Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään vedetään sellaiset perseet että ei oo ennen nähty samanlaisia.
Vois ottaa ruokaa mukaan ja juoda vaan niin kauan kunnes sammuu, perkele.

Miten sä voit aina vaan juoda? Ootko missään töissä?

Päivää.

18, tässä iässä on kiva juoda, ei krapula hirveästi vaivaa.

Mitä ihmettä, ollaan samanikäsiä :wtf: hassua.

Kävin itse baarissa viimeksi helmikuussa. Mitäs Prayer ja kumppanit tuumailevat siihen?

Mä tuumailen että voisin olla selvinpäin. Jos yhden tekiilan maistais ja täts it.:dance2:

Mitäs Aliisa ja pojat tietää?

Tänä vkl elomessut ja keskiaikamarkkinat hämptonissa.. tänne vaan kaikki ottaan turpaan, eli kuuppaan!

Vittu mikä päivä! taas saanu juosta hönöjen byrokraattien takia ympäri stadia enkä oo ees saavuttanu sillä mitään muuta kun pullottavan otsasuonen. Muutenkin kuullu vaan huonoja uutisia joka soitolla mikä on tullu...

Jes... tätä viestiä kirjottaessa kaatu täys 0.5 l maitolasi ympäri näppistä, hiirtä ja lattiaa

No, hyvä konemusa ja ****** auttaa. Ja kohta pääsee salille purkaan agret.
Kai mä kuolen siel tangon alle tai jotain...

Mitäs Aliisa ja pojat tietää?

Tänä vkl elomessut ja keskiaikamarkkinat hämptonissa.. tänne vaan kaikki ottaan turpaan, eli kuuppaan!

Elomessut? Elokuun mukaan vai ?

Mun viikonloppu menee nyhvätessä (ja läksyissä jos jaksan tehdä niitä). Huomenna olis luokkakaverin synttärit mut en usko et löytyy kuskia kun kaikki ryyppää :( ihan paskaa tällanen. MUN ELÄMÄ VALUU OHI NÄIDEN KEPPIEN TAKIA!! angst angst.

e. olisin muuten halunnut pienenä olla Aliisa koska katoin aina muumeja ja Aliisa oli mun lempihahmo.

Nyt onkin sitten suorastaan mainio olo kun söin vähä kanaa.

NP: DJ Proteus - Hard NRG IV - Cyberpunk

Mun viikonloppu menee nyhvätessä (ja läksyissä jos jaksan tehdä niitä). Huomenna olis luokkakaverin synttärit mut en usko et löytyy kuskia kun kaikki ryyppää :( ihan paskaa tällanen. MUN ELÄMÄ VALUU OHI NÄIDEN KEPPIEN TAKIA!! angst angst.
Boohoo, cry me a river.

e. olisin muuten halunnut pienenä olla Aliisa koska katoin aina muumeja ja Aliisa oli mun lempihahmo.
Miten olisi Mummo, Mörkö tai vaikkapa Myy?

Ihan sairasta..

big_gator_q.jpg

worstalbumcovers32.jpg

Mä en ole varma pitäskö huomenna lähteä mökille, tänään sain kuulla että "mahdollisesti". Suunnittelin että illan kääntyessä yöksi karkaan yksin katolle mukanani juomista ja polttelen siinä sitten kun makailen vasten huopaa ja kattelen tähtiä.

Tuli tänään muuten korkattu "lääkäri-kausi" koulussa, teki hyvää.

Back
Ylös Bottom