Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Duuninhaku, 2krt olin haastattelussa ja sanottiin että ottavat yhteyttä keskiviikkona että sovitaan päivä palkkaneuvottelulle(joka nyt on minusta tulkittavissa niin että mut on valittu), tänään aamulla soitin sitten itse niin sanoivat että soittavat takaisinpäin ja nyt huomasin että paikka on ilmoitettu uudestaan hakuun ja eipä ole kuulunut soittoa. Lievästi sanottuna mitä vittua fiilis.

Ei tuo kuule vielä mitään... Taas hyviä kokemuksia vuokrafirmoista...eräs nimeltä mainitsematon vuokrafirma tarjos töitä ja asiat sovittiin kuntoon, ens viikolla piti alkaa. Sopimus oli "tilauksen mukaan" kuten noissa yleensä. No tänään tulee viestiä että kiintiöitä pudotettiin ja arvatkaas kuka jäi nyt sit ilman hommia?
Ens viikolla armoton työnhaku päälle. Ei nyt sinällään vituta että joutuu ainakin viikon pari olemaan ilman töitä, mutta toi toiminta!:down:
Varmasti on hyviäkin vuokrafirmoja ja kokemuksia mutta itse en kyllä katsokaan niihin päin enää. :curs:

Heh. Ei mene päivää etteikö mun tekisi mieli vastata jollekin opiskelijalle ihan samalla tavalla, mutta vielä ei ole kehdannut. Kai sekin päivä tässä vielä tulee eteen, kun ikä lisääntyy ja turhautumat kasvaa. :D

Nojoo, taisin joutua kyllä tällä kertaa osittain syyttömänä tulilinjalle. Mun gradun ohjaaja ja tämä hassu vesseli eivät tunnetusti tule toimeen lainkaan ja tälläistä pientä vittuilua on sattunut tietyn pääaineen. gradun tekijöille ennenkin.

Eli tuskin niiden viestien kieliasu oli pääsyyllinen tuohon palautteeseen, kun se tähän asti on tarkemmillekin tahoille kelvannut. Toisaalta tiettyjen opetushenkilökunnan jäsenten kykyjä ei näköjään pysty aliarvioimaan. :)

Saakeli moottoripyörän jarrujen ilmaus.Runkkaat sitä kahvaa puoli tuntia alkaa vituttamaan.
Takajarruun jäikin vielä ilmaa olkoon yön yli jos sais sen sit ilmattua.
Ja käytin Bilteman viritystä ja silti pirun hidasta mikähän kikka siinäkin on...?Auton jarrut on sillä ilmannut 2 min/pyörä.

Lähti ajokortti :/

Mult joku ukko kysy, että *mistä maasta sä oot muuttanu suomeen?* että kävi vituttaan, että mua luultii joksku vitun kulttuurin rikastuttajaks. Oon isänmaallinen suomalainen perusjannu, ja mua luullaa iha pokkana joksku mikskä sattuu. En kehannu kysyä, että minkämaalasena sä mua piät vitun kurppa?

Kuiva tussu :jahas:

Viitaten vielä eilisen vitutukseen: se äijä oikein huokui rasismia ja halveksuntaa ulkomaalaisia kohtaan, ei mua oiskaan vituttanu se jos se oisi ystävällismielisesti tiedustellut mahdollisia vierasmaalaisia juuria. Nyt se oikein asenteellisesti halventaen kyseli asiasta joka ei ensikään edes kuulu sille, vaikka oisin kurdi, ja ei ihan hirveästi vaikuta mun kykyyn neuvoa se oikeaan hyllyväliin ostamaan haluamaansa tavaraa x.

Tän päivän vitutus sitte on flunssanen olo, joka taitaa johtua joko vähän liian kylmällä pidetystä auton ilmastoinnista, tai sitte siitä että kävin eilen uimassa. Vesi oli aika viileää vielä, kun on ollu nii kylmät yöt, eikä kauhean lämmintä ole ollut ollenkaan.

Eilen illalla kaveri otti ja joi sitten jotain ja joi sitten ihan reilusti.
Sitten hän menee ja varastaa jonkun auton...
Miestä ei löydy mistään.. Toivon toki parasta mutta tuntuu että R.I.P Jarkko, lepää rauhassa.. :(

Eilen illalla kaveri otti ja joi sitten jotain ja joi sitten ihan reilusti.
Sitten hän menee ja varastaa jonkun auton...
Miestä ei löydy mistään.. Toivon toki parasta mutta tuntuu että R.I.P Jarkko, lepää rauhassa.. :(

:wtf:Voi helvetti, toivottovasti ei oo pahemmin käyny:(

Kuiva tussu ? :D Jos et ollut tarpeeksi kiihoittava ?

Niin Ja mun ajokortti lähti, Kun oli 30 alueella 68km/h vauhtia. 450e/2kk kortti pois :(

Viimeksi muokattu:
No täälläpäin on laitettu ainakin tohon yhteen asutuskeskukseen 30 aluerajotus. Ennen oli 40, mutta sekään ei tahtonut pysyä, joten rajotusta alennettiin.

Ylinopeus on joskus kivaa vaikka laitonta onkin, mutta miksi ihmeessä 30 alueella? :wtf:
Vai oliko sellanen tietyöalue mitä et yksinkertaisesti huomannu?

Ei ollut. Pikkukylän vittumainen tie joka on kaiken lisäks noin 2kilsaa pitkä ja ei sitä vaan jaksa ajaa sitä 30km/h. Myös ei jaksais uskoa, että pojat virittelee tutkia tielle missä kulkee parikymmentä auto päivässä. Vitun paskaa säkää koko homma.
Omaa tyhmyyttä tietenkin.

Back
Ylös Bottom