Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En sais mitään ku osaan hymyillä ja mul on siniset silmät
Tehoiskohan tuomariin pelkkä hymy ja siniset silmät? Mäkin osaan hymyillä ja mulla on siniset silmät.. :)

Siis helkkari soikoon nuoret miehet on sitten oikukkaita pas....persoonia!!!!
Julman ja oikukkaan nuoren miehen unohtamiseen auttaa vain toinen nuori mies ;)

Ettei kaikki tietäis sitä. Ku oon kuitenkin niin paljon kypsempi ku voisi olettaa. :D

Mä pistän sen mun siguun sit..

No kyllä melkein kaikki taitaa tietää mun iän... Mut silti en laita sitä takas näkyviin. Teidän pitäis nyt tuntea olonne tärkeäksi kun tiedätte sen ;D

No en paljasta sitä oikeaa ikää.. koska oon kiltti ja silleen.

Julman ja oikukkaan nuoren miehen unohtamiseen auttaa vain toinen nuori mies ;)
Ihan kahjoa sakkia! Veti herneet nenään koska sanoin etten pääse reissaamaan tyypin kotikaupunkiin. Sit alkoi tulla tuutin täydeltä, enkä ees tunne koko penikkaa....vidu... Ei voi muuta kuin.... :confused::confused:

Idiootti :jahas: Inhoon sua.

I am The Fuckyounator. I'm a sophisticated spam robot sent back through time, to fuck up the future for one unlucky lady.

Ihan kahjoa sakkia! Veti herneet nenään koska sanoin etten pääse reissaamaan tyypin kotikaupunkiin. Sit alkoi tulla tuutin täydeltä, enkä ees tunne koko penikkaa....vidu... Ei voi muuta kuin.... :confused::confused:
Ai tällanen tapaus.. Ilmeisesti melkoinen takertuja-nössö..? Kyllä jotkut jätkät ihan ansaitseekin jäädä ilman naista, ei millään pahalla kyseistä ihmisryhmää kohtaan.

Mäkin tunnen monta 20+ neitsyttä (miestä), joilla on muutama yhdistävä tekijä. Heikko tahto, takertuminen yhteen naiseen, puolituntemattomien naisten turha ahdistelu, tyhjänpäiväiset ja tylsät harrastukset, kyvyttömyys tehdä uusia asioita, empatiakyvyn ja sosiaalisten taitojen puute jne... Sori avautuminen. Toisaalta harmittaa näiden kaverien puolesta, mutta ehkä ne ei haluakaan muuttua, tai ainakaan niissä ei oo miestä yrittämään.

No huh huh, ei voi muuta sanoa. Jotkut on vaan tollasia :D

tuu tänne ni mä lohdutan suaki samaa hintaa ku alyssaa ;)

Ootpas antelias.

I am The Fuckyounator. I'm a sophisticated spam robot sent back through time, to fuck up the future for one unlucky lady.

:lol2: :D

Alyssa heei.. elä nyt oo tollanen.. täähän on vaan tätä meidän kissa ja hiiri leikkii.. eiks? Kyl sä viel rakastat mua vaik sanotki että et.. kyl mä tiiän.. tuu ny tänne vähän hei.. *kutikuti*

Alyssa heei.. elä nyt oo tollanen.. täähän on vaan tätä meidän kissa ja hiiri leikkii.. eiks? Kyl sä viel rakastat mua vaik sanotki että et.. kyl mä tiiän.. tuu ny tänne vähän hei.. *kutikuti*

Muhun ei tollanen lässytys tehoa :jahas: Oot tässä parin tunnin aikana ehtinyt jo haukkua mun musiikkimaun ja valehdella mun iän ja nyt yrität vielä lirkutella. Häpeäisit hiukan!

Back
Ylös Bottom