Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haes mut messiin..Tänää ois vaahtobileet :dance:

Samaa luokkaa on mun painot etukyykyssä (ATG, of course). Tosin tuon 8*3 jälkeen mulla olis aivan hirveä en-kävele-huomenna-jumi päällä, yleensä teen yhden tai kaksi suht pitkää sarjaa jollain 70-80 kilolla. Toisinaan kokeilen vähän isompia painoja ja välillä taas teen pienemmillä painoilla hapottavaa marathon-sarjaa, käy melkein lajitreenistä :DMinkäslaisia sarjapainoja ite käytät?
Tulet tänne aina kehumaan vai? :D ;)
Samaa luokkaa on mun painot etukyykyssä (ATG, of course). Tosin tuon 8*3 jälkeen mulla olis aivan hirveä en-kävele-huomenna-jumi päällä, yleensä teen yhden tai kaksi suht pitkää sarjaa jollain 70-80 kilolla. Toisinaan kokeilen vähän isompia painoja ja välillä taas teen pienemmillä painoilla hapottavaa marathon-sarjaa, käy melkein lajitreenistä :D
Aattelin jotenkin että olisit paljon vahvempi kuin minä. Saatat kyllä ollakin, eihän nuo sarjapainot vielä koko totuutta kerro.
Okei, olin oikeessa.. Kyllä sä aika eri painoissa liikut kuin minä.
Eiku son: "Hai! Oot sie meikäläisii?"
e. juu bulkki ilman salitreeniä on ihanne ja perusolotila
Joo, mulle alkoi jo 85-kilosena tulla kommenttia, että ennen olin paremman näköinen ja kyseltiin, mihin mun mallinkasvot oli kadonneet. Kroppa oli edelleen suht timmi, mutta kasvot pyöristyy meikäläisellä yllättävän herkästi. :(bulkkaaminen on kyl siistiä, naisia sillä ei tosin kauheesti irtoo :D
Moni mun kaveri harrastaa tuota. Ei oo kaunista katsottavaa, anteeksi nyt vain kaikille 100+ sohvamakkaroille.e. juu bulkki ilman salitreeniä on ihanne ja perusolotila
Eikä ole. Ei mannet noin sanois koskaan..