Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitkä sun tavoitteet on punttaamisen suhteen? Näyttää hyvältä, hoikistua, kasvattaa lihaksia, saada voimaa, vai kaikkia näitä?
Oon itsekin kuin Dorian Gray. Ehkä tuon vois lukea. Harmi vaan että tiedän loppuratkaisun (kukapa ei).

Hmm? Just nyt voima ja tietty sellanen näpsäkkä kroppa. Teen tosin tällä hetkellä (tai siis tein) aika paljon enemmän kaikkea muuta heilumista kuin varsinaista punttailua. Fiiliksen mukaan, enemmän mä hifistelen ruokavalion suhteen :)

Ei se loppuratkaisu oo tärkein, vaan se tie mikä johtaa siihen :) Mun EE:n aiheena on tutkia kauneuden merkitystä kirjan henkilöhahmoille.

Hmm? Just nyt voima ja tietty sellanen näpsäkkä kroppa. Teen tosin tällä hetkellä (tai siis tein) aika paljon enemmän kaikkea muuta heilumista kuin varsinaista punttailua. Fiiliksen mukaan, enemmän mä hifistelen ruokavalion suhteen :)
Et siis pyri bodarikroppaan, vaan tavoitteenas on pikemminkin olla sellanen timmi fitness-typy (ellet ole jo)?

Ei se loppuratkaisu oo tärkein, vaan se tie mikä johtaa siihen :) Mun EE:n aiheena on tutkia kauneuden merkitystä kirjan henkilöhahmoille.
Eli teet EE:n englannista? Huh huh, etpä olis voinut paljon vaikeampaa ainetta valita. Aihe tosin vaikuttaa suhteellisen helpolta.

Keskipäivää vaan kaikille joo hei...

Täällä jo täysi touhu päällä....näin muuten ihanaa unta, mulla oli siinä erittäin kaunis sixpäkki :dance: Aamulla peili näytti todellisuuden.....joka ei onneks kyllä ole ihan hirveän kaukana siitä unesta *huokaus*

Alyssa - mukavaa jalantoipumispäivänjatkoa

Reinzell -katoksä noita pyllynheilutusvideoita koko päivän siellä :rolleyes:, ei mitään, hyvin se heilu, mutta silti vähän tylsänlaisesti....kjeh, kjeh

Joo en todellakaan pyri bodarikroppaan. Ihan hienojahan sellaset ovat, mutten osaisi itselle kuvitella. Haluan mun korispelaajan kropan takas (mikä mulla oli viimeksi joskus ysillä kun treenasin ~6 krt/vko) mut kattoo ny jos on aikaa sit kun pääsee ensin edes takas kotiin.

Aijaa, mä oon kuullu et english B on helpoimpia aineita :o Mulla oli eka A2 englanti, mut sit vaihdoin B:hen, koska yliopistot ei näe siinä mitään eroa. Ja joo, tosta aiheesta saa aika helposti tekstiä. Pitää vaan tulla suht hyvä EE, koska sain TOK presentationista 14/20 (erittäin pettynyt), TOK esseestä en vielä tiedä ja kuitenkin haluaisin noista kaikista yhteensä edes sen 2 lisäpistettä kokonaispisteisiin...
Onpa hassua kirjoittaa koulusta, kun ei ole kuukauteen ajatellut koko paikkaa :D

e. T-Byrd: kiitos... Jalantoipumispäivänjatkoa :D

Reinzell -katoksä noita pyllynheilutusvideoita koko päivän siellä :rolleyes:, ei mitään, hyvin se heilu, mutta silti vähän tylsänlaisesti....kjeh, kjeh

Välillä jotuu runkkaan ja käymään röökillä, kuis ni?
Ja sitten välillä kattelen muiden postihistoriaa...

Se on kivaa...

Välillä jotuu runkkaan ja käymään röökillä, kuis ni?
Ja sitten välillä kattelen muiden postihistoriaa...

Se on kivaa...

Siis huoletonta ajankulutusta :D

T-Byrd ootko toipunut pyöreiden vuosien täyttämisen aiheuttamasta mielenliikutuksesta?

Taitaa toipuminen kestää vielä jonkin aikaa, kun juhlat (joo, aion ihan oikeasti jopa juhlistaa koko tapausta "iloisesti") on vasta ens la. Eli, niin kuin kutsuunkin laitoin kavereille "it's my party and i'll cry if i want to" :) Otan mieluusti vastaan kaikki osanottohalit sun muut sellaiset.

T: Sympatian-kerjääjä

30 vuotta on kunnioitettava ikä. Monet rokkarit ei pääse niin pitkälle.

e. Mä aion elää 90 vuotiaaksi. Mun omalla ruokavaliolla se on taattu vähimmäis ikä. Kaljaa ja Kebabia. rok rok!!

Nainen on parhaassa iässään 30-vuotiaana! (Tai ehkä jopa vähän vanhempana)

Niinhän ne väittää...ilmoitan sitten joskus onko tossa yhtään totuudenvartta :rolleyes:

Mistäs Columbulle toi "tai vähän alle" tuli mieleen... ;)
kysympähän vaan....

:D

Senkin sonni....

Joo, emmä osaa lukee...

paras ikä on tossa 15-42v välissä mun mielestä...

Täytyy kattoo jos kävis flaksi tossa perjantai-sunnuntai välisenä yönä...
Harjotellaan eka Dinhon kans huomenna...

Joo en todellakaan pyri bodarikroppaan. Ihan hienojahan sellaset ovat, mutten osaisi itselle kuvitella. Haluan mun korispelaajan kropan takas (mikä mulla oli viimeksi joskus ysillä kun treenasin ~6 krt/vko) mut kattoo ny jos on aikaa sit kun pääsee ensin edes takas kotiin.
Lol, voip olla hankalaa saada minkäänlaista kroppaa takas,
mikä oli 9. luokalla :D
Ja jos nyt et sen ikäisiä poikia tahi pedofiilisetiä tahi oululaisia tae-kwon-do-opettajia jahtaa, niin hyvä ettet saakaan takaisin, onhan se nastaa että nainen näyttää naiselta.

9.luokkalaisen tytön kroppa... :kuola:

Oon edelleen sitä mieltä että noin kolmikymppisenä nainen on parhaimmillaan. Riippuu toki naisesta. Jos nainen ei pidä huolta itsestään, rupsahtaminen saattaa alkaa jo siinä kahdenkympin tienoilla. Eli varo vaan, Alyssa!

No jos 18v haluu näyttää 16 vuotiaalta, niin sehän on vaan
:kuola:

Mitäs sen väliä minkälaisia miehiä "jahtaa"
Kyllä niistä parhaat saa valita päältä...

päälle...

:D

edit: Columbu...

hidas :D

Back
Ylös Bottom