Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Haittavaikutuksia: Liiallinen käyttö HUOM LIIALLINEN lisää finnejä, saattaa/lisää vettä sydämeen joka taas johtaa siihen että sydän joutuu tekemään työtä enemmän. Päänsärkyä ja vatsakipuja (harvinaisia).
Sopiva käyttö: Lisää tehoa raskaisiin sarjoihin, saattaa parantaa näkökykyä(hetkellisesti). Nostaa painoa muutamalla kilolla(riippuu paljonko on itsellä lihasta).

Aloin taas käyttämään kreaa, kuukausi sitten kun testasin tuli aivan mahdottomat finnit. Nyt otin latausjakson ja ylläpito alkaa huomenna. Painoa tullut noin kilo ja sarjapainot nousseet parilla kilolla. Finnejä ei ihme kyllä ole ainakaan vielä pahemmin näkynyt. Päänsärkyä oli kahtena ekana latauspäivänä siinä illemmalla, mutta ei sitä säryksi voi oikein sanoa, Hankala kuvailla.

itellä ainaki justiin naama levenee, mutta huomaa myös että nesteet liikkuu vitusti, en sit tiiä onko se kreasta?

Älkää tuomitko välittömästi, tässä vasta ekoja kertoja pelailen tämmöisten lisäravinteiden sun muiden kanssa. Elikkäs hommasin tuossa juuri rasvanpolttajia ja kreatiinia ja nyt sitten epäilyttää että onko niitä hyötyä käyttää yhtä aikaa. Kun eikös kreatiini kuitenkin kerää nestettä ja rasvanpolttajat taas poista nestettä?
Toinen kysymys, että onko Webber Leanx rasvanpolttaja toimivaa ainetta?

Rasvanpolttajien tarkoitus on niinkuin nimikin sanoo, että polttaa RASVAA, ei poista nestettä, itse ainakin käyttäisin samaan aikaa.

ei ne mitään ihme tabuja ole. sulla on oltava ruokavalio ja treeni kunnossa ennen kuin saat kaikki tehot noista irti.

juu nuo muut asiat on kyllä tiedossa/kunnossa, mutta lähinnä tiedustelin vaan jos jollain olisi ollut kokemusta kyseisestä tuotteesta. ja tosiaan nestettä poistava vaikutus on aika suuri, mitä muutaman päivän noita olen nyt ottanut.

Itse kokeilin kerran sellaisen 12vko kuurin Hydroxycut Hardcorea keveähköllä bulkkilla (10vko bulk ja 2vko -kcal. Huomasin sen eron, että läskin kertyminen hidastunui hieman enemmän kuin että olisi ilman mitään rasvanpolttajaa, joten voi ihan helposti olla sen 10vko bulkilla ennen kuin siirtyy 2vko miinuksille. Normaalisiti kuiteskin käytän 8vko bulk -> 2vko -kcal. Kallistahan tuo tavara on, mutta ilmeisesti ihan toimivaa. Pitää kokeilla uudestaan, kun vedän ihan kunnollisen dietin.

juu nuo muut asiat on kyllä tiedossa/kunnossa, mutta lähinnä tiedustelin vaan jos jollain olisi ollut kokemusta kyseisestä tuotteesta. ja tosiaan nestettä poistava vaikutus on aika suuri, mitä muutaman päivän noita olen nyt ottanut.
Jos ei ole tavoitteena ahtautua johonkin tiettyyn painoluokkaan tai et ole valmistautumassa bodykisoihin, niin nesteiden poistuminen on noiden burnerien epätoivottava vaikutus. Koko kroppa voi paremmin nesteytettynä: nivelet ei kipuile ja aineenvaihduntakin pysyy paremmin yllä.

Siis joo totta kai meinasin että pitää se ruokavaliokin olla kunnos ennenku noista rasvanpolttajista saa mitää irti. Sori.

Nyt kyssäriä ilmaan! Ostin F****xin kreatiinipyryvaattia noin vuosi sitten. Nyt en ole sitä kuuteen kuukauteen syönyt ja eilen avasin purkin. Tuotteen haju on muuttunut jotenkin ihan käsittämättömän pahaksi. Samanlainen haju kuin muurahaishapossa, eli "muurahaisen kusessa"!! Hyi helv*tti, muistin kyllä että haju on kyseisessä aineessa paha, mut nyt se on muuttunut ihan hirveeksi. Parasta ennen päivä on 08/2009, joten ei tuon luulisi vanhaakaan olevan? Mietityttää vaan että kehtaako tuota syödä. Kellään samoja kokemuksia? Pari päivää naama irveessä olen sitä litkinyt ja vielä ei ainakaan tunnu missään?

Laitoin tuonne toiseen ketjuun kyssäriä jo. Itsellä tuo finnmaxin pyryvaatti purkki on alkanu haisemaan ihan sikapahalle. Kai sitä voi syödä vielä? Päiväys on kuitenkin vasta vuodenpäässä..

hyvä juttu, kiitos!

Sitten vielä olis... Katoin vielä tarkemmin kaapista niin sieltä löyty l-arginiiniakin, siinä on näköjään elokuussa menny päiväys. Mites on sen laita, voiko vedellä? :P

joo tässä on tulokset jynssäny aika pitkään samoissa niinpä ajattelin kokeilla tuota kreatiinia pitkästä aikaa ja samaan syssyynhän se arginiinikin menee....kai. :)

Kaikki jauhot kyllä säilyy pidempäänkin kun viimiseen käyttöpäivään jos niitä on säilytetty kuivassa. Sillon ne pilaantuu herkästi jos niihin pääsee kosteutta. Kannattaa haistaa niitä jauhoja, jos haisee ja näyttää normaalilta niin ei muuta kun suuhun. Tietenkin jälkeenpäin kannattaa myös tarkastella fiiliksiä. Jos tulee esimerkiksi maha kipeäksi niin en suosittele syömään. ;) Maalaisjärkeä saa käyttää.

Törmäsin juuri mielenkiintoiseen asiaan, jota en ole ennen kuullut.

"Glutamine should not be taken at the same time as creatine because they compete for receptors to be absorbed. Take glutamine pre-workout and creatine post-workout" Lähde: http://www.bodybuilding.com/store/musclegain.htm

Eli he kehottavat että glutat ja kreat otetaan erikseen. Itse olen ottanut molempia noita ~1h ennen treenejä, ja treenin jälkeen normi palkkari jossa vähän extra glutaa.

No asiallehan on helppo tehdä jotain, mutta sitten herää toinen kysymys, miksi gluta ennen ja krea jälkeen? Mulla käytössä nytten Finnmaxin 3-teho kreatiini, jossa lukee että tavara otetetaan aamulla tyhjään vatsaan tai/ja 1h ennen treenejä. Joten ensimmäinen reaktio olisi minulla ottaa kreatiini ennen treenejä ja glutamiini jälkeen, eli juuri toisinpäin kuin juuri ehdotettiin. Ja eikö tämä olisi loogisempaa kun glutamiini toimii ennemmin palauttavana, ja kreatiini tehoa lisäävänä?

What to do? Kommentteja, mietteitä?
Anteeksi uudesta kreatiini ketjusta, mutta uudet ketjut ftw :).

Back
Ylös Bottom