Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Tekemällä saa nopeamman ja kellottaminen voi olla harrastus?
Harrastan mieluummin jotain muuta kuin

bsod1024.jpg

Tietty kellottamalla tuonkin ruudun saa näytölle nopeammin kuin ilman kellotusta. En muutenkaan ymmärrä miksi jo epävakaasta koneesta/käyttiksestä pitää tehdä entistä epävakaampi kellottamalla sitä. Harrastus sekin? Onhan hienoa sanoa että sainpas 12 pistettä enemmän 3d-markissa kuin sinä, lällällää, ropellihattu päähän ja assyille 1337.

Mike, eikös se Mac ollut se helppokäyttöinen = simppeli, eli mäkistit ilmeisesti sitten on niitä idiootteja, jos sun logiikkaa käytetään.
Ahhaha, tämä on niin siguainesta jo, ettei mitään. Logiikkasi suorastaan huimaa päätä. Muista sanoa haarukkaa käyttävälle, että tämä on idiootti kun ei käytä syömätikkuja.

Ahhaha, tämä on niin siguainesta jo, ettei mitään. Logiikkasi suorastaan huimaa päätä. Muista sanoa haarukkaa käyttävälle, että tämä on idiootti kun ei käytä syömätikkuja.

Ei sitä nyt noin tosissaan kannata ottaa :D
Pisti vaan silmään tuo sun kommentti, että kun ei vaihtanut Vistasta OSX:n niin oli automaattisesti idiootti. Oli pakko vastata saman tasoisella kommentilla ;)

Ei sitä nyt noin tosissaan kannata ottaa :D
Pisti vaan silmään tuo sun kommentti, että kun ei vaihtanut Vistasta OSX:n niin oli automaattisesti idiootti. Oli pakko vastata saman tasoisella kommentilla ;)
Kyllä sen nyt tajuaa apinakin, että Vista jos paska on, niin Xp tulee takaisin. Kunhan tässä heitellään läppää. OSX:ään vaihtaminen vaatii koko koneiston vaihtamisen, siksi siihen ei helposti siirrytä. Plus sitten on ihmisiä, jotka ovat periaatteen tasolla vastaan, ne on oikeasti idiootteja, niille ei kelpaa mikään peruste.

Mutta miettikääs, jos Windows julkaisisi OSX:ää vastaavan käyttiksen, yhtä toimivan ja vakaan, jumalauta se myisi aivan vitusti. Mutta turha toivo kun kokoonpanoja on miljardi erilaista.

Koska ovat yksinkertaisesti idiootteja. Simppeli vastaus simppeleille ihmisille.

Ja taas kertaalleen, että mäkki ei vaan sovellu kaikkeen. Se on tosiasia mitä ei voi sivuttaa. Virtualisoimisella varmaan pääsee lähelle, mutta mun mielestä koko idea mäkistä katoaa siinä kohtaa kun siihen asennetaan (virtuaali)wintoosa.

Olis se varmaan siistiä kun pomo soittais ja sanois, että ostinpa parisentuhatta mäkkiä. Nyt on ongelmat ohi ja eiku jengi hommiin vaan :thumbs:

(jo pelkästään mäkkien muotoilu ei passaa meillä moneen paikkaan. Ne on ihan omia spesiaalivirityksiä jotka on jouduttu tilanpuutteessa tekemään. Tai no, voihan sitä aina uusia satojentuhansien koneet, jotta saadaan mäkki mahtumaan :). )

Tollainen siirtoprojekti olis sen luokan homma, että mä en haluais olla kauheen lähellä sitä.

Ei kaikki ole idiootteja, jotka eivät voi tai halua mäkkiin siirtyä.

Kyllä sen nyt tajuaa apinakin, että Vista jos paska on, niin Xp tulee takaisin. Kunhan tässä heitellään läppää. OSX:ään vaihtaminen vaatii koko koneiston vaihtamisen, siksi siihen ei helposti siirrytä. Plus sitten on ihmisiä, jotka ovat periaatteen tasolla vastaan, ne on oikeasti idiootteja, niille ei kelpaa mikään peruste.
Melkein samaa mieltä, paitsi ei se XP takaisin tule. Windows 7 tulee sitten etuajassa.
Vista oli alkujaan ihan paska, vaihdoin itsekin silloin XP:hen takaisin. SP1:n aikoihin asensin Vistan takaisin kotikoneeseen ja hyvin se nyt pelittää. Ei mitään ongelmia. Mulla tosin rautakin Vistan edellyttämällä tasolla.

Se on totta, että Vista syö resursseja ihan homona enemmän kuin XP, eli jos kone on sellainen, jolla XP pyörii ihan ok, mutta ei mitenkään loistavasti, niin silloin Vistan käyttö samalla koneella on taatusti tuskaa.

Tuo uutinen, jossa mainittiin, että "tehoa hakevat" käyttäjät vaihtavat takaisin XP:hen, pohjautunee nimenomaan siihen, että Vistalla niitä resursseja tosiaan enemmän menee käyttiksen pyörittämiseen.

Kuitenkin, jos koneessa on nykyaikainen prosessori ja riittävästi muistia niin Vista pyörii ihan mukavasti ja mulla se on ollut vakaampi kuin XP ikinä.

Vista ei missään nimessä ole täydellinen käyttis, mutta ei se myöskään ole läheskään niin huono kuin monet tuntuvat luulevan.

Mutta miettikääs, jos Windows julkaisisi OSX:ää vastaavan käyttiksen, yhtä toimivan ja vakaan, jumalauta se myisi aivan vitusti. Mutta turha toivo kun kokoonpanoja on miljardi erilaista.

Kova juttuhan se, mutta kuten itsekin sanoit, ei ole mahdollista, kun tuetaan about kaikkea rautaa.

Aika makeeta!

Hauskaahan se on. Eikä mun mielestä yhtään sen typerämpi harrastus kuin mikään muukaan.

Mä nyt en ihan noin hc-meininkiä jaksa, mutta tuleepahan tuota aina aika-ajoin lauantaipäivä vietettyä virittelyn parissa.

E: mike sitten vaan ajamaan pifastia ja kattomaan kumpi jää katselemaan takavaloja. Tuo on nimenomaan virittelyä. Ei tota nestetyppeä jaksa pakkiksen selailun välissä lisäillä.

E. miken kuvassa kyseessä siis hiilihappojää.

Mä olen kyllä sen verran mulkku jätkä että jätän mäkin hyllylle ihan periaatteen vuoksi. :evil:
No sun argumentit varmaan sitten painaa ihan vitusti tässä ketjussa. Eli samat sulle kuin Limp duckille, jos vain periaatteesta on vastaan ja heittelee provoja, niin parempi siirtyä vain lukemaan.

Back
Ylös Bottom