Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Biroo: Niin juoksinki mut vaan 1,5 km :dance2:

Mul ei kestäis salee kunto juosta edes tota matkaa :itku:

Niin mäkin luulin, mutta toisin kävi =)

Nyt vois sohvan kautta nukkumaan. Öitä pallerot:haart:

Mä en varmaan jaksaisi vetää totakaan sillä crossarilla. :D Vetoan vaikka kipeisiin olkapäihini. ;)

Pitkä vai lyhyt matikka?

Just :D

Lyhyt... Kirjotin siitä viime kerralla M:n, yritän nyt korottaa. Tai no "yritän", en oo taaskaan lukenut yhtään. Enkä käynyt koskaan ainuttakaan kansallisen lukion kurssia :D Mut jos nyt sattuis vaikka kohdalle helppo koe ja jos jaksaisin tehdä tehtävät huolella, niin ehkä saisin korotettua.

Niin mäkin luulin, mutta toisin kävi =)

Nyt vois sohvan kautta nukkumaan. Öitä pallerot:haart:[/QUOTE

Hävettää tunnustaa mut viimeks ku juoksin coopperin ni juoksin 2200m. Sitä edellisellä kerralla olin juossu 2700m. Siistiä kun on kunto kohdillaan.

Hyvät yöt.

hyvä et tuli coopperi puheeks, pakko mennä testaa jos täs sattuu vielä sen verran lämmin keli et voi ulkona juosta.
Vuos sit meni 2600, en oo tyytyväinen siihen kyllä.

Mä aattelin kanssa alottaa ton treenipäiväkirjan pitämisen. Tai ainakin mä alotan sen, mutta en tiiä jaksanko sinne mitään kirjotella.:D Jos sais siitä jonkinlaista inspistä tohon jumppailuun.. Vitutusketjussa tän päivän loistavasta jumpasta lisää..:wall:

e. laitoin just pari kynttilää tuomaan tunnelmaa yksinäiseen koti-iltaan..lol..:)

e. laitoin just pari kynttilää tuomaan tunnelmaa yksinäiseen koti-iltaan..lol..:)

Syksyn tummenevina iltoina on ihanaa kyl hengailla himassa kynttilänvalossa viltin alla. :)

Syksyn tummenevina iltoina on ihanaa kyl hengailla himassa kynttilänvalossa viltin alla. :)

Tulisitko tänne mun viltin alle?;)

Itelläkin lyhyen matikan yo huomenna, oon jaksanut taas ihan vitusti lukea.. Ei auta kuin tovioa helppoa koetta :) E tavoitteena.

Sama tavoite :)
Pitäis varmaan kertailla jotain hehtaari/litra tms. muutosjuttuja, oon käyny noita läpi viimeks ala-asteella ja tähän mennessä joka ikisessä prelissä ja oikeessa yo:ssa oon kussu ne ihan täysin :D

Intin lopussa tuli keväällä viimeksi ite kuupperi "juostua" 2500m jaksoin vetää, säkki olen. :D
E: itse tykkään täällä kotonani polttaa paria jätkänkynttilää tossa keskellä lattiaa. luo hiukan enemmän fiilistä kuin jotkut helvetin tuikut. :)

Back
Ylös Bottom