Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitetaan vaikka 4 teraa lisää.
![]()
Entä jos ei ole valmis maksamaan neljästä terasta +1000€ (vai paljon ton hinta oli?).
Ja mäkistä kun puhutaan niin ei sovi unohtaa ulkonäköä (kaamee puucee loota) ja johdottomuutta.
Itse en ikinä lähde levyä vaihtamaan iMacciin, mutta mitäs se kustantaa alan liikkeessä jos haluaa vaikka teran levyn puskea vanhan tilalle?Mitäs sitten kun Imacista loppui kovalevytila
Kiinnostais nähä mitä tarkoitat? Ei oo sattunut silmään, vaikka hesaria luen lähes joka päivä. Ihan näin mainossuunnittelijana heräs uteliaisuus. :DKukahan amis Macilla vääntää noita kokosivun Apple mainoksia Hesariin? Varmaan taitto-ohjelmaa on pirun helppo käyttää, mutta hirveetä huttua on tulokset silti.
Olisikohan tämän firman mainos? Niitä on ollut Hesarissa pitkin vuotta aika usein. Valitettavasti sinänsä upeilta web-sivuilta ei löydy noita mainoksia, mutta parin tyypillisen Apple-käyttäjän kuvat kuitenkin:Kiinnostais nähä mitä tarkoitat? Ei oo sattunut silmään, vaikka hesaria luen lähes joka päivä. Ihan näin mainossuunnittelijana heräs uteliaisuus. :D
Hienosti toimii taas os x. Koitin etsiä tiedostoja spotlightilla, tiedostot löytyivätkin silmänräpäyksessä ja spotlight ilmoitti niiden olevan downloads hakemistossa. Ongelmaksi tosin muodostui, että koneella ei moista hakemistoa ole. Hieman kun asiaa pähkäilin niin löytyivät tiedostohaut nimisestä hakemistosta. Tuosta saan tosin syyttää itseäni, kun olen mennyt vaihtamaan käyttiksen kielen englannista suomeen asennuksen yhteydessä. Tältäkin murheelta olisin tosin välttynyt, jos olisin tehnyt asiat oikein eli määrittänyt alunperin mihin hakemistoon haluan tiedostot ladata, nyt annoin mennä oletusasetuksilla ja piti etsiä. Lisähämmennysta aiheutti se, että osa tiedostoista oli tekstitiedostoja ja spotlightissä luki niiden vieressä dokumentit. Dokumentit niminen hakemistohan on finderissä aina näkyvissä vasemmassa laidassa, joten luonnollisesti katsoin ensin sieltä. Ei antanut taaskaan kovin viimeisteltyä vaikutelmaa os x. No, jospa tuo korjautuisi vaikka jo 10.6 myötä.
Onko sulla varmasti hiiressa oikeanpuoleinen nappi??Tosta tulikin mieleen, että mitä olen runkannut taas kun otan X-välilehden kirjanmerkeistä Firefoxissa ja yritän avata hiiren oikeanpuoleisella sivun uuteen välilehteen niin en saa mitään näkyviin tuolla oikeanpuoleisella klikkauksella?
Noilla sun käyttömetodeilla tuskin korjaatuu :hyvä:Ei antanut taaskaan kovin viimeisteltyä vaikutelmaa os x. No, jospa tuo korjautuisi vaikka jo 10.6 myötä.
Noilla sun käyttömetodeilla tuskin korjaatuu :hyvä:
Paitsi jos menee huonompaan suuntaan. Basso antoikin jo vastauksen tähän sun perustavanlaatuiseen ongelmaan.
Joo ongelmahan on ehdottomasti minun, kun käyttis on käännetty puutteellisesti. Minusta on selkeä virhe, jos tiedostohaut niminen hakemisto on spotlightin mielestä downloads. Mutta eihän tuo voi olla virhe tai vika, koska kyseessä on täydellinen os x ja siinä ei voi olla mitään vikaa.
Jos macissä on jotain ongelmaa/vikaa se on vain ominaisuus (tietenkin hyvä sellainen) mutta jos winukassa on jokin ongelma se on kamala paha ja vaatii säätämistä.
Joo ongelmahan on ehdottomasti minun, kun käyttis on käännetty puutteellisesti. Minusta on selkeä virhe, jos tiedostohaut niminen hakemisto on spotlightin mielestä downloads. Mutta eihän tuo voi olla virhe tai vika, koska kyseessä on täydellinen os x ja siinä ei voi olla mitään vikaa.