Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tais mennä vähän erilailla, sä oikeen anoit et voinko leikkii sun kaa ees vähän aikaa. Ja mä herrasmiehenä suostuin sillä ehdolla et tiskaat ja imuroit, ja sä suostuit. Ei mul ollu aikomustakaan sua pitää pitempää aikaa, pitää vaan vaihtaa lelua nyt ;)

BUAHAHAHA.

Ei se noin mene missää muualla ku sun kiihkeimmissä seksifantasioissa. In ur wildest dreams boy.

:whip:

turha yrittää pelastella enää, myöhästä. Jos oikeen kauniin kukkakortin mulle väsäät ni saatan päästää sut joskus käymään vielä.

Pojat misukka on naisiin päin.. me ollaan menetetty tää peli.. :(

turha yrittää pelastella enää, myöhästä. Jos oikeen kauniin kukkakortin mulle väsäät ni saatan päästää sut joskus käymään vielä.

Niin no joo... ymmärränhän mä. Olin sulle pikkusen liian raju nainen, ja sua pikkusen sattui... Nyt pitäis lepytellä suklaalla, kukkakortilla ja runoilla ja puhaltaa sun pipiin?

Pysy vaan tissiposki omies seurassa. Selkeestikään ei rahkeet riitä... :whip:

Niin no joo... ymmärränhän mä. Olin sulle pikkusen liian raju nainen, ja sua pikkusen sattui... Nyt pitäis lepytellä suklaalla, kukkakortilla ja runoilla ja puhaltaa sun pipiin?

Pysy vaan tissiposki omies seurassa. Selkeestikään ei rahkeet riitä... :whip:

raju..?? :lol2: piti pari kertaa pysähtyy ja varmistaa et hengität viel :D

Paljos tulee ajettua päivässä? (Noin suurin piirtein)
Jos on kesätöitä ni hyvinhän nuo bensat saa maksettua.. itellä ei ole menopeliä, eikä kesätöitä :(
Riippu ihan päivästä ja säästä, joskus ei ollenkaan, mutta tänään 50km pelkkää korttelirallia.

Been there, done that. Ei kovin kummosta mun mielestä. Mä tosin pokasin omaan tuollaiseen kokeiluuni mukaan sen toisen mimmin.

No ei ollutkaan, mutta kaikkea täytyy kokeilla. 2m + n olis ollu varmaa hauskempaa, siihen vaa varmaan vaikeempi saada osallistujia :D

Tässä aiheeseen sopiva ruinaushaiku kaikille haikeille haikuajille:

"Päästäisitkö mut
Pinkkiin ponitalliisi
Siellä lämmin"

mikä piikki löytyy pillu-majorilta? :dance2:

Majuriksi sanotaan tätä:

fordson_major_large_restored.jpg

Pillu Majuri sanoi:
Yamaha Dt vm. 2007 Gianellin teharilla

Paljon huiput?

Back
Ylös Bottom