Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:worship:

E: mitä muuten söit? Tästä tulikin mieleeni :D Kuka ottaa mäkissä skaban kumpi syö enemmän niitä euron jämäjuustohampurilaisia? :D

Joskus oli kavereitten kanssa toi mielessä että otettais skaba. On kuitenkin jääny sitten. Eihän noita kolmea enempää pystyis syömään ennenkuin tulis laatta. On ne niin hirveen makusia.:urjo:

Otetaan ennemmin juomaskaba! Pari litraa jäykkää jokaselle eteen ja ruvetaan siitä sitten kumoamaan riittävällä nopeudella. Lopulta kaikki on Meilahdessa vatsahuuhtelussa..:D

Vieläki vähän pelottaa.. :jahas:

Säkö se olit? :eek: Ens kerralla ei tarvii tulla niin lähelle esittelemään niitä kurkipotkuja omalla lerssillään, okei?

:whip:

:D

Joskus oli kavereitten kanssa toi mielessä että otettais skaba. On kuitenkin jääny sitten. Eihän noita kolmea enempää pystyis syömään ennenkuin tulis laatta. On ne niin hirveen makusia.:urjo:

Otetaan ennemmin juomaskaba! Pari litraa jäykkää jokaselle eteen ja ruvetaan siitä sitten kumoamaan riittävällä nopeudella. Lopulta kaikki on Meilahdessa vatsahuuhtelussa..:D

Tohon mä en pystyis. Tän ketjun jokainen nainenki jois mut pöydän alle :D
Mut juustoja voisin kokeilla vetää. 8 on tähän asti eniten ja neki jäi siihen sen takia et ei ollu enempää :jahas: Ja siihen päälle pizza, pussi sipsiä ja limpparia yms.. :D

E: T-Byrd: Salilla sä kysyit oliko se se kuuluisa Bruce Leen 3 tuuman lyönti ku heiluin nakkini kanssa :jahas:

Mut juustoja voisin kokeilla vetää. 8 on tähän asti eniten ja neki jäi siihen sen takia et ei ollu enempää :jahas: Ja siihen päälle pizza, pussi sipsiä ja limpparia yms.. :D

Hyvä tietää, niin tarjoilen sulle sit teräviä kiihtyvällä tahdilla illan aikana..;)
Mä en oikeesti kovinkaan paljoa pysty syömään kerralla. Juominen on enemmänkin mun laji.:whip:

Niin joisikin :D

E: T-Byrd: Salilla sä kysyit oliko se se kuuluisa Bruce Leen 3 tuuman lyönti ku heiluin nakkini kanssa :jahas:
Salilla heiluu nakit ja lätyt. :lol2:

nonni pojat sitä iltapalaa. Näin tankataan seuraavan päivän reeniin :D

P: n.140g
hh250g
r:138g
kcal: joku 2700
:D En oo kyl vielä syöny et saa nähä meneekö..

Mä taidan syödä pinaattilettuni ja mennä nuggumaan. Elämä väsyttää....krooh....zzzzz...öitä! :haart: :)

Melkein sitä mieluummin olis jatkanut unia, kuin hoitais velvollisuuksiaan :)

Pidetäänkö siis kivaa täällä yöllä?:whip:

e. Öitä T-Byrd!:haart:

Ei ole varmaan vaihtoehtoja :D

Mun työnteko oikeesti kärsii aika paljon pakkiksen takia. Jos täällä blokattais pakkis kielletyksi sivuksi, niin joutuisin ottamaan varmaan loparit..:D

Back
Ylös Bottom