelleni, tämä on sitä joustavuutta jota moni niistä ääliöistä ei ehkä muista, kun on niin pakko valvoa toisten nopeutta ja puututtava siihen.

Muuten voidaan kyllä jatkaa siinä ohituskaistalla mielestäni, samalla säästyy vilkkupolttimokin.

Ei mua kyllä vois vähempää kiinnostaa mitä muut on mieltä omasta ajamisesta, ennenkuin he yrittävät vaikuttaa siihen. Silloin vedän oikeasti herneet ja laitan vaikka turpaan jos ei muuten tajua olevansa idiootti. Keskittykää vaan aina omaan ajamiseenne, niin pysyy liikenneturvallisuuskin hyvänä.

Ei mua kyllä vois vähempää kiinnostaa mitä muut on mieltä omasta ajamisesta, ennenkuin he yrittävät vaikuttaa siihen. Silloin vedän oikeasti herneet ja laitan vaikka turpaan jos ei muuten tajua olevansa idiootti.

Siehän se vast sälli oot! :jahas:

Keskittykää vaan aina omaan ajamiseenne, niin pysyy liikenneturvallisuuskin hyvänä.

Yritän kyllä jatkossakin vaikuttaa siihen, että muut ajavat nopeusrajoitusten mukaisesti.

Tuokin nyt on siitä kiinni, mikä on oma ja takanatulevan vauhti. Jos takana on nopeampi, käyn oikealla ja päästän hänet minun edelleni, tämä on sitä joustavuutta jota moni niistä ääliöistä ei ehkä muista, kun on niin pakko valvoa toisten nopeutta ja puututtava siihen.

Monesti tahtoo vaan käydä niin että vasemmalla kaistalla ajaessa joku ääliö liimautuu ihan perseeseen kiinni ja näyttää menohalujaan.. ja kun sitten menet hetkeksi oikealle kaistalle ja annat tietä, niin tämä ääliö jatkaa matkaansa niin hitaasti että joudut itse painamaan jarrua oikealla kaistalla jotta et aja edessä olevan perään tai joudu vaihtamaan kaistaa äskeisen liimautujan kylkeen. Hienoa, NOT.

Tästä syystä tapaan olla vasemmalla kaistalla sen aikaa kun selvästi koko ajan ohitan oikealla olevia ja edessäni on jonoa, sekä oikealla kaistalla ei ole riittävän pitkiä välejä jotta välttyisin jarruttamiselta jos sinne menen. Muutenkin on täysin ääliömäistä liimautua perseeseen kun molemmat kaistat ovat täynnä autoja ja vasemmalla kaistalla kuitenkin ajetaan jotakuinkin suurinta sallittua nopeutta.

Komppaan Sumua. Vaikka itsekin ajan motarilla aina hiukan reippaammin kuin liian hiljaa, tuo ohituskaistalta kiirehtiminen on täysin turhaa. Jos ajan esim. 125 kilsaa tunnissa vasemmalla ja joku amis rällää karvanoppacorollallaan jousitukset koetuksella 140 perseeseen, en todellakaan anna tilaa ennen kuin se on turvallista, eli yleensä ennen kuin löytyy sopivan tilava väli oikealla ajavien suhteen.

Kohta taas teiden ritarit itkemässä joustavuudesta turvallisuuden kustannuksella...

tänään tuli offtopic suht hassu tilanne vastaan. katoin että kuka vitun huupehippi palloilee motarin keskikaistalla puskassa ja kun kohdalle pääsin niin huomasin että kyseessä oli poliisisetä :D siinä sit heti kurvin jälkeen avautui näkymä maijasta ja joku oli siihen pysäytettykin. paha paikka kun 200-300m on 80km/h jonka jälkeen 100km/h ja poliisi oli just vähän ennen rajoituksen vaihtumista tutkaamassa.

e: onneks tosissaan en lähtenyt ohittamaan edellä ajavaa autoa...

tänään tuli offtopic suht hassu tilanne vastaan. katoin että kuka vitun huupehippi palloilee motarin keskikaistalla puskassa ja kun kohdalle pääsin niin huomasin että kyseessä oli poliisisetä :D siinä sit heti kurvin jälkeen avautui näkymä maijasta ja joku oli siihen pysäytettykin. paha paikka kun 200-300m on 80km/h jonka jälkeen 100km/h ja poliisi oli just vähän ennen rajoituksen vaihtumista tutkaamassa.

Heh, jotain uutta maks(atettavaa)ettavaa poliiseilla kai:D

Siehän se vast sälli oot! :jahas:

Yritän kyllä jatkossakin vaikuttaa siihen, että muut ajavat nopeusrajoitusten mukaisesti.

Tän on pakko olla trolli.. tai jos ei niin toivottavasti oikeesti joku kiilaa tollaset "siviilipoliisit" ojaan!!

Back
Ylös Bottom