Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En voi dataa ku mul on harjoittelija!!
Milf ;)

Laiskottais... Aina kun ei pidä kiinni säännöllisistä ruoka-ajoista niin ei tekis mieli salille kun on löysä olo. Pakko kait se on.

Jartsa rokkaa vaikka sitten enkulisiivissä...

Ei ihan enkulisiivet mut...

sillanpaa.jpg

Hiukset taas astetta blondimmat :haart: Enää ei uskalla vaalentaa, nää alkaa kohta hohtaa pimeässä (tai tippuu päästä).

Tekis mieli soittaa äipälle ja jutella sen kanssa mutta ei mulla oikeastaan oo mitään sanottavaa :D

Hiukset taas astetta blondimmat :haart: Enää ei uskalla vaalentaa, nää alkaa kohta hohtaa pimeässä (tai tippuu päästä).

Tekis mieli soittaa äipälle ja jutella sen kanssa mutta ei mulla oikeastaan oo mitään sanottavaa :D

Saanko mä jutella äitis kanssa, mulla olis sille kerrottavaa susta!

Huaaaah väsyttää!!! prkl ja pitäs pieni jumppatuokio vielä tehrä.....kai se on vaa luuhistuttava lattialle ja painaa menemää hrrrrr...groooh ehkä fisua vois ottaa parit shotit tosta noin vaa :D

Saanko mä jutella äitis kanssa, mulla olis sille kerrottavaa susta!

:wtf: Eikä!

Vähän kyllä tuntuu ettei se jaksa enää järkyttyä mistään mun tekemisistäni, en ole ollut mikään helpoin lapsi/teini... :D

:wtf: Eikä!

Vähän kyllä tuntuu ettei se jaksa enää järkyttyä mistään mun tekemisistäni, en ole ollut mikään helpoin lapsi/teini... :D

Mitähän se ajattelee sitten kun kerrot ottavasi korviksen tai lävistyksen?? :eek:

Mitähän se ajattelee sitten kun kerrot ottavasi korviksen tai lävistyksen?? :eek:

Emmä uskalla varmaan kertoa :wtf:

Soitin sittenkin, juteltiin autoista. Tarjos mulle sitä pikku Hyundaita, et ostettais ihan uus. Sanoin ettei kelpaa, haluun mustan tai vaaleansinisen ford focuksen :rolleyes:

e. oon kyllä aika hirvee kakara.

Hoho. Ostaisit nyt edes Ooppelin :hyper:

No hyiiii.
Peugeotit on kivannäkösiä, sellasenki voisin ottaa. Tykkään niistä valoista :rolleyes:

Lol:D Oon käyny yhden tyypin kanssa jo varmaan yli vuoden samalla salilla ja tänään tuli ekaa kertaa moikattua:D Parempi myöhään kun ei milloinkaan...

Back
Ylös Bottom