Columbu
Homo Reus
Tässä olen.. kuumana, tulisena ja sopivasti kosteana. Ota minut sykkivään syliisi, armaani!Tahtoo tanssimaan Svanten kanssa argentiinalaista tangoa.
http://www.youtube.com/watch?v=2TkkphTOVWE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä olen.. kuumana, tulisena ja sopivasti kosteana. Ota minut sykkivään syliisi, armaani!Tahtoo tanssimaan Svanten kanssa argentiinalaista tangoa.
Hähää... mäkin haluan jotain mikä nousee päähän. Oho, nyt olikin vasta torstai.
Jartsa rokkaa vaikka sitten enkulisiivissä...
Hiukset taas astetta blondimmat :haart: Enää ei uskalla vaalentaa, nää alkaa kohta hohtaa pimeässä (tai tippuu päästä).
Tekis mieli soittaa äipälle ja jutella sen kanssa mutta ei mulla oikeastaan oo mitään sanottavaa :D
Saanko mä jutella äitis kanssa, mulla olis sille kerrottavaa susta!
Hiukset taas astetta blondimmat :haart: Enää ei uskalla vaalentaa, nää alkaa kohta hohtaa pimeässä (tai tippuu päästä).
Tekis mieli soittaa äipälle ja jutella sen kanssa mutta ei mulla oikeastaan oo mitään sanottavaa :D
:wtf: Eikä!
Vähän kyllä tuntuu ettei se jaksa enää järkyttyä mistään mun tekemisistäni, en ole ollut mikään helpoin lapsi/teini... :D

Mitähän se ajattelee sitten kun kerrot ottavasi korviksen tai lävistyksen??![]()

Soitin sittenkin, juteltiin autoista. Tarjos mulle sitä pikku Hyundaita, et ostettais ihan uus. Sanoin ettei kelpaa, haluun mustan tai vaaleansinisen ford focuksen![]()

Hoho. Ostaisit nyt edes Ooppelin![]()

Ranskalaisia ei kannata ostaa muualta kuin snagarilta...Peugeotit on kivannäkösiä, sellasenki voisin ottaa. Tykkään niistä valoista![]()
aamen.Ranskalaisia ei kannata ostaa muualta kuin snagarilta...
Lol:D Oon käyny yhden tyypin kanssa jo varmaan yli vuoden samalla salilla ja tänään tuli ekaa kertaa moikattua:D Parempi myöhään kun ei milloinkaan...