Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihmiset juovat pysyäkseen hengissä. Alkoholi on sitten asia erikseen. Itse otan vain tämän lasillisen... ja painun nukkumaan. :rolleyes:

E: On aika piiitkä lasi

No eipäs nyt viisastella, meinasin alkoholia :D ja Öitä :)

E- Perkele 2 viestii..

Nyhvätä kotona, tehdä koulujuttuja. Tai no huomenna EHKÄ kaverin synttäreille jos saan kyydin/joku tulee samaa matkaa bussilla. Angstasin just tänään et tää jalkaongelma pilaa mun elämän :itku:

Janpa eiks sun pitäis olla jossain juhlimassa?

En mä jaksa, kyllähän noita ihmisiä näytti olevan menossa.

Hengailen sittenkin jonkin aikaa täällä vielä, ei ipod skulaa.

Helmikuus onneks :D Laukeen jo nyt housuhin. Onneks täytän ennen vanhojen tanssei nii voin käyä hakees lailliset hermosauhut, siggee ja norttii jou vittu oon kova - karvanopat ja wunderbaumit vaan heiluu!

Eli saat Siwan kassalta kesätöistä ekan palkan ja laitat Opel Corsaas 12tuuman basson että jytisee?

No tullista tai YIT:ltä. Sitten joumatafou

Jaa-a, voisin kait juoda tässä odotellessa puolikkaan kaljan.

e. ei kerkeekkään.

Helmikuus onneks :D Laukeen jo nyt housuhin. Onneks täytän ennen vanhojen tanssei nii voin käyä hakees lailliset hermosauhut, siggee ja norttii jou vittu oon kova - karvanopat ja wunderbaumit vaan heiluu!

Oot kyl astetta kovempi äijä :D Nopat on must!! :D Ite olen katellut celicaa, sais ny eka kortin niin ois perkeleen hyvä :D

Oot kyl astetta kovempi äijä :D Nopat on must!! :D Ite olen katellut celicaa, sais ny eka kortin niin ois perkeleen hyvä :D

Juu isä osti tollasen corsa GTi:n vuonna 88 ja sit se myi siskolleen ja nyt se oli seisonu viimeset 5 vuotta tallissa. Käynnisty kyllä nopeesti ja kiihtyki kunnol <3 Jotai ruostevaurioit vähän korjailee ja sit viel kunno kajarit jou.

e. ja karvanopat tietty - wunderbaumit on jo valmiina.

Perkele et on tylsää selvinpäi, en oo sit pitkiiiin aikoihi ollu pe selvinpäi. huoh.

Kestin :D Tuntuu muuten ihan samalta ku ottais tatuointia. Neuloja vaan on kymmenen lisää ja ne on hiukan tylppiä.
Sweet pain my dear, sweet pain. :D

Pakko varmaan antaa karvojen kasvaa, jotta voin taas epiloida. Tai sitten päästä tatuointipenkille mahd. pian.

no onkos kaikki nyt keitol saatana?

Se on KontuRock huomenna JEEJEJEJEJEJEJEEEEEE! Kai sitä pitää ottaa yks lonkero siel.

Murentaja, oisit ees hommannu Legendaarisen Mantan.. Opel Manta:haart:

Oli meitin suosikkiauto numero 1 yläasteella.

tai en mä oo koskaa niistä perustanut, mut oishan sellanen iha kova teinirassi!

Murentaja, oisit ees hommannu Legendaarisen Mantan.. Opel Manta:haart:

Oli meitin suosikkiauto numero 1 yläasteella.

tai en mä oo koskaa niistä perustanut, mut oishan sellanen iha kova teinirassi!

Aika herkunnäköin rassi toiki.

Jos näät helmikuus tämmosen punasen vetelees Kouvolan keskustas tai muual kylil nii moikkaa :D
http://www.ocf.fi/tapahtumat/070601/OCF_Corsa_A_turbo16v_Firges.jpg

e. heiluukos Indica nykyää Kouvolan tienoil? Eksä täältä päi ollu?

Se on taas yö..

mroo

Back
Ylös Bottom