Moottoripyörä?

Noi on ihan villejä noi ifin hinnat. Itse oon tulkinnut sen siten, että niitä ei kiinnosta sporttipyörien vakuuttaminen. Itsellä oli Bladeen kanssa +2000 euroa / ajokausi, kun kävin joskus kysymässä. Pohjolassa vuosimaksu on sellaista 800 luokkaa.

Soitin vakuutusyhtiöihin kyselläkseni tehokkaan moottoripyörän vakuutuksista.

Tulos oli niin käsittämätön, että en voi uskoa sitä todeksi:

R1:sen täyskasko:
- Pohjola, vuosimaksu 70 % bonuksilla 704 euroa
- IF, vuosimaksu 70 % bonuksilla 2395 euroa!!!

IF:ssä täyskaskon vuosimaksu ilman bonuksia olisi siis noin 8000 euroa. En uskonut korviani, mutta usean tarkastuksenkin jälkeen piti kuulemma paikkaansa. Vakuutusasiamies oli niin ihmeissään itsekin, että lupasi palata asiaan, jos löytää laskelmasta virheen.

Voiko tuo pitää paikkaansa?
siis 700 pelkkä kasko??
kannattaa varmaan kysellä muiltakin yhtiöiltä. frendillä on tapiolassa r1 ja 810€ kasko ja liikennevakuutus yhteensä seisonta aikaa toki on 5kk mutta ei aja kumminkaan marraskuusta-maaliskuuhun. mukana sentään jotain lunastusetuja sun muuta.

siis 700 pelkkä kasko??
kannattaa varmaan kysellä muiltakin yhtiöiltä. frendillä on tapiolassa r1 ja 810€ kasko ja liikennevakuutus yhteensä seisonta aikaa toki on 5kk mutta ei aja kumminkaan marraskuusta-maaliskuuhun. mukana sentään jotain lunastusetuja sun muuta.

kysy Fenniasta , lähivakuutuksesta ja muista ns. pikkuyhtiöistä... säästät satkuja!

Liikennevakuutus, täyskaska ja rahotusturva alotusbonuksilla yht. 460€ koko vuosi. Pyörä KTM 530 EXC-R vm.08. Ei paha :D
Vanhasta 600 hornetista maksoin täyskaskolla 900€ puol vuotta. Tuolloin ei viä tosin ollut tuota tehopainosuhteeseen sidottua vakuutusta.
Hornet oli Fenniassa ja Kotka Pohjolassa.

Tietääkö kukaan mitään mistä saisi ostettua LAADUKKAITA camo kuvio housuja. Henkseleistä ehdotonta plussaa, mutta ei välttämättömät. Sen verran tyylitietoinen olen että ei metrocamoja :D MP-asun housut eivät myöskään tule kysymykseen...

Vakuutuksista: Kävin juuri kilpailuttamassa ja ei ollut muilla yhtiöillä Turva yhtiöön verrattuna mitään sanomista. Täyskasko+liikenne täysivuosi 750e. Muualla olisi ollut 1300-2000e Eli kannattaa harkita.

mulla olikin Veritas yhtiönä..
If:ssä OSAKASKO KOTARIIN 600€/vuosi, Veritas tarjos 62€ saman ajan!!
samoin liikennavak. 250/vuosi IF:ssä 370€...
ei tarvinnu miettiä mistä otin vakuutukset..
Tuntuu että IF on hinnotellu ittensä ulos ku toiseen pärrään liik.vak. ja täyskasko
yli 8000€/vuosi...se tyttö lopuksi puhelinpalvelussa tuumas, kun kerroin Veritaksen hintoja, että meiltä saa S-Bonusta...yritti vielä saada vakuutuksen myytyä!

Kasattiin taas pitkästä aikaa veljen kanssa 250 CR ajokuntoon (ohjauslaakerit, kytkinkahva, tanko jne.). Hyi saatana, että se tuntuu taas kulkevan kauheasti tauon jälkeen :hyper:

Onkos kenelläkään kokemuksia Honda NX 650 eli Dominaattoreista? Sellaista hieman vanhempaa olen suunnitellut itselleni...

Tuli eilen laitettua pienemmät peilit fillariin ja alkaa "rakentelu" olla valmis.
Samalla huomasin, että takarengas on keskeltä täysin klani. Mitä renkaita olette käyttäneet ja mistä ostaneet pääkaupunkiseudulla?

Tuli eilen laitettua pienemmät peilit fillariin ja alkaa "rakentelu" olla valmis.
Samalla huomasin, että takarengas on keskeltä täysin klani. Mitä renkaita olette käyttäneet ja mistä ostaneet pääkaupunkiseudulla?

Diablot ollut omassa alla ja ei mitää pahaa sanottavaa. Luulisi löytyvän monesta motukka paikasta pk-seudulla.

"Maailmalla arvostetun moottoripyörälehden Motorcycle News testasi moottoripyörien sporttirenkaat. Pirelli ja Metzeler olivat ylivoimaisia voittajia kaikissa luokissa.
Sport Tyres 1. Metzeler Sportec M1 2. Pirelli Diablo
Performance Tyres 1. Pirelli Diablo Corsa 2.Pirelli Diablo Super Corsa Pro Street 3.Metzeler Rennsport
Extreme Tyres 1.Pirelli Supercosra 3.Metzeler Racetec"

Mun suosikki renkaaksi on Michelin Pilot Power. Jotenkin renkaan profiili on erilainen kuin aiemmin olleessa Diablossa ja sopii mulle ja mun pyörälle paremmin.

Back
Ylös Bottom