Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei hemmetti mitkä jalkatreenit UNGALABUNGALAA!!!

Kävin ostaa uudet salihousut enne salia ku ne on taas jossain ties missä ni taisin sitte ostaa muijien housut ku tuntu niin timmeiltä, jotku tytöt nauro mulle mäkkärissä ja tein taas matrix liikkeitä bussipysäkillä ku ampiaiset hyökkäs, oon iha törkeen sekasi ku oon selvimpäin taas elämä hymyilee mulle ja hymyilin takas mutta persettä en anna, tuntuu ku olis 5kiloo testoo suolissa...

Ai saaaaaaatana kun SATTUU. Tunti epilointia takana, 1½ säärtä valmis. Pikku hiljaa alkaa kyllä turtua ja kipu tuntuu ihmeellisen hyvältä. Näin se perjantai-ilta kuuluu viettää :D Jokaisen miehen pitäis joskus kokea tämä niin osaisivat sitten arvostaa naistensa kauniita sääriä.
Kestä se kuin nainen!! ;)

Tekis mieli ottaa soppaa, mutta ei.:( Huomenna kyllä vetäsen perseet vaikka mikä olis..:kippis1:

Ootte heikkoja!

Keksin tänää salil jonku hyvän jutun et repesin mutten enää muista mikä se oli, voi olla että se liitty porkkanaan muttakun ei tuu mieleen mikä se oli.

Korjaamassa satoa.

Btw meni taas hyvin rahaa ku kävin salilla, eka piti ostaa salihousut enne salia ni ostin kans 3 t-paitaa, tulin salilta menin ostaa safkaa sitte menin bussipysäkille njoo 30min seuraavaan ja menin kauppaan ostaa limua... ostin safkaa lisää ja myöhästin bussista ni menin mäkkäriin.

Edit: pakko alkaa jättää kortit himaan ku lähtee salille.

Söis vähän rahkaa sekä palasen leipää ja menisi käymään kaupungilla.

Paskat. Mä arvostan paljon enemmän sitä että kullanmuru kiittää hammaslangasta suihinoton jälkeen. :kippis1:

:jahas:

Kestä se kuin nainen!! ;)

Kestin :D Tuntuu muuten ihan samalta ku ottais tatuointia. Neuloja vaan on kymmenen lisää ja ne on hiukan tylppiä.

Mitä Alyssa meinas viikonloppuna?

Piti klikkaa tota Sabinen nikkiä että löytyskö sieltä lisää hevoskuvia mutta siel oli joku kaunis nainen...

Ainii ja olihan siel lisää hevosiakin kai.

Back
Ylös Bottom