Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaupasta saa nopeampia ja mäkisteillä on elämä?Mäkkiä ei voi ylikellottaa.
Kaupasta saa nopeampia ja mäkisteillä on elämä?
Haha, luin vain vikan sivun :D Ihmettelin että mitä se Basso nyt alkaa...Vastasin HC76:n kysymykseen, en sanonut että se on huono juttu. ;)
Kaupasta saa nopeampia ja mäkisteillä on elämä?
Koska ovat yksinkertaisesti idiootteja. Simppeli vastaus simppeleille ihmisille.Miksi ihmeessä eivät ole vaihtanu OSX.ään kun se on niiii ylivertainen?
![]()
Harrastan mieluummin jotain muuta kuinTekemällä saa nopeamman ja kellottaminen voi olla harrastus?
Mäkkiä ei voi ylikellottaa.
Ahhaha, tämä on niin siguainesta jo, ettei mitään. Logiikkasi suorastaan huimaa päätä. Muista sanoa haarukkaa käyttävälle, että tämä on idiootti kun ei käytä syömätikkuja.Mike, eikös se Mac ollut se helppokäyttöinen = simppeli, eli mäkistit ilmeisesti sitten on niitä idiootteja, jos sun logiikkaa käytetään.
Ahhaha, tämä on niin siguainesta jo, ettei mitään. Logiikkasi suorastaan huimaa päätä. Muista sanoa haarukkaa käyttävälle, että tämä on idiootti kun ei käytä syömätikkuja.
Muista sanoa haarukkaa käyttävälle, että tämä on idiootti kun ei käytä syömätikkuja.
Kyllä sen nyt tajuaa apinakin, että Vista jos paska on, niin Xp tulee takaisin. Kunhan tässä heitellään läppää. OSX:ään vaihtaminen vaatii koko koneiston vaihtamisen, siksi siihen ei helposti siirrytä. Plus sitten on ihmisiä, jotka ovat periaatteen tasolla vastaan, ne on oikeasti idiootteja, niille ei kelpaa mikään peruste.Ei sitä nyt noin tosissaan kannata ottaa :D
Pisti vaan silmään tuo sun kommentti, että kun ei vaihtanut Vistasta OSX:n niin oli automaattisesti idiootti. Oli pakko vastata saman tasoisella kommentilla ;)
Koska ovat yksinkertaisesti idiootteja. Simppeli vastaus simppeleille ihmisille.
. )
Melkein samaa mieltä, paitsi ei se XP takaisin tule. Windows 7 tulee sitten etuajassa.Kyllä sen nyt tajuaa apinakin, että Vista jos paska on, niin Xp tulee takaisin. Kunhan tässä heitellään läppää. OSX:ään vaihtaminen vaatii koko koneiston vaihtamisen, siksi siihen ei helposti siirrytä. Plus sitten on ihmisiä, jotka ovat periaatteen tasolla vastaan, ne on oikeasti idiootteja, niille ei kelpaa mikään peruste.
Mutta miettikääs, jos Windows julkaisisi OSX:ää vastaavan käyttiksen, yhtä toimivan ja vakaan, jumalauta se myisi aivan vitusti. Mutta turha toivo kun kokoonpanoja on miljardi erilaista.
Aika makeeta!
No sun argumentit varmaan sitten painaa ihan vitusti tässä ketjussa. Eli samat sulle kuin Limp duckille, jos vain periaatteesta on vastaan ja heittelee provoja, niin parempi siirtyä vain lukemaan.Mä olen kyllä sen verran mulkku jätkä että jätän mäkin hyllylle ihan periaatteen vuoksi. :evil:
Mä olen kyllä sen verran mulkku jätkä että jätän mäkin hyllylle ihan periaatteen vuoksi. :evil: