Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, elikkä Leni hoitaa laulamisen, Fuhrer pahoinpitelee kaikki ja Dinho perseraiskaa miehet. Itse pysyttelen taka-alalla ja autan tarvittaessa milloin ketäkin..:whip:

Mikä tää persejuttu on? Mä oon ihan out??
mistä tää on lähteny alunperin et oisin aina hakkaamassa kaikkia :wtf: en oo vieläkään tajunnu. :D

Kai se lähti jostain sellasesta, kun joku sano että oot iso mörkö ja sitä pelottaa ja ei uskalla enää liikkua öisin ulkona, koska voit tulla vastaan. Tai jotain sinnepäin..![]()

Voihan vittu. :wall:
:whip: Korjattu. Pervo.Mä lähen leikkimään jepu-ankalla tonne kylppäriin ja sen jälkeen onnellisena kylille..
Nää immeiset täällä. Ne on ihania osa ja toinen ei niinkään ja saa mut toiminnallaan raivon partaalle välillä.Mikäs nyt kismittää?
Hah, mun frendi keräilee noita kumiankkoja. Väliää ostannu sille lahjaksi sellasia erilaisia enkeliankkoja ja piruankkoja esim.Mä lähen leikkimään kumiankalla tonne kylppäriin ja sen jälkeen onnellisena kylille.. Pitäkää paikat pystyssä ja hommotkaa lisää sakkia partyihin.
Nää immeiset täällä. Ne on ihania osa ja toinen ei niinkään ja saa mut toiminnallaan raivon partaalle välillä.
No älä...Tiedän tunteen. Tyhmät ihmiset vituttaa :D

:whip: Korjattu. Pervo.