Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kyllä ihmettelen mun kokosia mimmejä jotka valittelee että on vaikeaa saada tarpeeks proteiinia.

Mä ihmettelen kans tyyppejä jotka sanoo et on vaikeeta syödä yli 5000kcal :wtf:
Meinaa olla vaikeuksia syödä alle :D

No mulla on sit hyvä jos saa edes sen 2000kcal päivässä täyteen :lol2:
Onneks sekin riittää.

Kaikki toi puhe proteiineista, kilokaloreista ja pakaroista
tekee nälkäseks. Tahtoo ruokaa - nyt.

Tekis mieli tehä pannaria :kuola:

En tajuu miten joku ei diggaa underworldista, se jatko-osa ei nyt ollu ihan yhtä hyvä mut kyl sekin rokkas
Mä tajuun. Ei minkäänlaista kauhua, älytöntä räiskintää, tylsää actionia ja mielenkiinnottomia henkilöhahmoja, jotka käyttäytyivät kaikki samalla lailla. Yhdelläkään hahmolla ei ollut kunnon persoonallisuutta, käsikirjoitus oli tympeä, ohjaus keskinkertainen ja näyttelijät eivät olleet omissa rooleissaan. Kaikista hirveintä oli vampyyrimytologian ja -legendojen täydellinen raiskaus sekä elokuvan tapahtumien käsittämätön epäloogisuus.

Eli ihan kuraa.

Höpöhöpö.

Siihen pitää sulautua osaksi leffaa ja elää mukana. Sä et tuntenut sitä käsinkosketeltavaa tuskaista vihaa, jota miltei rakkaudeksi voisi sanoa.

Mulla soi aina tää biisi päässä, kun noita leffoja...

Katos John Cenan The Marine oli kans hyvä leffa ja Steve Austinin Condemmed.
Kanen leffa on viä kattomatta, mutta senkin on pakko olla ihan paras...

Kummaa sakkia täällä. Byyrdi haluu panna ja muut vaan puhuu verestä ja oksennuksesta.. Mä voisin sitten tulla keskustelemaan majavan sielunelämästä.

Höpöhöpö.

Siihen pitää sulautua osaksi leffaa ja elää mukana. Sä et tuntenut sitä käsinkosketeltavaa tuskaista vihaa, jota miltei rakkaudeksi voisi sanoa.
No tuskinpa tuosta mitään suuria tunne-elämyksiä saisin yrittämälläkään. Action oli pelkän actionin takia, juonta ei ollut käytännössä lainkaan, samaistuminen oli mahdotonta. Sellanen mystinen ikiaikainen paha ei ollut jotenkin läsnä elokuvassa. Ja henkilöt oli tosiaan aika mitäänsanomattomia. Vampyyrit olivat elokuvassa sitä paitsi ihan liian nuori "laji", missä oli antiikin ajan nosophorokset (nosferatut) ja vielä vanhemmat Egyptin ja Mesopotamian muinaisten sivilisaatioiden myyttien sekä Afrikan ja Etelä-Amerikan heimoperinteen elävät kuolleet? Jotenkin tuo vampyyrilegendojen silmään kuseminen häiritsi todella paljon.

Jos on lukenut Stephen Kingin Salem's Lotin, tietää mitä todellinen kauhu on. En oo nähnyt ikinä ennen kirjasta painajaisia, enkä elokuvastakaan yli kymmeneen vuoteen.

Toi olikin sulle läppä.

Yleensä kunnon leffat onkin mun mielestä liian tylsiä, tarviin sen aivottoman wnb-väkivallan verkkokalvoilleni, muokkaan sen mielessäni paremmaksi, mitä se oikeasti on.
katsellessa pitää ajatella sen hetken olevan ajaton.
Eihän se mikään sun leffas olekkaan :D
Eikä sitä ole tehtykään sillä mielellä.

Kauhusta en osaa sanoo mitään muuta, kun, että pelkään pimeää...

Back
Ylös Bottom