Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tykkäät rajummasta.. ;)

Niin tykkään, mut jos pääsen kunnolla vauhtiin niin saat olla aika masokistinen tykätäksesi siitä :D

i was born ready for that.. onneks on käsiraudat jos liikaa innostuisit :D

Kukaan ei voi kahlita mua, koska oon VILLI JA VAPAA!!! :dance:

Oli pikkuse WTF olo salilla, ohhoijaa..

Kohta vois mennä suihkuu ja sit koisaa.. Kaikki on nii riemuissaan tääl ja mua väsyttää..

Mihin on kaikki asia kadonnut tästä tredistä?
En ymmärrä.. Mitä luin noita viimeisimpiä sivuja, niin tänne kirjoitetaan vähemmän kuin parhaina aikoina ja suureksi osaksi pelkkää paskaa. Vakiokaartilaisista moni vaikuttaa siirtyneen ainakin muutamaksi päiväksi/viikoksi syrjään. Itsekään en oo jaksanut tai ehtinyt mitenkään liikaa Pakkiksella hengata.

“I represent to you all the sins you have never had the courage to commit" - Lord Henry, the Picture of Dorian Gray

Toi kirja korruptoi mut niin pahasti. Uuden ajan hedonismi, life guided by the senses... Tästä alkaa taas alamäki.
Mun pitää varmaan kohta oikeesti lukea tuo kirja, kun hehkutat sitä noin :)

Oooh. Kovan luokan herutusta taas ilmassa. Tää ei todellakaan oo enää pitkään aikaan ollut What the fuck-ketju, vaan What to fuck :D

Back
Ylös Bottom