Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mulla karkaa aina mopo käsistä.

En mee enää ikinä elämässäni minkään mopon, moottoripyörän enkä edes polkupyörän kyytiin (tai no polkupyörää voin ajaa mut jonkun toisen kyytiin en mee). Yks jalka paskana saa riittää, minä + mopot ei selvästikään tulla toimeen :jahas:

En mee enää ikinä elämässäni minkään mopon, moottoripyörän enkä edes polkupyörän kyytiin (tai no polkupyörää voin ajaa mut jonkun toisen kyytiin en mee). Yks jalka paskana saa riittää, minä + mopot ei selvästikään tulla toimeen :jahas:

Mopolla tullu joku 10 kertaa kaaduttu. Kerran 60km/h kaaduin soratiellä (onneksi), tuli polveen nyrkin kokonen arpi:hyvä: Tämä on vakavin mitä mulle sattunu. Sitten näitä lähellä piti-tilanteita vaikka kuinka monia kaupungissa kun pitäny ruveta leikkimään:D

Laitetaan dinho ajaa hajabusaa ja alyssa kyytii :D

Mopolla tullu joku 10 kertaa kaaduttu. Kerran 60km/h kaaduin soratiellä (onneksi), tuli polveen nyrkin kokonen arpi:hyvä: Tämä on vakavin mitä mulle sattunu. Sitten näitä lähellä piti-tilanteita vaikka kuinka monia kaupungissa kun pitäny ruveta leikkimään:D

Ei ihan oikeesti kannata kauheesti leikkiä, koska voin kertoa ettei tää oo kivaa :D Niin ja humalaisen kyytiin ei mennä eikä kännissä ajeta.

Laitetaan dinho ajaa hajabusaa ja alyssa kyytii :D

:jahas:

Asennetta!

xin_5412030408189532238117.jpg

Mun suosikki.

Moi. :C
Prayer, vie minut pois täältä?

huh

Shotgun baby!!!! vahvaa karhua olis vielä 15 pulloa.

Mä voin juoda ne pois.

Tekis mieli vetää stressikännit ku jännittää huominen lääkäri :( Mut ei oo viinaa eikä seuraa :(

Back
Ylös Bottom