Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Arvatkaa kaadoinko kahvinpurut kahvinkeittimeen ilman suodatinpaperia?
Välillä laitan pannuun veden ja työnnän pannun vesineen kahvinkeittimeen ja sitte mietin että miks siinä pannussa on hetken päästä pelkkää vettä.

eniten vituttaa se että mäni naisensaantimahdollisuudet(pitkä sana) kun nenä on ihan turvoksis..

Jos ei oltais pakkiksella niin joku voisi luulla sinua vaikka
hoo oo äm ooksi:wtf:
Niinhän joku voisi luulla :jahas:

Arskan ihailu on heteroin juttu mitä on! Siinä vasta Mies!

Tuli katsottua tänään (taas!) itsekki! Pienissä kaljoissa toki Mikin ohjeen mukaan toki. Tosin ilman kyseistä herrasmiestä. :(
Itse olin selvinpäin :(

eniten vituttaa se että mäni naisensaantimahdollisuudet(pitkä sana) kun nenä on ihan turvoksis..
Ootko sä joskus saanut naista? WTF? :wtf:

Ajattelin ehdottaa tänään muijalle kirpparikierrosta:hyper:
Are i fucked up or am I. Toisaalta viimeinen kohde ei ole kirppis vaan Hot Lips, hä-hä-hää:dance2:
Hei mutta maikkarilta tulee nyt joku Tarzan:rock:

HAHA! Seagram on saletisti Hämeenlinnasta! :D :D :D Eka Star Torille ja vieressä hot lipsi :D Tais siinä kauppapihalla olla joskus jopa Tupa 13 :jahas::arvi:

wtf on hiljainen tänään....:zzzz:

yötä :rock: huomenna kreetalle :love: nähdää viikon päästä rakkaat puu..... eikun botarit :D

Uuh, bulkkilauantain yö sujuu *erittäin* ähkyssä tunnelmassa. Hyiss....

Mutta kannatti. Ja tunnin-parin tunnin päästä vielä iltapala :D

tulin juuri häistä.. mahtavat oli häät ja olis ollu kiva jatkaa mutta kun olen eriltäpaikkakunnalta niin kyydin takia jouduin lähtemään. ei hirveesti väsytä niin pitää nettailla vähä aikaa ja lähtä nukkuu.

Uuh, bulkkilauantain yö sujuu *erittäin* ähkyssä tunnelmassa. Hyiss....

Mutta kannatti. Ja tunnin-parin tunnin päästä vielä iltapala :D

Mulla ois yöprode vielä ottamatta. Pitäsköhän sitä kohta jo alkaa sekottelee... sit vois harkita nukahtamistaki.

Mulla ois yöprode vielä ottamatta. Pitäsköhän sitä kohta jo alkaa sekottelee... sit vois harkita nukahtamistaki.
Pistä sheikaten. Proteiinia siis.

Se onkin sitten herätys vajaan neljän tunnin piästä. Saatana.

Back
Ylös Bottom