Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huoh. Oon semipaskana. Henkisesti. Jotkut fakin morkkikset. Ikä painaa. Voisin vaan huutaa täysiä WTF ja antaa elämän viedä. Onpas väsynyttä läppää ja väsynyt olo. Olen töissä vielä puolisen tuntia ja huudatan kunnon itsesäälipaskaa ja rakkauslauluja... Diipa daapa. Liipa laapa. Mä tarvisin kunnon bitchslapin kasvoille ja jonkun ravistelemaan mua olkapäistä. "Herää nainen!"

Minähän olen jumalauta vain puoliksi se nainen mikä oikeasti olen, eli siis WTF WTF... Mutta vittu kun meiksi rakastaa elämää silti! Ihan niin maan perkeleesti :haart:

Ja tuun muuten kohta hulluksi jos noi hälytysjärjestelmät piipittää enää kertaakaan, pitääkö tässä soittaa Secun pojat paikalle vaimitähäh?

Elä angsti;>

Minähän olen jumalauta vain puoliksi se nainen mikä oikeasti olen, eli siis WTF WTF... Mutta vittu kun meiksi rakastaa elämää silti! Ihan niin maan perkeleesti :haart:
Herää nainen! Oot nainen kohta parhaassa iässäs!

Bitchslap!

Elämä on liian ihana ja liian lyhyt murehtimiseen.

Ja jos murehdittaa, voit murheiden keskellä lohduttautua sillä, että me kiimaiset nuoret pakkispojat tykätään susta kovasti :haart:

Elä angsti;>

En angsti. Oon vaan niin kadoksissa taas. Mieli myrskyää :) Ihan hyvässä ja pahassa!

Herää nainen! Oot nainen kohta parhaassa iässäs!

Bitchslap!

Elämä on liian ihana ja liian lyhyt murehtimiseen.

Ja jos murehdittaa, voit murheiden keskellä lohduttautua sillä, että me kiimaiset nuoret pakkispojat tykätään susta kovasti :haart:

Auts. Onneksi jätkä lyö kuin naiset! Ei sattunu paljoo, ei tuu ees verta!

Mut elämä on ihanaa. IHANAA. Ihanaa. Emmä sitä kiellä. En murehdi. En en en!
Aina parasta täällä on se kun olen niin perso imartelulle. Hieman kun kerää itsesääliä ja ryviskelee pohjamudissa niin eiköhän joku tule taputtamaan olalle ja sanomaan että "hei, sä oot ihan okei vaikka ootkin tommonen elähtänyt cunt". Ja oih ja voih jos se tulee nuorilta kiimaisilta pakkispojilta niin mikäs vanhan harpun mieltä enemmän lämmittäisi, ei sitten mikään :haart:

Emmie juonu kuin vettä ja cokista tänään...Ja kahvia.
Sokerihumala => Sokerikrapula ???

En ole ikinä ollu krapulassa
Kannattaa kokeilla, se on ihan kivaa välillä :thumbs: Ai niin, sähän oot tollanen urheilija. ;)

Oikeesti, tosi kunnioitettavaa, ettei oo ikinä ryypännyt niin paljon, että seuraavana aamuna päässä jyskyttää ja suussa maistuu paska. :rock:

...

Ja kas... Kajaanin keijotkin on täällä.

...

Heil Fuhrer!

Onks keijot muuten nähneet sen venäläisten natsien hiukan juutalaisvastaisen videon? :P Ei kannata edes yrittää googlettaa jos on heikko vatsa.

No en kehtaa kertoo hakusanoja mutta kyllähän tuo löytyy jos vähän käyttää aivojaan.. :)

Back
Ylös Bottom