Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

PHP:llä vähän väsäilen MySQL-tietokannan kanssa. Pitää omat koodailut hoitaa viikonloppuna, kun viikolla iltaisin ei töissä koodaamisen jäljiltä oikein aina meinaa jaksaa/ehtiä.

Itselläni on alaselkä aika valmista kamaa, tein 7*6*180kg mavessa ilman vyötä ja sitten kaikki apuliikkeet päälle. Pitää yrittää nyt ottaa pienillä painoilla ja kohtuullisen korkealla sarjamäärällä vetoa ilman vyötä, että saisi noitakin tukilihoja vahvistettua, jotka jäävät vähän paitsioon vyön kanssa vetäessä.

Itselläni on alaselkä aika valmista kamaa, tein 7*6*180kg mavessa ilman vyötä ja sitten kaikki apuliikkeet päälle. Pitää yrittää nyt ottaa pienillä painoilla ja kohtuullisen korkealla sarjamäärällä vetoa ilman vyötä, että saisi noitakin tukilihoja vahvistettua, jotka jäävät vähän paitsioon vyön kanssa vetäessä.

Voi tulla ihan mukavat tuntemukset lihoihin :)

Mut joo, sain yöproden alas, sammutan koneen ja nukahdan. Joudun kuitenki heräämään yhtä aikasin ku lapsetki... mikä on toisinaan aika rasittavaa. Vaikka miten haluais nukkua niin pakko on nousta aamupuurot keittämään, sit ei tietenkää saa enää unta ku sais lastenohjelmien ajan vielä jatkaa koisailua :rolleyes:

Mun ~45v täti otti tänään napakorun. Oli vahtimassa mun pikkusiskoa Rockperryssä, päästäny sit siskon ja sen kaverin kattoo Helloweenia eturivistä ja sillä aikaa menny ja ottanu ite napakorun :wtf: Ja ei oo edes mikään rockmamma vaan ihan tavallinen, perheellinen ja ilmeisesti viidenkympin villityksestä kärsivä nainen...

:ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

Herätys kolmen tunnin päästä. Voi uittu.

Rai rai rai rai

mites meni wanajat? näkiks kukaa mua? mä olin se komee jota kaikki naiset piiritti

Hyvin. Sori en nähny sua.. Mun ympärillä oli koko ajan jotain vosuja niin näkökenttä pimeni :(

Back
Ylös Bottom