No mut äijä onki tollanen mörssäri :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
E: mitä muuten söit? Tästä tulikin mieleeni :D Kuka ottaa mäkissä skaban kumpi syö enemmän niitä euron jämäjuustohampurilaisia? :D
Vieläki vähän pelottaa.. :jahas:
Ens kerralla ei tarvii tulla niin lähelle esittelemään niitä kurkipotkuja omalla lerssillään, okei?Joskus oli kavereitten kanssa toi mielessä että otettais skaba. On kuitenkin jääny sitten. Eihän noita kolmea enempää pystyis syömään ennenkuin tulis laatta. On ne niin hirveen makusia.:urjo:
Otetaan ennemmin juomaskaba! Pari litraa jäykkää jokaselle eteen ja ruvetaan siitä sitten kumoamaan riittävällä nopeudella. Lopulta kaikki on Meilahdessa vatsahuuhtelussa..:D
Tohon mä en pystyis. Tän ketjun jokainen nainenki jois mut pöydän alle :D
Mut juustoja voisin kokeilla vetää. 8 on tähän asti eniten ja neki jäi siihen sen takia et ei ollu enempää :jahas: Ja siihen päälle pizza, pussi sipsiä ja limpparia yms.. :D
Hyvä tietää, niin tarjoilen sulle sit teräviä kiihtyvällä tahdilla illan aikana..;)
Mä en oikeesti kovinkaan paljoa pysty syömään kerralla. Juominen on enemmänkin mun laji.:whip:
Niin joisikin :DTohon mä en pystyis. Tän ketjun jokainen nainenki jois mut pöydän alle :D
Salilla heiluu nakit ja lätyt. :lol2:E: T-Byrd: Salilla sä kysyit oliko se se kuuluisa Bruce Leen 3 tuuman lyönti ku heiluin nakkini kanssa :jahas:
Niin joisikin :D
Salilla heiluu nakit ja lätyt. :lol2:
Siks sä painatki 95 :D
Toisaalta, sä voit olla vaikka 26% rasvoissa..
Kui?

Melkein sitä mieluummin olis jatkanut unia, kuin hoitais velvollisuuksiaan![]()
El Maco +ateriana ja Big Mac jr. päällisiks.
E: mitä muuten söit?
Kerran on ollut työpaikalla keissi, että ei päässyt pakkikselle. Ilmoitin heti pomolle että en pysty nyt kyllä oleen täällä, jos ei ala toimiin. Muutama tunti siitä, niin taas toimi.Jos täällä blokattais pakkis kielletyksi sivuksi, niin joutuisin ottamaan varmaan loparit..:D