100 BURPEE Challenge!!!

En kellolla vielä kokeillut, mutta treeninä tein 5*10 burdee+leuka, 5*10 burdee jossa tehdään ylösnousun jälkeen kyykky ja pystypunnerrus käsipainoilla ja siihen vielä 5*10 burdee. Oli kyllä ihan pätevän oloinen treeni, tulee varmaan tehtyä toistekin.

Rehabilla ihan jees aika, hyvin palauttaa tosiaan maanpinnalle tää.

Rottis, hullu:D minkäpituisia palautuksia sulla oli noiden kymppien välissä?

Lisää aikoja kehiin vaan...ja mielenkiintosta jos laitatte vähän taustaa ja muita tuloksiakin.

Ja vitut tota voi sanoa edes kohtuulliseks ajaks :evil: mut sen verran kova treeni että pakkohan tätä on treenata , tavoitteena päästä sinne 6min tasolle ;)

Vedin sitten pienen levon jälkeen sillon aamulla siihen perään vielä 100 linkkaria ja 60 punnerrusta , nyt sit on koko illan ollut ihan helvetin huono olo :urjo:.
Tosin ei varmaan ollut fiksu veto olla vielä auringossa n. 3 tuntia tossa puolen päivän aikaan "ruskettumassa".

Edessä siis pari päivää pelkkää lepiä....

Hähäh, alko kiinnostaan. Oli tarkoitus mennä salille justiinsa mutta homma sitten kariutui, joten mikäli en lenkille lähde niin voisin ehkä harkita tätä hulluutta. :D Joskus olen tota burpee+leuat versiota tehnyt ja kyllä siinä jo muutamassa minuutissa kuolee täysin. Eihän noiden toistojen tarvi ihan putkeen olla? Toisaalta eipä sillä kai väliä jos pitää 5 minuutin lepotauon 50 toiston jälkeen, kokonaisaikahan se on joka merkitsee. :hehheh:

edit: Pitäkää tunkkinne, lähen lenkille. :lol2: Eihän tuota tässä kunnossa pysty millään, ja sitäpaitsi kerrostalossa ei ole yhtä kivaa kuin omakotitalon pihalla. ;)

Hehe, vähän samantapasta hyppelyä (lue:kidutusta) oli joskus jollain liikkatunnilla kuntopiirissä tai jossain vastaavassa. Meinas kuolema tulla :D

Vois kyllä joskus ihan huvikseen kokeilla, mutta siihen omalla kohalla tarvitaan kunnon itsensä rääkkäämis -mielentila (en viikolla työt osuu silleen, etten taia salille pahemmin keretä, tässähän ois oiva vaihtoehto.. :D)

Eihän noiden toistojen tarvi ihan putkeen olla? Toisaalta eipä sillä kai väliä jos pitää 5 minuutin lepotauon 50 toiston jälkeen, kokonaisaikahan se on joka merkitsee. :hehheh:

Jep, en usko et kukaan tääl pystyy putkeen veivaamaan sataa, kokonaisaika siis merkkaa vaan, mut on aika vaikeeta vaan katkasta ne tauot ku tuntuu pahalta, mut niin se on tehtävä jos meinaa jotain aikaa saada aikaseks. Mä luulen et aika hyvä taktiikka on tehä ekat 50 aika putkeen ja sit lyhyemmis seteissä loppuun, ni ei mee alussa huilailuun viel aikaa.
btw, kerrostaloissa on pihat, ja saat samaan rahaan naapureille ihmettelemistä.

En usko että ihan 50 kannattaa putkeen vetästä, itse lähtisin 20-30 vetämään ja siihen päälle
sellasia 20 vetoja pari ja loppu miten jaksaa.

Perkeles,

Oli pakko uhrautua threadin nostamiseks. Ei ollu kaikkein paras vire ja muutama pikkusikari edellisenä iltana poltettu...seliseli.
No 9 min ja 15 sekkaa oli sit aika, ois ollu ihan hyväänkin aikaan saumat mutta sain lopussa tuhrattua aikaa vitusti...eli hyydyin. Ei kyllä paljoo ois pystyny enempää antaa, ja tuli vähän heikko olo, mutta se nyt kuuluu asiaan.

Tossa ois videota niin pääsette naureskelemaan:

http://www.youtube.com/watch?v=84Cal1hxhDQ

Ainiin, mulla painoa on 88 ja 180 pituus

Mites nuo punnerrukset näytti joissain kohdin hiukan lyhkäsiltä liikeradan suhteen?

