Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

No sun argumentit varmaan sitten painaa ihan vitusti tässä ketjussa. Eli samat sulle kuin Limp duckille, jos vain periaatteesta on vastaan ja heittelee provoja, niin parempi siirtyä vain lukemaan.

Ei vittu. :D Tämä ketju ei ole muutakun provoamista suuntaan ja toiseen.

Audi R8:

798px-2007_Audi_R8_Engine.JPG

Tuuninki-Lexus:
Demo-Lexus.jpg

Pitääki käydä kaupasta nestetyppeä, että emäntä pääsee illalla surffaamaan naamakirjaa.

No sun argumentit varmaan sitten painaa ihan vitusti tässä ketjussa. Eli samat sulle kuin Limp duckille, jos vain periaatteesta on vastaan ja heittelee provoja, niin parempi siirtyä vain lukemaan.

Sen enempää keskuteluun puuttumatta niin on toikin sun provoilu aivan samanlaista kuin limp ducking tai muun. Se ei eroa yhtään, paitsi sä vaan uhkaat bannilla.

Koska ovat yksinkertaisesti idiootteja. Simppeli vastaus simppeleille ihmisille.

:lol2:

Mäkkihän se on simppeleille suunniteltu. Järjestelmä rajoitetaan sopivaksi yksinkertaisille ihmisille joilla yksinkertainen tarve koneelle. Ei tarvitse turhaan miettiä mitä koneella tekee, vaan steve miettii teidän puolesta.

:lol2:

Mäkkihän se on simppeleille suunniteltu. Järjestelmä rajoitetaan sopivaksi yksinkertaisille ihmisille joilla yksinkertainen tarve koneelle. Ei tarvitse turhaan miettiä mitä koneella tekee, vaan steve miettii teidän puolesta.

Tai sit macistin "Ei tarvitse turhaan miettiä mitä koneelle tekee.."

Tai sit macistin "Ei tarvitse turhaan miettiä mitä koneelle tekee.."
Niin, kummasti sitä vain mäkilläkin monet töitä tekevät "kuulemma" ja eikä tarvitse miettiä/säätää ja kellotella ja buuttailla työn ohessa....

Niin, kummasti sitä vain mäkilläkin monet töitä tekevät "kuulemma" ja eikä tarvitse miettiä/säätää ja kellotella ja buuttailla työn ohessa....

Työkone ja harrastekone on kaksi eri asiaa...

Mulla esim. työkoneena Lenovon T61p, jota en itse "säädä" tms. lainkaan. Edes päivityksiä en hoida itse vaan tulevat koottuina asennuksina automaattisesti.

Kotikone on sitten asia erikseen. Kellotusta mä en tosin ole viimeaikoina harrastanut, mutta kasauksen, softien asennukset, konffaukset jne. hoidan itse. Se kone onkin sitten ihan eri käyttötarkoituksella, eli ns. viihdekäytössä (pelit, videot, musat yms). Ei mun kyllä sitäkään kovin usein tartte buuttailla, läheskään kaikki päivityksetkään eivät nykyään vaadi buuttausta.

Ja kyllä, konetta tulee myös silloin tällöin päivitettyä. Onhan se pirun epäkäytännöllistä, että "joudun" vaihtamaan vain haluamani osan, enkä koko konetta :rolleyes:

Sen enempää keskuteluun puuttumatta niin on toikin sun provoilu aivan samanlaista kuin limp ducking tai muun. Se ei eroa yhtään, paitsi sä vaan uhkaat bannilla.
Katselepppa Limp duckin viestejä, ei mitään rakentavaa, vaan pelkkää provoa ilman perusteluita. HC76 taas jo myönsikin, että on vain periaatteesta vastaan, joten hänellä ei kamalasti ole painoarvoa jutuilla enää.

Ja tuo bannijuttu alkaa jo nyt oikeasti vituttamaan. Näytä mulle viesti, jossa on uhattu bannaa ketään? Puhuin tasan tarkkaan siitä, että parempi olla kirjoittamatta tähän ketjuun ja siirtyä vain lukemaan jos ainoa tarkoitus on vain provoilla. Pakkotoistolla on alle 1% bannattuja koko historian aikana, joten jumalauta jos noi bannipaskapuheet ei ala loppumaan.

Eli nyt, kaiva mulle viesti, jossa uhattiin bannata.

Työkone ja harrastekone on kaksi eri asiaa...

Mulla esim. työkoneena Lenovon T61p, jota en itse "säädä" tms. lainkaan. Edes päivityksiä en hoida itse vaan tulevat koottuina asennuksina automaattisesti.

Kotikone on sitten asia erikseen. Kellotusta mä en tosin ole viimeaikoina harrastanut, mutta kasauksen, softien asennukset, konffaukset jne. hoidan itse. Se kone onkin sitten ihan eri käyttötarkoituksella, eli ns. viihdekäytössä (pelit, videot, musat yms). Ei mun kyllä sitäkään kovin usein tartte buuttailla, läheskään kaikki päivityksetkään eivät nykyään vaadi buuttausta.

Ja kyllä, konetta tulee myös silloin tällöin päivitettyä. Onhan se pirun epäkäytännöllistä, että "joudun" vaihtamaan vain haluamani osan, enkä koko konetta :rolleyes:

Joo ei nyt sekoiteta yhden miehen photoshop-tuhnupajoja oikeisiin yrityksiin.

Apulannan Toni Wirtanen tietää totuuden!

Apulannan forumilta:

Toni W
Rocktähti
Lähetetty: Perjantai 15.08.2008 11:24 Viestin aihe:
--------------------------------------------------------------------------------
Vitun vehkeet.

Olen investoinut nyt tietsareihin simona pätäkkää ja ymmärtänyt oman kokemuksen kautta, miten paska Vista on. Olisi pitänyt ostaa kerralla 8-core Macci ja bootcampata siihen XP. Olisi ollut puolet halvempi ja satasen verran parempi. Vitun paskat sälät! Ja perkeleen Windows.

-Tnz

Myin nyt tämän oman macbook blackin uusien (?) macbookien alta, ja juttelin tästä mac-kokemuksesta kaverin kanssa. Oli samaa mieltä siitä, että kun mennään softissa apple-alueen ulkopuolelle niin toimivuus kärsii. Esim VLC toimi itsellä todella huonosti, kuten myös joku real playeria vastaava.
Erityisiä ongelmia:
-HP:n laserprintteri ei lähtenyt toimimaan kirveelläkään
-Nokian E71 ei toiminut edes synkkaus ilman jotain erikoispluginia, ja nettiin pääsi vain jokun propellihatun konffaamalla pluginiyhteydellä, eikä sekään toiminut kuin päivän :I

Systerin uusi HP:n läppäri vistalla toimii ainakin ihan esimerkillisesti. Joutuu aina joskus lainaamaan, jos kusee mäkissä joku.

Back
Ylös Bottom