Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en oikeasti enää muista Alyssan ikää. :wtf:

No huh huh, ei voi muuta sanoa. Jotkut on vaan tollasia
Jätkä on Turusta :hyvä:

Ai tällanen tapaus.. Ilmeisesti melkoinen takertuja-nössö..? Kyllä jotkut jätkät ihan ansaitseekin jäädä ilman naista, ei millään pahalla kyseistä ihmisryhmää kohtaan.

Mäkin tunnen monta 20+ neitsyttä (miestä), joilla on muutama yhdistävä tekijä. Heikko tahto, takertuminen yhteen naiseen, puolituntemattomien naisten turha ahdistelu, tyhjänpäiväiset ja tylsät harrastukset, kyvyttömyys tehdä uusia asioita, empatiakyvyn ja sosiaalisten taitojen puute jne... Sori avautuminen. Toisaalta harmittaa näiden kaverien puolesta, mutta ehkä ne ei haluakaan muuttua, tai ainakaan niissä ei oo miestä yrittämään.
En nyt oo varma, mistä noista tekijöistä on kyse tällä kertaa, mutta tosi outoa tää kyllä on.

Yks flippaa tollasesta, vaikkei oo ikinä toista ees tavannut. Tää vaan menee pikkasen yli mun ymmärryksen. Tällanen tantta ku oon ;)

Muhun ei tollanen lässytys tehoa :jahas: Oot tässä parin tunnin aikana ehtinyt jo haukkua mun musiikkimaun ja valehdella mun iän ja nyt yrität vielä lirkutella. Häpeäisit hiukan!

No se olikin vittuiluu :D Mitään en häpeä. Tein sen kaiken oman itseni takia!

Olis pitäny arvata :D Se oli kuitenkin Stander!
No sitä en tiiä :D mutta sen viestien perusteella me ollaan melkein seukattu viimeset 2 viikkoa :wtf: ja nyt tais tulla bänät...

I got the boot :dance:

Voe että ku oli söötin näköstä eilen ku kävin milffin kaa ulkon ja tämän muksu veti unia äitin sylissä.. :) sillee söpösti. Oon selvästi pehmentymäs iän myötä.. niinku hyvä viini.

Sadas viesti HAAA:dance2::dance::kippis1:

PS: Onks mä nyt niiku inessä tässä inside piirissä? Vai paljonko tarvii viestei sendii että pääsee inside piiriin? +200 ? +1000? + vip?

Back
Ylös Bottom