Niin mä kattelin itekin että ei aina rinta käyny riittävän syvällä? Ei kyl tuntunu siltä varsinaisesti tehdessä et kauheen vajaita ois vaikka rinta ei todellakaan lattiaa tavannu, kattelin kyl muitaki vastaavii videoita ni ei kyllä kovin syvällä käydä niissäkään kaikissa.
Hypytkin vois olla korkeempia, mut mulla kävi reisiin toi touhu niin paljon et ois aika surkee aika jos tosissaan rupeis hyppii korkeelle :D Ei se mun mielest tälläsissä isoissa määrissä se tekniikka varsinkaan hypyn osalta oo niin must. Mul mielestäni pysyi toi formi hyvänä kyllä että mitään käärmeilyä ei alkanu esiintyä punnerruksissa, vaikka ne vähän saatto vajaita olla osaks. Pitäis kyl kuvata suoraan sivulta ni näkis paremmin.

Taas yksi liike jossa voi jättää jalat treenaamatta... Hyppy pitää jättää mahdollisimman matalaksi jos aikaraja kiiltää silmissä

En oo varma mitä tarkoitit, mutta näinhän se on. Lyhyemmät setit sitten sähäkämmällä tekniikalla.
Tosta jalkojen reenaamattomuudesta, ootko kokeillu tätä? Kokeile nyt alkuun sillä matalalla hypyllä tehä 100 ja kerro tuntuuko reisissä ;)

Taas yksi liike jossa voi jättää jalat treenaamatta... Hyppy pitää jättää mahdollisimman matalaksi jos aikaraja kiiltää silmissä
Ekaa kohtaa en oikein ymmärtänyt, mutta toisen virkkeen kohdalla samaa mieltä. Tosin, jokainen arvioikoon omantunnon mukaan, kuinka syviä kyykkyjä tai korkeita hyppyjä tekee.

Aamulla lueskelin threadin läpi ja nyt illalla oli pakko koittaa mielenkiinnosta. Alkulämpönä n.5km hölkkälenkki. Kärkeen pitää sanoa että punnerruksen jätin suosiolla pois. Tein sen sijaan semmosella hanmoodossa opetetulla tavalla, joka on muuten juuri niinkuin alkupostauksessa mutta punnerruksen tilalla käydään selkä kaarella hyljemäisessä asennossa josta räjähtävästi ylös. Toivottavasti hahmotatte :D
Enivei aika oli 8:12. Otti niin jumalattoman koville että ihan heti ei huvita uudestaan alkaa koittamaan. Aika monta kertaa kerkes ajatella keskenjättämistä. Ensimmäiset 30 meni suht mukavasti mutta sen jälkeen piti 15-20 toiston välein puhaltaa hetki. Punnerruksen kanssahan tuo on paljon raskaampi. Pitää testata silleen seuraavalla kerralla ja kattoa miten paljon kauemmin menee. Mitat 179cm 76kg

Tosta jalkojen reenaamattomuudesta, ootko kokeillu tätä? Kokeile nyt alkuun sillä matalalla hypyllä tehä 100 ja kerro tuntuuko reisissä ;)
Mun punnerruskunnolla en usko että tuntuu, vaikken kyllä aio kokeillakaan. Pointti oli nyt siinä, että jos jahdataan aikaa niin suoritustehokkuudesta (jos kyseinen ilmaus sallitaan) täytyy tinkiä. Kuntoliikkeenä vaikuttaa erinomaiselta, kunhan hyppy suoritetaan edes kohtalaisella asenteella.

Jos tavoitteena on tietty määrä suorituksia, haluaisin ainakin itse vakioida yksittäisen suorituksen. Vaikka punnerruksessa rinta lattiaan ja hypyssä kosketetaan merkkiä seinässä. Näin viimeiset toistot eivät puuroudu epämääräiseksi räpiköimiseksi.

Yhtä kaikki, aika masokisti saa olla että viittii ittensä noin piippuun vetämään

Joku katosta roikkuva juttu mihin pitää koskea vois olla parempi vaihtoehto tohon vakioimiseen, olis kieltämättä hyvä.
Mut mitä sun punnerruskunnolla on tekemistä sen kanssa ettei reisissä tunnu, punnerratko ittes suoraan pystyasentoon ja ilmaan?

Noin 11minuuttia. Tyyli oli punnerrus, kyykkyyn, hyppy molemmat kädet katoon, punnerrus.... Hyppyä tulee 20cm. Eli suoritus oli enenpi kuin puuutteelinen mutta sentään vakioitavissa :)

Itse tulokseen tyytyväinen, luulin etten jaksa loppuun :D

Täytyy varastoon virittää tanko sopivalle korrkeudelle ja kokeilla leuka variaatiota.

Back
Ylös Bottom