Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi vittu että on pahaa safkaa!

Niinpä. Kalapuikkoja täällä..:)

Kohta duuniin.. Jippii..

Hajotkaa siihen. Tää kokki rakentaa illallista juuri simpukkapastasta ja jauhelihasta. Blair's Sudden Deathilla ja habanerojauheella höystettynä. Namnam. :)

Niinpä. Kalapuikkoja täällä..:)

Kohta duuniin.. Jippii..

Oiskin kalapuikkoja:jahas: Perunaa ja jotakin saatanan tomaattista seitä. Hyi vittu! Tulee ihan mieleen ylä-asteen kotsan tunnit:urjo:

Voi perjantai. Maksoin just laskuja ja melkein 600€ meni. Toi on ihan penaalista toi laskujen maksaminen.. Ja ylihuomenna menee 550€ yhteen ostokseen. Tili on kohta miinuksella.Prkl.:(

Ei Kimsson ehdi nyt kirjoitella tänne paljoa, kun on työt loppu. En kai mä ilman palkkaa jaksa teitä viihdyttää. Ja nettikään ei toimi. Ja salilta tulin ja olkapää paskana. Vittu. Olen hompit pahoillani. :(

Hali? :haart:

Halihali :haart:

moi kultsit? kuin on päivä mennyt?

Olin treffeillä. :haart:

Nyt menen paistamaan hirveässä pumpissa ison kasan sipulia ja sitten hirveästi pihvejä. Ostin tarjouspiffejä jotka oli menossa vanhaksi, tai no ne menikin jo, mutta kyllä ne pannuun vielä menee.

Olin treffeillä. :haart:

Nyt menen paistamaan hirveässä pumpissa ison kasan sipulia ja sitten hirveästi pihvejä. Ostin tarjouspiffejä jotka oli menossa vanhaksi, tai no ne menikin jo, mutta kyllä ne pannuun vielä menee.

Oliko kaunis poika? Kuha paistaa vaa pihvit hyvi nii ei siin mitää.. ketää meediumii ei kananta lähtee tekeen :D

Tämä poikakulli tuli just töihin. Toosi fantsua.. Onneks huomisiltana voi ottaa pari.:kippis1:

Oliko kaunis poika? Kuha paistaa vaa pihvit hyvi nii ei siin mitää.. ketää meediumii ei kananta lähtee tekeen :D
Varsin hehkeä vanhempi mieshenkilö. En mä ehkä porsasta lähe mediumiksi paistaa, mielummin poltan sen.
Voi kun söpöö :love: oliks nää ekat treffit?
Ei ollu. :haart: Ilmeisesti uhkailutekniikkani alkaa purra.

Koskas olet T-Byrd meille tulossa?

Kävin Turuus mut Alyssaa ei näkynyt???

Olit väärissä paikoissa väärään aikaan ;) olitko keskustassa/torin lähettyvillä lauantaina ~17-18 aikaan?

Aah tulin just salilta, sain treenattua jumitukset pois <3

Back
Ylös Bottom