Kyl mä vaihtaisin...
NOT
Hommaat sen pelin sit lisäät mut kaveriks ni päästää vähä pelailee :kippis1:
En mäkään vaihtais.
Pitäis kyl ostaa kaikkia pelejä ja PS3. Oon vähän jäljessä kaikesta tällä hetkellä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyl mä vaihtaisin...
NOT
Hommaat sen pelin sit lisäät mut kaveriks ni päästää vähä pelailee :kippis1:
Ainii, no emmä sit sun kaa lähe mihkään! :wtf:Mennäänkö me ihan rennosti syömään vai tehäänkö jotain missä on enemmän liikettä? Enkä vihjaillu mitään. Paljoa ainakaan
E: oot kyllä rohkee mamma. Ethnän sä voi tietää oonko joku 150kilonen atk-guru vai sekopäinen sarjamurhaaja :D
Vai kelpuuttaa?Uuuh kuulostaa hyvältä:whip:
Edit: Kyllä Fuhrerin kelpaa.

Not gonna happen :D ja sit selkä- ja hartiahieronnat päälle niinkö? Voi veljet mitä ehdotuksia...kyl se kato ku pistetään menemään ni alkaa tapahtua.
T-Byrd: Voitas kyl viettää semmonen "klassinen ilta" Sä kannat ruokaa ja mä bulkkaan ja katon telkkaria :D
Multa ehkä irtoaa vasta vuoden seurustelun jälkeen.Tai sit otan semmosen repun mis on pilli ja se täyteen jotain suklaajuomaa :jahas:
Oot aika vulgaari hahmo ku rupeet heti puhumaan seksistä. Mä en annan ku puolen vuoden jälkeen.
Ei ainakaa tää neiti vilauttele mitäänMä vähän luleen että heti kun neiti vähänkin tuheroa vilauttaa niin sun periaatteet katoaa kuin pieru saharaan...

Et sä tartte mitään muutaku peleiks kun ton Cod4:n. Peittoo GTA4 sun muut 6-0 :dance:En mäkään vaihtais.
Pitäis kyl ostaa kaikkia pelejä ja PS3. Oon vähän jäljessä kaikesta tällä hetkellä :D
Ainii, no emmä sit sun kaa lähe mihkään! :wtf:
Vai kelpuuttaa?
Not gonna happen :D ja sit selkä- ja hartiahieronnat päälle niinkö? Voi veljet mitä ehdotuksia...
Multa ehkä irtoaa vasta vuoden seurustelun jälkeen.
Ei ainakaa tää neiti vilauttele mitään![]()
Et sä tartte mitään muutaku peleiks kun ton Cod4:n. Peittoo GTA4 sun muut 6-0

No jos joudut harkitsee vietätkö viikonlopun T-Byrdin kanssa vai pelaten Cod4:sta netissä niin kyllä mä melkeen jo tällä perusteella tituleeraan sut nörtiks :DKelpuuttaako? :D
En kyl tykkää tommosesta naisen orjuuttamiskäyttäytymisestä alkuunkaan, pakko tunnustaa.
Ollaan siis yhtä pihtareita molemmat ;)
Ps. en oo tosiaan mikään tietsikkaguru :D Enkä kyl murhaajakaan. Ehkä oon vaan sit tylsä :wtf:
No jos joudut harkitsee vietätkö viikonlopun T-Byrdin kanssa vai pelaten Cod4:sta netissä niin kyllä mä melkeen jo tällä perusteella tituleeraan sut nörtiks :D
Johan sä sälli olet :lol2:Totta puhuen jos mul on mahollisuus nähä tissit ees takin läpi ni jättäsin vaikka äitin hautajaiset väliin :D
Ei maailmanloppu saa tulla ennen mun synttäreitä :(
jepu-ankka: Kyl se kato tulee ni jäät tohon kersan ikään.
Kannatan. Ketä mukana?Voitais viettää semmoset viikon orgiat ennen sitä et kaikki lähtis ainakin hymyssä suin. Ihan vaan varmuuden vuoks..
Eipä ole hääppöset orgiat jos meitä on siellä vaan kaks :lol2:Minä ja sinä ainakin :lol2:
Tylsä kaveri. Yhteinen hyvä on kaikkien ilo:haart:No minäpä kipasen kysymässä mitä se ois mieltä. Not!
(ollaan samassa työpaikassa.. :lol2![]()