Marsalkka
Banned
Jaahas, mitenkäs mulle jäi sellainen kuva, että Marsalkka ei kuppaa siellä toisella kaistalla kuin sen ajan, kun ohittaa.
Myönnän kyllä, että kyseinen aika on usein hyvin pitkä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas, mitenkäs mulle jäi sellainen kuva, että Marsalkka ei kuppaa siellä toisella kaistalla kuin sen ajan, kun ohittaa.
Lue tarkemmin.
Marsalkka sanoi:Itse huvitan itseäni ajamalla vaikkapa kehä-III-lla vasenta kaistaa noin 3 km/h sallittua nopeutta kovempaa.
Marsalkka sanoi:Olen vain päättänyt etten anna muiden ylinopeushurjastella (enempää kuin tuon n. 3 km/h).
Lainaan nuo kirjoittamasi tähän vielä kerran uudelleeen.
ärsyttääksesi muita
Tämä on varsin oleellinen kohta, sillä siitä käy ilmi, että olen ohitustilanteessa.hitaammat autot tukkivat oikean kaistan.
Tuo löytyy ihan tuosta ensimmäisestä jossa kerrot että ajat huviksesi vasenta kaistaa. Sitten tarkennat että tämä on hauskaa siksi että se ärsyttää muita.Ja tämä löytyy mistä:
rasvis sanoi:Ärsyttääksesi muita.
Marsalkka sanoi:Itse huvitan itseäni ajamalla vaikkapa kehä-III-lla vasenta kaistaa noin 3 km/h sallittua nopeutta kovempaa. Perään yleensä jossain vaiheessa liimautuu joku ylinopeushurjastelija, joka haluaisi kovasti ajaa kovempaa. Tämä ei onnistu, koska minä tukin vasemman kaistan ja hitaammat autot tukkivat oikean kaistan. Siellä ne sitten käkkivät ja yrittävät antaa merkkejä, jotta ymmärtäisin väistää. Mutta kun en vaan voi sallia sitä ylinopeushurjastelua.
Marsalkka sanoi:hitaammat autot tukkivat oikean kaistan
...
Tämä on varsin oleellinen kohta, sillä siitä käy ilmi, että olen ohitustilanteessa.
Vituttaa lukea tätä Marsalkan ja kumppaneiden paskanjauhantaa. Joo joo, olettehan te pykälien mukaan ihan oikeassa, mutta mun mielestä liikenteessä ja muutenkin elämässä on aika helvetin vittumaista tuollainen omista "oikeuksista" viimeiseen asti kiinnipitäminen ja muiden tahallinen provosoiminen. Olisiko se aivan mahdoton ajatus vähän joustaa ja päästää nopemapia ajoneuvoja menemään ensin vaikkei niin TARVITSEKAAN tehdä? Tiedät Marsalkka varmasti itsekin että se ohitus on sinulle yhtä tyhjän kanssa jos nopeuseroa on about 3 km/h, ei se sinun matkaasi nopeuta käytännössä yhtään. Jos saat jotain kiksejä siitä, että muita vituttaa sinun toimintasi (jossa ei siis minkään lain mukaan ole mitään väärää, maalaisjärkikin vaan olisi joskus aika jees) niin mitäpä sille kukaan muu voi. Siinä tapauksessa onnea elämään vaan, tulet sitä tarvitsemaan.

että pitää säätää siellä ohituskaistalla.
Miten tuo liittyy siihen että sinä tukit vasemman kaistan ärsyttääksesi muita ja estääksesi muita ajamasta nopeampaa kuin sinun määräämäsi maksiminopeus.
Ei kehäteillä mitään ohituskaistoja ole.
Ei ole ei, mutta tajuat varmaan miten sielläkin ajetaan kun käytetään järkeä ?
edit: Tai no... en olisi niin varma tuosta, tajuatko sinä tätä.
Juuri näin, ei se itseä ainakaan kauheasti häiritse jos joku haluaa ajaa moottoritiellä yli rajoitusten.. jollei itsellä ole kiire mihinkään saatan ajella motarilla 100-110 (siis 120 alueella) ja sit sillä samalla vauhdilla sen rekan ohittaa, mutta kyllä aina silti katson taustapeiliin jos joku kiireisempi on tulossa niin ei ole mikään ongelma hiukan kiihdyttää että ehtii alta pois.. muistaakseni autokoulussa puhuttiin että liikenteessä tarvitaan joustavuutta ei kusipäisyyttä![]()

En edelleenkään tajua miksi jonkun pitäisi saada ylinopeushurjastella.
Ne on niin hyviä kuskeja ja niillä on tarkeitä juttuja meneillään, ettei ne viitsi kupata liikeneessä?En edelleenkään tajua miksi jonkun pitäisi saada ylinopeushurjastella.
Ne on niin hyviä kuskeja ja niillä on tarkeitä juttuja meneillään, ettei ne viitsi kupata liikeneessä?
Osoittaa melkoista typeryyttä lähteä paikasta A paikkaan B liian myöhään niin, että on pakko ajaa ylinopeutta.Osoittaa kyllä melkoista typeryyttä ettei voi tajuta että joskus jollain voi oikeasti olla sellainen hätä että pitäisi päästä ajamaan kovempaa kuin nopeusrajoitus osoittaa.