Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oho. Oli tullu nukahdettua sohvalle pannu lämpiämässä.

No onneks tuli herättyä siihen paskan hajuun mikä siitä pannusta lähti täysin pohja palaneena.

Edit: tarkotus oli siis paistaa munia, eipä paisteta enään mitään tolla pannulla

ei vittu hompit nyt on ollu paha päivä... piristäkää mua

Mulla on puhelin jossakin hevon vitun perseessä ja nukuin kaverin terassilla. Siwan myyjästä oli jotenkin hauskaa kun minä vielä humalassa raahauduin ostamaan jaffaa kotimatkalla ja kysyin paljo kello oli:dance:

Mulla on puhelin jossakin hevon vitun perseessä ja nukuin kaverin terassilla. Siwan myyjästä oli jotenkin hauskaa kun minä vielä humalassa raahauduin ostamaan jaffaa kotimatkalla ja kysyin paljo kello oli:dance:
ahahaaa, ei näin :D
miten sä aina onnistut hävittämään jotain :hyvä:

huh.. vieläkin sellainen olo ettei ihan autonrattin viitsi ryykätä... tuli riipaistua aika kovat elen.

Ei tullu ees paljoo vedettyä eile, silleen piänis.

Hyvä olo oli aamulla, ei mitään darranpoikastakaa :)

ite pysty pitää sen parissa tuopissa ni eipä oo paha olo..
Ihan hyvä olo itelläkin on kun nukkui sinne puoli viiteen asti päivällä. :) Kohtuu sekava olo vaan.

Back
Ylös Bottom