Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä juon kaakaota ja mietin, pitäskö kattoa leffa...

Ruotsissa on kuulemma ihan yleistä, että tytsyillä on miss sixtyjen takataskussa nuuskakiekko. Ehkä nää rantaruottalaiset ottaa niistä oppia?

Tosin vaikka suomenkielinen olenkin, ei se nuska munkaan mielestä mitään haittaa, kunhan sen ottaa pois huulesta ajoissa.. :D Hyvältä se vaan tuoksuu.

Ruotsissa on kuulemma ihan yleistä, että tytsyillä on miss sixtyjen takataskussa nuuskakiekko. Ehkä nää rantaruottalaiset ottaa niistä oppia?

Tosin vaikka suomenkielinen olenkin, ei se nuska munkaan mielestä mitään haittaa, kunhan sen ottaa pois huulesta ajoissa.. :D Hyvältä se vaan tuoksuu.

No hyi vittu:D

täydellinen nainen, pidetäänkö eilen häät? tä?
oli uutisissaki juttua että eilen ois ollu hyvä louhintapäivä häille :kippis1:

e. nyt kauppaan, Morrr murr moi

Sä olet mun elämäni nainen.

täydellinen nainen, pidetäänkö eilen häät? tä?
oli uutisissaki juttua että eilen ois ollu hyvä louhintapäivä häille :kippis1:

e. nyt kauppaan, Morrr murr moi

Niin kai, mut parempi ois 090908, niin ens vuonna se ois 090909 :dance:

Sain 3kg jäätyneitä marjoja, wtf?

Ei helvetti on aivot jäässä, sanokaa mulle jotakin!

11173.jpg

Itku pitkästä ilosta, pieru pitkään nauramisesta.

Mitä helvettiä toi neekeripoju tekee 10,000 B.Cs? Tartteeko niitä kiintiöneekereitä tunkee joka leffaan vaikka se ois kuinka järjenvastasta? Kohta varmaan jossain Natsileffassa Denzel Washington esittää jotain Hitlerin oikeeta kättä..

EDIT: Kelatkaa jos Tanssii Susien Kanssa puolet niistä intiaaneista ois ollu negroja? :D

Juo kahvia:D

Tsiigasin ton Wantedin... Oli aikas hyvä :) Taattua räiskintää ja vielä kekseliäs juonikin. Mut loppu ei oikein tyydyttänyt! Oisin keksiny paljon paremman... :rolleyes:

Tsiigasin ton Wantedin... Oli aikas hyvä :) Taattua räiskintää ja vielä kekseliäs juonikin. Mut loppu ei oikein tyydyttänyt! Oisin keksiny paljon paremman... :rolleyes:

Tsiigasin sen kans tos pari päivää sitten.. loppu oli kyl tähän ketjuun sopiva WTF.

Liittyiskö sun keksimään loppuun minä sinä ja purkki vaseliinia sekä kumihansa?

Tsiigasin sen kans tos pari päivää sitten.. loppu oli kyl tähän ketjuun sopiva WTF.

Liittyiskö sun keksimään loppuun minä sinä ja purkki vaseliinia sekä kumihansa?

En paljasta sitä, koska sit musta ei voi tulla Hollywood-käsikirjoittajaa ja miljoonat menee sivu suun....

En paljasta sitä, koska sit musta ei voi tulla Hollywood-käsikirjoittajaa ja miljoonat menee sivu suun....

No mut musta tulee elokuvaohjaaja ja mun pitää tietää tälläset asiat jotta voin piiskata(:whip:) näyttelijät maksimisuorituksiin!

No mut musta tulee elokuvaohjaaja ja mun pitää tietää tälläset asiat jotta voin piiskata(:whip:) näyttelijät maksimisuorituksiin!

Mikä on meiän ensimmäisen leffan nimi?

Back
Ylös Bottom