Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Mistähän mahtaisi johtua, että kun pyörittelen hartioitani, niin solisluiden kohdalla tuntuu ns. rutinaa? Olen pyytänyt myös kaveria tunnustelemaan solisluutani, kun pyörittelen hartioita ja hänkin on tuntenut kyseisen rutinan.

Noh laitetaampa vielä pari kyssäriä tänne;

1. Paljon olis suositeltava määrä proteiinia/päivä?

2. Mikä on tämä paljon puhuttu voimapyörä?

Miten mulla voi olla vasemmalla puolella vatsaa enemmän rasvaa kuin oikeella? :david:

Millon alkaa olla tarpeen lisäravinteet? Esim. tarviiko palkkaria juoda ihan heti ekast päiväst alkaen?

Ihan hyvä olis olla palkkari heti ekasta reenistä lähtien, mutta ei se mitenkään täysin välttämätön ole. Suosittelen kyllä.

Ja millon kreatiinit ja muut tulee kuvioihin?

Kreatiini ja glutamiini voi tulla sen jälkeen, kun raha tilanne antaa myöten.

Pitäskö reenipäivinä saada enemmä protskuu ja kaloreit?

Mielellään. Ite en tosin mitenkään erillailla syö, oli reenipäivä tai välipäivä. Tai jos jotain eroa pitää löytää, niin ehkä hivenen enemmän syön reenin loppumisesta seuraavat kuus tuntii.

Turhaa hifistelyä, ehkä ei.

Kyllä sen pitäis lähinnä sivuolkapäitä rasittaa oikein tehtynä. Takaolkapääsoudut sitten erikseen. Ja ojentajia?! Mitä helvettiä? :D hauiksia hieman, koska kädethän koukistuu pystysoudussa.

Mulla tuo ei kyllä ota juur lainkaan sivulohkoihin mutta ojentajiin kyllä ottaa hivenen.

Ei varmaan kannattaisi alottelijoita neuvoa jos ei itsekään mitään tiedä.

http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/BBUprightRow.html

Enhän minä tiedäkkään... Pidetään mielessä.:thumbs:

Millon alkaa olla tarpeen lisäravinteet? Esim. tarviiko palkkaria juoda ihan heti ekast päiväst alkaen? Ja millon kreatiinit ja muut tulee kuvioihin?

Kuten sanottu palkkari ois hyväks, mutta sen jälkeen jos ei ole niin osta omega kolmosia, varmasti paras ravintolisä hyvän palkkarin jälkeen.

Back
Ylös Bottom