Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä tää persejuttu on? Mä oon ihan out??

mistä tää on lähteny alunperin et oisin aina hakkaamassa kaikkia :wtf: en oo vieläkään tajunnu. :D

Qan: Oot ihan pihalla persejutuista.. Ehkä jonkinsortin opastus olisi paikallaan..

Joo, elikkä Leni hoitaa laulamisen, Fuhrer pahoinpitelee kaikki ja Dinho perseraiskaa miehet. Itse pysyttelen taka-alalla ja autan tarvittaessa milloin ketäkin..:whip:

Pystyyks joku muukin jo näkemään mielessään ton tilanteen? :hyper:

Mikä tää persejuttu on? Mä oon ihan out??

Tule ihmeessä katsomaan ja myöskin kokeilemaan.. Tervetuloa siis joukkoon tummaan. Miitissä voimme kertoa siitä enemmän.;)

Mä pystyn ainakin. Tytöt istuu mustelmilla sängyllä sillä aika kun Dinho hoitaa omaa osuuttaan Jugetsin katsellessa vierestä.

Joo, jugetsi on semmonen takapiru mikä kiertää silmät lautasina edestakas ja välillä potkasee Biroota pakkiin ja sen jälkeen käy kokeilee sormella Mikkiitä samalla ku Dinho10 antaa reinolle kunnolla aisaa.

mistä tää on lähteny alunperin et oisin aina hakkaamassa kaikkia :wtf: en oo vieläkään tajunnu. :D

Kai se lähti jostain sellasesta, kun joku sano että oot iso mörkö ja sitä pelottaa ja ei uskalla enää liikkua öisin ulkona, koska voit tulla vastaan. Tai jotain sinnepäin..:)

Kai se lähti jostain sellasesta, kun joku sano että oot iso mörkö ja sitä pelottaa ja ei uskalla enää liikkua öisin ulkona, koska voit tulla vastaan. Tai jotain sinnepäin..:)

Ymmärtäisin jos oisin iso mörkö :D Vielä lapsetkin uskaltaa vittuilla.. :evil:

Mun osuus pieksennän jälkeen on se että se newborn testosteroni on pakko kuluttaa johonkin, vai unohditko jo naiset.. :rolleyes:

Voihan vittu. :wall:

Mä lähen leikkimään kumiankalla tonne kylppäriin ja sen jälkeen onnellisena kylille.. Pitäkää paikat pystyssä ja hommotkaa lisää sakkia partyihin.

Lollalalalaaaa... Ainoo asia mikä ketuttaa, on noi helvetin koputtelijat tossa ikkunan takana helevetti!!!11 Eikö aikuisilla ihmisillä oo muuta tekemistä.....................

Mikäs nyt kismittää?
Nää immeiset täällä. Ne on ihania osa ja toinen ei niinkään ja saa mut toiminnallaan raivon partaalle välillä.

Mä lähen leikkimään kumiankalla tonne kylppäriin ja sen jälkeen onnellisena kylille.. Pitäkää paikat pystyssä ja hommotkaa lisää sakkia partyihin.
Hah, mun frendi keräilee noita kumiankkoja. Väliää ostannu sille lahjaksi sellasia erilaisia enkeliankkoja ja piruankkoja esim.
Montakos ankkaa sulla on jemmassa? ;)

Tiedän tunteen. Tyhmät ihmiset vituttaa :D
No älä...:rolleyes:

Mitäs me tehäänkään vkonloppuna, ootko jo päättänyt? :dance2:

Mennäänkö me ihan rennosti syömään vai tehäänkö jotain missä on enemmän liikettä? Enkä vihjaillu mitään. Paljoa ainakaan :rolleyes:

E: oot kyllä rohkee mamma. Ethnän sä voi tietää oonko joku 150kilonen atk-guru vai sekopäinen sarjamurhaaja :D

Back
Ylös Bottom